Як налаштувати інтернет в національному роумінгу


Рівень користувача 8
Позначка +3

Продовжуємо працювати над тим, щоб у наших клієнтів завжди був мобільний зв'язок. Відтепер, якщо у вашому місті тимчасово не працює мережа одного з мобільних операторів, ви можете підключитися до іншого та користуватися не лише дзвінками й SMS, а ще й мобільним інтернетом на швидкості до 512 Кбіт/с.

Це можливо завдяки національному роумінгу, який Київстар розвиває з іншими мобільними оператори по всій країні. Наші абоненти можуть скористатись цією опцією здійснивши ручні налаштування на смартфоні:

🔹 Відключити автовибір мережі

- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор

- на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі

🔹 Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell

🔹 Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу

🔹 Перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.

Тарифікація послуг буде відбуватися у відповідності до умов тарифу того мобільного оператора, яким користується абонент.

Підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Тому абонентам важливо раз на день намагатися повернутись до мережі свого оператора, вручну або увімкнувши автовибір мережі.

🔎 Детальніше: https://kv.st/aeD


0 відповідей

Будьте першим, хто залишить відповідь!

Відповісти