Що робити, якщо не ловить 4G: покрокова інструкція


Рівень користувача 8
Позначка +3

Якщо 4G працює некоректно, постійно змінюється тип під’єднання на 3G, слід вивчити основні причини та працювати вже з ними. Проблематика часто стосується апаратних та програмних рішень.

Чому телефон може не ловити 4G: причини

У питанні чому не ловить 4G (LTE), слід звернутися до теоретичної частини. Якщо спочатку після покупки телефон не під’єднується до 4G, хоча в описанні заявлено протилежне, справа може стосуватися прошивки або неправильної сертифікації. До апаратних проблем можна віднести:

  • несправність SIM-картки;

  • модуль працює некоректно;

  • чіп на сім-карті не підтримує під’єднання до 4G;

  • телефон не може підтримувати частоту оператора.

Іноді причина деяких перебоїв може бути у проведенні технічних робіт оператором мобільного зв'язку. Серед можливих програмних проблем можна відзначити:

  • збій у налаштуваннях мобільного інтернету;

  • неправильно вибраний тип під’єднання;

  • загальний системний збій.

Також важливо перевірити наявність самого покриття 4G в тій місцевості, де ви знаходитесь. Це можна перевірити на сайті оператора мобільного зв'язку. Київстар пропонує спеціальну картку для цього.

Якщо не працює 4G: покрокова інструкція

Далі після приблизного виключення варіантів можна вибрати способи покращення ситуації. Існує сім найважливіших кроків, які допоможуть усунути проблеми з під’єднанням до мережі 4G.

Перезавантажити модуль

Перший і найпростіший метод — увімкнути «Режим польоту». Це дозволить швидко перезавантажити модуль. Спосіб працює у разі системного збою. Для цього потрібно викликати контекстне меню або зайти до шапки, провівши зверху вниз екрану. Далі виберіть значок з літаком.

Якщо на спільній панелі його немає, можна зайти до розділу через налаштування. Приблизний шлях (може бути різним на кожному телефоні): «Налаштування» — «З'єднання та спільний доступ» — «Режим польоту».

Перезавантажити телефон

Працює і варіант із перезапуском системи. Для цього потрібно перезавантажити смартфон. Альтернативний спосіб — вимкнути його, зачекати хвилину та увімкнути.

Вибрати пріоритет режиму, який під’єднується

Іноді можуть змінюватися параметри типу під’єднання. Для цього в загальному переліку потрібно вибрати «Мобільні мережі» та «Пріоритетний тип під'єднання». Серед загального списку вибрати варіант, де вказано 4G або LTE.

Після цього ще раз можна перезавантажити смартфон. Тоді нові налаштування точно почнуть діяти. Якщо поля з під'єднанням 4G не з'явилося в меню, телефон не підтримує цей тип.

Перевірити SIM-картку

Якщо ви вперше намагаєтесь під'єднати 4G, але нічого не виходить, перевірте саму картку. Чіп у ній може просто не підтримувати четверте покоління зв'язку. Для абонентів Київстар можна використовувати спеціальний USSD-код. Для цього в наборі потрібно вказати *245*4# і натиснути кнопку виклику.

Якщо картка не підтримує 4G, замінити її можна у найближчому магазині Київстар. Також причина може бути у фізичному пошкодженні чіпа. Часто це трапляється, якщо стару карту великого розміру намагаються обрізати до nanoSIM самостійно. Простіше змінити формат у магазині оператора.

Скинути налаштування мережі

Якщо у розв'язанні програмних питань вже нічого не допомагає, можна провести повне скидання налаштувань системи. Це відбувається у системному блоці налаштувань. Тут потрібно знайти пункт «Скидання».

Спочатку можна скинути лише налаштування мобільної передачі даних та мережі Wi-Fi. Якщо це не допомагає, перейдіть до скидання даних програм. Не поспішайте з повним видаленням налаштувань з телефону та скиданням до нуля. Це буде останнім кроком, якщо попередні не допомогли.

Перевірити рівень сигналу

Наведені вище методи допомагають у разі внутрішніх порушень на телефоні. Однак часто проблема може стосуватися безпосередньо віддаленості від 4G-вишки вашого оператора. Перевірте, який сигнал ловить ваш телефон. Для цього можна скористатися програмою Network Cell Info.

Гід за додатком та характеристиками:

  • на вкладці «Датчики» можна оцінити рівень сигналу — що ближче число до нуля (вимірюється в dBm), краще для сигналу;

  • у «Статистиці» можна переглянути відсоткове співвідношення часу при під’єднання до мереж 2G, 3G, 4G;

  • «Швидкість» — вкладка з можливістю тестування середніх значень для завантаження та передачі даних.

На першій вкладці потрібно переглянути стандарт передачі. Для 4G це LTE або WiMAX. А для 3G можуть використовуватись позначення UMTS, HSDPA, HSPA+, DC-HSPA+.

Посилити сигнал

Посилення сигналу можливе за допомогою спеціальних антен або повторювачів. Вони підходять у випадку, якщо ви живете за містом або в низинній місцевості, через що сигнал псується. Спеціальні додаткові кошти встановлюються на будинок.

Виходячи з цього, основний спосіб усунути проблему з під’єднанням до 4G полягає у відновленні модуля. Після кожного скидання в налаштуваннях для точного під’єднання можна перезавантажувати смартфон. Також слід перевірити працездатність самої сім-карти. Якщо усунути неполадки таким чином не виходить, зверніться до сервісного центру.


3 Відповідей

Кто знает как найти расположение вышки в своем городе/районе?

Рівень користувача 5
Позначка +1

@ivan2022 например, через сервис cellmapper.net (но он сейчас прикрыт).

Если вам нужно местоположение БС – скажите eNB (CellID) базы в любом Netmonitor, подскажу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ivan2022, це внутрішня інформація Компанії. @Roshima зможе допомогти, якщо ви надасте додаткові дані. 

Відповісти