Як включити мобільний інтернет на Айфоні?


Рівень користувача 8
Позначка +3

Щодня багато користувачів звикли читати свіжу інформацію та новини, користуватися зручними застосунками та цікавими програмами на смартфонах та планшетах через інтернет. На багатьох девайсах підключення до мережі встановлено за замовчуванням, але іноді його потрібно настроїти самостійно. Розглянемо, як увімкнути мобільний інтернет на Айфоні.

Як включити мобільний (стільниковий) інтернет на iPhone чи iPad?

Налаштування стільникового інтернету на iPhone можливе в будь-якому місці, де оператор надає послуги. Для цього достатньо зайти в налаштуваннях у розділ стільникового зв’язку. У рядку про мобільні дані проведіть повзунком праворуч, щоб він став зеленого кольору. У результаті з’явиться трафік швидкості другого покоління 2G. Цього вистачить на листування чи оновлення електронної пошти. Ще з таким підключенням ви зможете або серфити в інтернеті, або здійснювати дзвінки.

Якщо вам недостатньо такого трафіку, то в параметрах зв’язку зайдіть у розділ «Голос і дані» та активуйте 3G. Також у моделях 11-ої серії та вище можна налаштувати інтернет у пункті управління.

Що робити, якщо все правильно включено, але інтернет, як і раніше, не з’явився?

Якщо ви все виконали правильно, але підключення до мережі на iPhone або iPad так і не відбулося, спершу перевірте правильність своїх дій. Якщо нічого не змінилося, потрібно вводити коректні дані налаштування:

  • APN;
  • ім’я користувача;
  • пароль.

Ця інформація надсилається автоматично оператором. Її потрібно ввести в розділі про стільниковий зв’язок, зайшовши до параметрів даних, а потім у мобільну мережу передачі даних — у пункт про стільникові дані.

Як замовити налаштування інтернету Київстар на iPhone?

Буває й так, що автоматичні установки не надійшли на пристрій. Вирішити в цьому випадку питання можна замовивши їх у Київстарі. Для цього наберіть в смс цифру 4 і надішліть його за номером 4660. У відповідь ви отримаєте повідомлення, що телефон вже налаштований автоматично і трафік активований.

У ситуації, коли користувачу не вдається підключитися до мережі не через відсутність налаштувань у своєму смартфоні, потрібно звернутися до кол-центру. Консультант допоможе вирішити питання щодо відсутності з’єднання.

Якщо у відповідь на запит надійшло повідомлення, що для вашого пристрою немає автоматичних налаштувань, вам доведеться вводити їх вручну. Для цього у розділі налаштувань потрібно зробити декілька дій:

  1. Активувати пункт стільникового зв’язку.
  2. У вкладці «Голос та дані» вибрати мережу — 3G або 4G.
  3. Повернутись до розділу «Стільниковий зв’язок» і зробити точкою доступу internet.

Якщо у вас після всіх маніпуляцій з налаштуваннями все одно не з’явилася мобільна мережа, активуйте послугу за допомогою USSD-команди, набравши *100* та комбінацію 11*2#.

Тепер ви знаєте, як підключити мобільний інтернет на своєму смартфоні.


0 відповідей

Будьте першим, хто залишить відповідь!

Відповісти