«Sim для планшета»


Рівень користувача 8
Позначка +3

Послуга «SIM для планшета» дозволяє використовувати ще одну SIM-карту для інтернету в планшеті, другому смартфоні або в модемі, маючи один номер та рахунок для основної та додаткової карток. Тобто абонент буде оплачувати вартість мобільного інтернету за одним номером, а зможе користуватися ним одночасно на двох пристроях.

Підключити послугу «SIM для планшета» можна самостійно – необхідно придбати універсальний стартовий пакет «SMART SIM» або використати другу SIM-карту, яка вже є у деяких стартових пакетах. Інструкція для підключення послуги доступна в описі за посиланням. Також «SIM для планшета» можна підключити у одному із 500 фірмових магазинів Київстар.

Для абонентів, які обслуговуються за договором (для фізичних осіб) вартість послуги з 1 серпня – 30 гривень за місяць. Для абонентів передплаченої форми обслуговування з 10 серпня 2020 року вартість послуги буде становити 1 грн за день.

Для абонентів за договором та передплати, у яких вартість послуги включена в тариф (тобто складає 0 грн) – умови продовжують діяти без змін.

Ціни вказані з урахуванням всіх податків та зборів.

Будь ласка, зверніть увагу. У абонентів передплати, які сплатили послугу до 9 серпня включно, оплата за старими умовами. Нові умови почнуть діяти с наступної планової дати оплати, тобто після завершення вже оплаченого періоду.


44 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Третій місяць заходжу в магазини київстар, постійно відповидають що сім для планшета ще не працює.Коли нарешті запрацює.?

По суті послуга працює, не працює безкоштовна видача SIM при оформленні послуги.  Можна було б подумати що оператор просто хоче отримувати бабло за видачу SIM для планшета, але в жодному магазині і навіть в колл-центрі мені не сказали що за гроші все ж таки можна зробити SIM для планшета.

Коротше, йдете купляєте SmartSIM за 50грн, і там є інструкція як зробити собі SIM для планшета.

Рівень користувача 1

Пропав інтернет на карті для планшета вже більше тижня. 

Гроші списуються за послугу регулярно

До оператора дозвонитись нереально

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DrNoksy:worried:
Ваші зауваження будуть передані на розглядання. 

Позначка +1

@Xomyak, а ограничения по  “Политике справедливого пользования сетевыми ресурсами” вводятся в любом случае, если тарифный план с безлимитным трафиком.

Рівень користувача 1

Добрий день!Сім для планшету не працює вже другий тиждень-навіть мережу не бачить.Ходив в центр обслуговування абонентів.Кажуть оновлення.Скільки ще буде тривати не знають.Може Ви якось допоможете?

Дякую

Третій місяць заходжу в магазини київстар, постійно відповидають що сім для планшета ще не працює.Коли нарешті запрацює.?

Добрый вечер.

@Xomyak , 2 недели как активировал сим для планшета, деньги снимаются, пишет услуга активирована, но интернета на симке нет. Прошу зарегистрировать заявку и решить как можно быстрее. Номер скину в личку.

Спасибо

Рівень користувача 1

@Topmuk, зараз дійсно спостерігаються труднощі з тарифікацією послуги "SIM для планшета".

Про ситуацію відомо. Інженери вже працюють над відновленням коректності роботи сервісу.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. По факту закриття “аварії” вас проінформують в SMS.

З 24 квітня кожного дня списується 1 гривня за цю послугу, що є вже оплаченою в пакеті. Тобто за 68 днів ви не можете виправити помилку? Я вже неодноразово звертався з цим питанням і кожного разу відповідь ви отримаєте смс про вирішення питання. Ви користуєтесь незаконно грошима тисяч ваших клієнтів, платите зарплатню своїм співробітникам і продовжуєте тягнути час. Я ж не один  такий хто не може дістатися оператора і чекає на вирішення. Як вважаєте якщо нам усім звернутися до суду то скільки випливе вкрадених гривень? В мене вже просто урвався терпець стільки чекати «вирішення питання»

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg777333, поки що не отримували інформацію :shrug_tone2:

Позначка

26.05 Активировал Смарт сим на другом устройстве. Однако прошло уже 2-е суток но карта вообще сеть даже не ловит. При звонке на нее - “Цей номер не є дійсній”. И активации услуги так и не произошло. Дозвониться до оператора нереально!!! Куда бежать?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alexfuryk, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.

Пів роки тому спробував закрити сім для планшету . В центрі не змогли допомогти та дали комбінацію яка б мала де активувати сім. Два дні вводив та отримував лише « не можливо здійснити операцію з технічних причин» . Не що давно знову звернувся в сервісний центр на що знову ж отримав комбінацію і знову «не можливо….». Звернувся до оператора через 466 та залишив скаргу на яку досі не отримав відповіді . Пів року плачу нізащо . Як можна закрити ту картку негайно щоб отримати іншу ???

Позначка

Зоряна ответа не находит. Номер указываю. Вчате В данный момент все операторы заняты. Как решить вопрос?

Рівень користувача 6
Позначка

@OleksandrTryповірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@JeniaK, відносно даної проблеми є відкрита “аварія”:

USSD. Складнощі з відключенням послуги "SIM для планшету" (GSM / FMC)

У деяких абонентів FMC при спробі відключення послуги "SIM для планшету" при наборі USSD *100*93*3# виклик вибиває помилку: "Технічна помилка, рекомендуємо звернутися на 466".

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 129764

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jameson, інформація отримала :pencil2:

Рівень користувача 4
Позначка +1

уже даже на основных номерах пропал интернет с обеда….какой ужас..мало того что не могут месяцами услугу подключить так ещё и пропадает то что работало….

Рівень користувача 6
Позначка

@alexfuryk, на жаль, можу порадити лише трохи пізніше повторно написати в чат :disappointed_relieved:

Рівень користувача 3
Позначка +1

@virtuon, якщо проблема з доступом до інтернету з основних номерів ще актуальна, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номерів для перевірки наявності складнощів. 

Рівень користувача 6
Позначка

@DrNoksy, @Kostiantyn33, на даний час можуть бути складнощі з виконанням даних заявок, на жаль.  Фахівці вже працюють над їх усуненням.  Раджу повторити спробу пізніше.

@DrNoksy@Kostiantyn33, на даний час можуть бути складнощі з виконанням даних заявок, на жаль.  Фахівці вже працюють над їх усуненням.  Раджу повторити спробу пізніше.

Ставлення Київстару до клієнтів не перестає дивувати...

Що заважає цю інформацію розмістити на відповідній сторінці сайту? Чому клієнти мають витрачати час на пошук відповідей на community та відвідування сервісних центрів?

Рівень користувача 1

75 днів, нічого не робиться

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OleksandrTry, мені дуже шкода, що ви дійшли висновку, що Компанія нічого не робить для вирішення цієї ситуації. Повірте, це не так. Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи послуги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pacon, напишіть мені, будь ласка, номер телефону в особисті повідомлення. Перевірю ситуацію з другою SIM-картою. 

А будут ли вводиться ограничения скорости при скачивании больших файлов?

Відповісти