«Sim для планшета»



Показати перший допис

44 Відповідей

Рівень користувача 1

75 днів, нічого не робиться

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OleksandrTry, мені дуже шкода, що ви дійшли висновку, що Компанія нічого не робить для вирішення цієї ситуації. Повірте, це не так. Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи послуги.

Третій місяць заходжу в магазини київстар, постійно відповидають що сім для планшета ще не працює.Коли нарешті запрацює.?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Третій місяць заходжу в магазини київстар, постійно відповидають що сім для планшета ще не працює.Коли нарешті запрацює.?

По суті послуга працює, не працює безкоштовна видача SIM при оформленні послуги.  Можна було б подумати що оператор просто хоче отримувати бабло за видачу SIM для планшета, але в жодному магазині і навіть в колл-центрі мені не сказали що за гроші все ж таки можна зробити SIM для планшета.

Коротше, йдете купляєте SmartSIM за 50грн, і там є інструкція як зробити собі SIM для планшета.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Serg777333, поки що не отримували інформацію :shrug_tone2:

Рівень користувача 4
Позначка +1

Как сейчас норм подключается?а то купил 2 пакета не охота чтоб пропали.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@virtuon:thinking: всі “аварії” пов’язані з самостійним підключенням закриті на поточний момент. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@virtuon:thinking: всі “аварії” пов’язані з самостійним підключенням закриті на поточний момент. 


купил сим активировал пополнил счёт основной на 30грн,набрал комбинацию...сняло 1 грн абонплату но интернета нету….вот так вот.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@virtuon, вчора, після 18 години була відкрита “аварія” :triumph:

"SIM для планшета". Складність з доступом до Інтернету через послугу "SIM для планшета" (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, можуть спостерігатися труднощі з доступом до Інтернету через послугу "SIM для планшета". Інженери вже працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 1523660

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. 

@virtuon, вчора, після 18 години була відкрита “аварія” :triumph:

"SIM для планшета". Складність з доступом до Інтернету через послугу "SIM для планшета" (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, можуть спостерігатися труднощі з доступом до Інтернету через послугу "SIM для планшета". Інженери вже працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 1523660

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. 

Добрый день. Что с услугой? Так и не работает?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mixajlov, на сьогодні “аварія” відкрита. 

P.S.: також від вас отримувала особисте повідомлення. Додаткова заявка була сформована. На жаль, поки що чекаємо на відновлення коректної роботи послуги. 

Добрый вечер.

@Xomyak , 2 недели как активировал сим для планшета, деньги снимаются, пишет услуга активирована, но интернета на симке нет. Прошу зарегистрировать заявку и решить как можно быстрее. Номер скину в личку.

Спасибо

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jameson, інформація отримала :pencil2:

Рівень користувача 4
Позначка +1

уже даже на основных номерах пропал интернет с обеда….какой ужас..мало того что не могут месяцами услугу подключить так ещё и пропадает то что работало….

Рівень користувача 3
Позначка +1

@virtuon, якщо проблема з доступом до інтернету з основних номерів ще актуальна, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номерів для перевірки наявності складнощів. 

Пів роки тому спробував закрити сім для планшету . В центрі не змогли допомогти та дали комбінацію яка б мала де активувати сім. Два дні вводив та отримував лише « не можливо здійснити операцію з технічних причин» . Не що давно знову звернувся в сервісний центр на що знову ж отримав комбінацію і знову «не можливо….». Звернувся до оператора через 466 та залишив скаргу на яку досі не отримав відповіді . Пів року плачу нізащо . Як можна закрити ту картку негайно щоб отримати іншу ???

Рівень користувача 3
Позначка +1

@JeniaK, відносно даної проблеми є відкрита “аварія”:

USSD. Складнощі з відключенням послуги "SIM для планшету" (GSM / FMC)

У деяких абонентів FMC при спробі відключення послуги "SIM для планшету" при наборі USSD *100*93*3# виклик вибиває помилку: "Технічна помилка, рекомендуємо звернутися на 466".

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 129764

Рівень користувача 2
Позначка +1

Наразі проблема не вирішена. Підключити послугу неможливо з технічних причин. Які це технічні причини - пояснити у сервісному центрі не можуть (хто там працює взагалі, якщо вони не знають, яка технічна причина?). Сказали, чекайте, та приходьте кожного дня у наш сервіс, можливо послуга підключиться.

На питання: Коли проблема буде вирішена?

Відповідають: Ми не знаємо, чекайте.
А скільки чекати “море погоди”, не зрозуміло.

 

Послугу знайомим підключити так і не вдалося станом на 04-02-2022.
Тому вважаю, з особистих спостережень, що ця послуга вмерла і більше не буде працювати (якщо відновлять роботу, то добре, а не відновлять, то будуть годувати “завтраками” у сервісному центрі :grinning: )

Рівень користувача 8
Позначка +5

@toxi:pensive:

Відповісти