«Sim для планшета»


Рівень користувача 8
Позначка +3

Послуга «SIM для планшета» дозволяє використовувати ще одну SIM-карту для інтернету в планшеті, другому смартфоні або в модемі, маючи один номер та рахунок для основної та додаткової карток. Тобто абонент буде оплачувати вартість мобільного інтернету за одним номером, а зможе користуватися ним одночасно на двох пристроях.

 

Підключити послугу «SIM для планшета» можна самостійно – необхідно придбати універсальний стартовий пакет «SMART SIM» або використати другу SIM-карту, яка вже є у деяких стартових пакетах. Інструкція для підключення послуги доступна в описі за посиланням. Також «SIM для планшета» можна підключити у одному із 500 фірмових магазинів Київстар.

 

Для абонентів, які обслуговуються за договором (для фізичних осіб) вартість послуги з 1 серпня – 30 гривень за місяць. Для абонентів передплаченої форми обслуговування з 10 серпня 2020 року вартість послуги буде становити 1 грн за день.

 

Для абонентів за договором та передплати, у яких вартість послуги включена в тариф (тобто складає 0 грн) – умови продовжують діяти без змін.

 

Ціни вказані з урахуванням всіх податків та зборів.

 

Будь ласка, зверніть увагу. У абонентів передплати, які сплатили послугу до 9 серпня включно, оплата за старими умовами. Нові умови почнуть діяти с наступної планової дати оплати, тобто після завершення вже оплаченого періоду.


30 Відповідей

А будут ли вводиться ограничения скорости при скачивании больших файлов?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ruslan9815:thinking: ви имеете ввиду “Политику справедливого пользования сетевыми ресурсами”? 

Позначка +1

@Xomyak, а ограничения по  “Политике справедливого пользования сетевыми ресурсами” вводятся в любом случае, если тарифный план с безлимитным трафиком.

Рівень користувача 1

Пропав інтернет на карті для планшета вже більше тижня. 

Гроші списуються за послугу регулярно

До оператора дозвонитись нереально

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pacon, напишіть мені, будь ласка, номер телефону в особисті повідомлення. Перевірю ситуацію з другою SIM-картою. 

Рівень користувача 1

Добрий день!Сім для планшету не працює вже другий тиждень-навіть мережу не бачить.Ходив в центр обслуговування абонентів.Кажуть оновлення.Скільки ще буде тривати не знають.Може Ви якось допоможете?

Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlexG, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення, і як тільки складності в роботі послуги будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Намагаюсь самостійно підключити послугу за допомогою Smart SIM, але після відправлення комбінації *244*… отримую повідомлення про те, що “самостійне підключення тимчасово недоступне для вашого номера, спробуйте після 14.05.2021. Як це розуміти? Почекати пару тижнів, серйозно?

До речі, при спробі підключити “SIM для другого телефону” результат такий самий.

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Alena.Sliusar вважаю за необхідне щоб в 2021му році ця послуга підтримувала eSIM, адже будь-який сучасний планшет цю технологію підтримує.
До того ж, тоді можливо було б скористатись ще більшою категорією пристроїв.
Те ж саме стосується і другої SIM-картки на контракті.

не вдається активувати сім карту для планшета - через комбінацію*244….. пише : заит не прийнято з технічних причин. на сайті теж не вдається активувати. до оператора неможливо додзвонитись. віртуальний помічник із своїм завданям не справляється. куди звертатись і як відновити сім для планшета? 

Рівень користувача 6
Позначка

@DrNoksy, @Kostiantyn33, на даний час можуть бути складнощі з виконанням даних заявок, на жаль.  Фахівці вже працюють над їх усуненням.  Раджу повторити спробу пізніше.

@DrNoksy@Kostiantyn33, на даний час можуть бути складнощі з виконанням даних заявок, на жаль.  Фахівці вже працюють над їх усуненням.  Раджу повторити спробу пізніше.

Ставлення Київстару до клієнтів не перестає дивувати...

Що заважає цю інформацію розмістити на відповідній сторінці сайту? Чому клієнти мають витрачати час на пошук відповідей на community та відвідування сервісних центрів?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, ваші пропозиції будуть передані на розглядання у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DrNoksy:worried:
Ваші зауваження будуть передані на розглядання. 

Рівень користувача 2

Почему на тарифе все вместе игровой списует по 1 грн за сим для планшета?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Topmuk, зараз дійсно спостерігаються труднощі з тарифікацією послуги "SIM для планшета".

Про ситуацію відомо. Інженери вже працюють над відновленням коректності роботи сервісу.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. По факту закриття “аварії” вас проінформують в SMS.

Позначка

26.05 Активировал Смарт сим на другом устройстве. Однако прошло уже 2-е суток но карта вообще сеть даже не ловит. При звонке на нее - “Цей номер не є дійсній”. И активации услуги так и не произошло. Дозвониться до оператора нереально!!! Куда бежать?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alexfuryk, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.

Позначка

Зоряна ответа не находит. Номер указываю. Вчате В данный момент все операторы заняты. Как решить вопрос?

Рівень користувача 6
Позначка

@alexfuryk, на жаль, можу порадити лише трохи пізніше повторно написати в чат :disappointed_relieved:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alexfuryk, написала вам в особисті повідомлення :pencil2:

Подключил сим для планшета, во втором смартфоне все работает интернет есть, но вставляю эту карточку в IP камеру, при загрузке камеры камера говорит что соединение есть, а а к камере подключится не могу нет интернета. С другой карточкой все работает. Скажите сим для планшета не будет работать в камере?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@slon123:thinking: повинна працювати. Друга SIM-карта може працювати в будь-якому гаджеті. 

Рівень користувача 1

@Topmuk, зараз дійсно спостерігаються труднощі з тарифікацією послуги "SIM для планшета".

Про ситуацію відомо. Інженери вже працюють над відновленням коректності роботи сервісу.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

P.S.: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. По факту закриття “аварії” вас проінформують в SMS.

З 24 квітня кожного дня списується 1 гривня за цю послугу, що є вже оплаченою в пакеті. Тобто за 68 днів ви не можете виправити помилку? Я вже неодноразово звертався з цим питанням і кожного разу відповідь ви отримаєте смс про вирішення питання. Ви користуєтесь незаконно грошима тисяч ваших клієнтів, платите зарплатню своїм співробітникам і продовжуєте тягнути час. Я ж не один  такий хто не може дістатися оператора і чекає на вирішення. Як вважаєте якщо нам усім звернутися до суду то скільки випливе вкрадених гривень? В мене вже просто урвався терпець стільки чекати «вирішення питання»

Рівень користувача 6
Позначка

@OleksandrTryповірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розглядання питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Відповісти