Корисно знати Вирішено

Заміна звичайної SIM-карти на USIM-карту


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 1 відповідь
Доброго дня. 30.12.17 у відділенні Київстар замінив свою старку сімку на usim (для майбутнього використання 4 G). За допомогою комбінації *245*4# вирішив перевірити чи підтримує нова сімка 4 G. Видало результат, що сімка не підтримує 4 G. Хоча має підтримувати. Мій смартфон підтримує 4 G. В чому може бути причина ?
icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 9 January 2018, 17:22

Переглянути оригінал

259 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +3

По-перше, те що ви чимось користуєтесь не робить вас власником.
Вас взагалі нічого не робить власником номера, бо номер - власність навіть не оператора а держави, а оператор його лише арендує та надає вам в аренду.

Оскільки при придбанні стартового покену реєстрація на паспорт у нас не обов`язкова, а опціональна, то якщо ви цього не робили, по вашому паспорту операцію ви і не зможете провести, коли той номер зареєстрований на когось іншого.

Як на мене, дуже схоже на те що ви придбавли стартовий пакет зі вже активовавним кимось номером, до котрого ви можете у будь-який момент втратити доступ і нічого з цим не зробите, бо номер до вас не має жодного відношення.

Бізнес, якщо б для вас це було б важливо, ви б підв`язали номер до паспорту одразу, як це зробив я в свій час.

Якщо ви “власник” номера - де ваші документи? Ви договір на руках маєте?

Рівень користувача 1

Купив стартовий пакет в сільському магазині ,користувався 5 років ,на зараз зламалась сім карта. Звернувся в сервісний центр Київстар для заміни карти мені відповіли що сімкарта прив'язана до паспорта . пред'явив свій паспорт .сказали що не підходить.пакет я купив він при мені чому не можна замінити сім картку? Це апсурд!!! В мене на цему номері налаштований бізнес! В мене є документи на сім картку а мені не можуть її замінити це як???? Я власник!!! Багато років!!!дякую за відповідь! 0988762109 оператор каже що сім карта активна, то чому я не можу замінити її на 4 G наприклад?

Тому завжди рекомендую купляти стартові пакети в офіційних магазинах Компанії, для того щоб уникнути таких ситуацій. І одразу ж при покупці можна зареєструвати Ваш номер на паспортні дані, а в загальному, для бізнесу підійде контрактна форма обслуговування.

Рівень користувача 8
Позначка +5

 @Sania88:thinking: наскільки я зрозуміла, у вас номер передплати зареєстрований на паспортні дані. 

...Це апсурд!!! В мене на цему номері налаштований бізнес! В мене є документи на сім картку а мені не можуть її замінити це як???? Я власник!!! Багато років!!!дякую за відповідь! 098хххх09 оператор каже що сім карта активна, то чому я не можу замінити її на 4 G наприклад?

Якщо є реєстрація, перевірку проводять саме за паспортними даними. В цьому і є сенс самої процедури. 
Якщо ви не пройшли перевірку за ПІБ, на жаль, навіть замінити SIM-карту на USIM ви не зможете :shrug_tone2:

Вчера зделал карту 4g обещали безлимитный интернет но уже сутки безлимитный интернет не подключили почему?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andreyskskdjfdn, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Позначка

Пришло СМС что нужно заменить сим карту на новую и будет безлим на 30 дней. В итоге уже списалось 30 грн за инет. Как так?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пришло СМС что нужно заменить сим карту на новую и будет безлим на 30 дней. В итоге уже списалось 30 грн за инет. Как так?

Смс помилкова.
На жаль(

Позначка

Очень странные ошибочные смс

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ilona.sheviakova:thinking: я вірно зрозуміла, що після отримання SMS ви замінили вашу SIM-карту на USIM?

Відповісти