Вирішено

Загальні питання щодо користування Інтернетом



Показати перший допис

202 Відповідей

Як взагалі відключити стільникові дані? Смарт годинник дуже швидко розряджається, тому хочу відключити передачу даних взагалі, але ніде немає інформації. Комбінація *100*11*3# не працює.

Рівень користувача 6
Позначка

@Rhododendron, ознайомившись з вашим повідомленням, припускаю, що ви користуєтесь номером передплаченого сервісу і послуга “мобільний інтернет” є базовою, в зв'язку з цим, регулювання можливості доступу в інтернет здійснюється безпосередньо лише через функції пристрою, в якому стоїть SIM-карта.

Доброго дня, я батько мені потрібно відключити інтернет сину а потім включать? Можливо так робити дистанційно?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня, я батько мені потрібно відключити інтернет сину а потім включать? Можливо так робити дистанційно?

 
@Xomyak, також цікавить це питання.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не возможно.

Только устанавливать ПО на телефон.

В Гугл учетке можно ограничить

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AWSUCCEED, на жаль, але така можливість не передбачена :shrug_tone2:

Рівень користувача 3
Позначка

Послуга Футбол Преміум активована та дозволяє проглядати трансляції на 5-ти пристроях. Та не зважаючи на це, щоб підключитись з планшета через додаток Київстар Футбол, або з браузера на тому ж планшеті потрібно щоразу робити якісь рандомні маніпуляції, щоб ця послуга стала доступна. І так кожного дня - вмикнути/вимкнути, зайти/вийти, почистити кеш, видалити/встановити… Звертався в техпідтримку, декілька разів все переносилось вирішення питання, декілька разів були обіцянки що зв’яжеться техпідтримка на протязі дня, потім на протязі 30-ти хвилин… Два місяці танців з бубнами при кожному підключенні… Шановний Київстар, Хто там у вас в технічній службі? Двірники одні? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Послуга Футбол Преміум активована та дозволяє проглядати трансляції на 5-ти пристроях. Та не зважаючи на це, щоб підключитись з планшета через додаток Київстар Футбол, або з браузера на тому ж планшеті потрібно щоразу робити якісь рандомні маніпуляції, щоб ця послуга стала доступна. І так кожного дня - вмикнути/вимкнути, зайти/вийти, почистити кеш, видалити/встановити… Звертався в техпідтримку, декілька разів все переносилось вирішення питання, декілька разів були обіцянки що зв’яжеться техпідтримка на протязі дня, потім на протязі 30-ти хвилин… Два місяці танців з бубнами при кожному підключенні… Шановний Київстар, Хто там у вас в технічній службі? Двірники одні? 

Не вирішать вони цієї проблеми. Бо їхня мета- заставити вас оплатити платну підписку. Тому або платіть за пакет з футболів, або ж забудьте про легкий перегляд матчів Євро 2021.

Рівень користувача 6
Позначка

@Uncleповірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Рівень користувача 3
Позначка

@Uncleповірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Повірте, мені зрозумілі які емоції виникають у операторів вислуховувати про те, на що вони ніяким чином повпливати не можуть. Думаю, довго на таких вакансіях не затримуються… 
  Та мабуть терміни переносяться не по тій причині що потрібно більше ресурсів. Два місяці!!! Це не ресурсів нехватає. Це не має наміру взагалі займатись цим питанням. Бо навіщо? Пакет оплачений, підключений. Ніхто нікуди не дінеться “с подводной лодки”… Пробував інші оператори - там взагалі жах. Отже, маємо те що маємо.

Рівень користувача 6
Позначка

@Uncle:disappointed_relieved:

Доброго дня. В мене закінчився інтернет по моєму тарифу, але я помітила, що він працює. Вияснилось, що за цей інтернет в мене знімали кошти з Privat24. На рахунку на сім карті в мене 2. 80 грн . Чому знімаються гроші з карточки? Як відключити цю функцію і як взагалі вона в мене з'явилась, бо це в перше?? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DashaShemet, це технічно неможливо :shrug_tone2: Оплата за мобільні послуги може зніматись виключно з мобільного рахунку. 
Чому ви вирішили, що оплата за мобільний Інтернет знімалась з банківської карти?

Может кто-то подскажет, почему может отсутствовать интернет, если отключен Wi-Fi. В использовании данных телефона пишется предупреждение о трафике в 2 Гб. Что можно сделать?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@TVikulova, спробуйте змінити ліміт на використання трафіку у налаштуваннях мобільного пристрою.

Здравствуйте, скажите какая сейчас длительность интернет сессии, у меня Интернет обриваеться и каждые 30 минут ,может и чаще,может и реже

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Eldar.bashatov, максимальна тривалість має бути 720 хвилин.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації заявки на перевірку. 

Добрый день

У меня появились вопросы

Киевстар предлагает мне услуги интернета в размере 40гб на месяц максимальной скорости после окончания данного трафика мне также предоставляется безлимитный интернета но в качестве 800кб/с максимальной скорости интернета

Так вот до сегодняшнего дня так и было после окончания 40гб скорость была от 400 до 600кбс 

Xiaomi redmi 8 pro

После 12:00 ночи скорость упала до 100кб/с 

Звонил оператору задал такой вопрос на что она отвечает что предоставляется до 800кб макс но всё зависит где вы находитесь качество покрытия и т.д. переходя в то русло хотите-купите, мой вопрос заключается почему скорость упала до 100 кб/с на секунду если максимально вы говорите 800 от них 100 это 8%трафика! Минимум не говорит. 

Я проверил скорость интернета на 4G и 3G скорость скачивания одного приложения с Play Маркета составила до 100кб/с(скрины прилагаются) 

Интересный вопрос 4G или 3G 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я проверил скорость интернета на 4G и 3G скорость скачивания одного приложения с Play Маркета составила до 100кб/с(скрины прилагаются) 

Різницю між кілобайтами і кілобітами знаєте?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@npo1004ok, по суті оператор підказав вірно, швидкість передачі даних може бути і нижче від максимальної при зниженні, оскільки залежить від багатьох факторів, наприклад, завантаженості мережі, віддаленості від базової станції, погодних умов, ресурсів, які використовує пристрій та інших.

Привіт.Як підключити безлімітний інтернет без зміни свого тарифного плану?

Рівень користувача 8
Позначка +4

@Vin7tar  Вітаю, ми з України!

 

Список доступних послуг для підключення ви можете перевірити самостійно в додатку Мій Київстар

Я мав на увазі,чи можливо отримати безлімітний інтернет при нулю на рахунку,якщо немає можливості поповнити.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я мав на увазі,чи можливо отримати безлімітний інтернет при нулю на рахунку,якщо немає можливості поповнити.

Якщо ви є клієнтом Альфа Банку - можете замовити “Щасливий день”, безлімітний інтернет на 2 дні.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vin7tar, тільки, якщо за вашим номером є персональні пропозиції :shrug_tone2:
Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки.

Відповісти