Що означає помилка аутентифікації PDP?


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 13219 відповідей

Помилка аутентифікації PDP: що це і як виправити проблему?

На екрані iOS-пристрою з’явилося попередження «Помилка аутентифікації PDP»? Це означає, що ґаджет не під’єднується до мобільного Інтернету. Причина збою активації мережі, зазвичай, в налаштуваннях девайса або SIM-карти. Рідше виникає через апаратні проблеми. В останньому випадку здебільшого не вдається під’єднатися до мережі навіть за допомогою Wi-Fi.

Що робити, якщо з’явилася помилка аутентифікації PDP?

Іноді помилка виникає і зникає сама собою. Можливо, що в цей час оператор проводить технічні роботи. Щоб перевірити інформацію, зателефонуйте на гарячу лінію свого телеком-оператора та повідомте про проблему. Звернутися до фахівця контакт-центру Київстар можна на сторінці підтримки користувачів або за номером телефону: 0 800 300 466.

Якщо проблема не в мережі, спробуйте під’єднатися самостійно.

  • Відкрийте: «Налаштування» > «Стільниковий зв’язок» > «Параметри даних» > «Передача даних».

  • У меню, що з’явилось, видаліть вузли доступу APN, логіни та паролі. Ці налаштування важливо запам’ятати або зберегти. Їх доведеться ввести повторно.

  • Перезавантажте пристрій.

  • Після перезавантаження увійдіть в браузер і спробуйте завантажити web-сторінку. Можна зайти в месенджер, Instagram або Facebook.

  • Якщо з’єднання, як і раніше, відсутнє, введіть дані APN повторно та перезавантажте смартфон.

Додаткові способи

Щоб усунути помилку активації мережі, можна спробувати наступне:

  • Перезавантажте мобільний пристрій.

  • Витягніть SIM-карту та вставити іншу.

  • Скиньте налаштування мобільної мережі.

  • Оновіть ПО смартфона. Іноді система сама пропонує встановити важливі оновлення, без яких пристрій не працюватиме як належить. Не ігноруйте подібні повідомлення.

За потреби можна скинути налаштування iPhone та iPad до заводських. Попередньо створіть резервну копію пристрою за допомогою iCloud або комп’ютера, що допоможе зберегти дані користувача. Цей спосіб не гарантує стовідсоткового результату, тому подумайте, чи варто скидати налаштування.

Якщо питання залишилося невирішеним і помилка аутентифікації PDP не зникає, зверніться до сервісного центру Apple. Додаткову інформацію щодо роботи мобільного інтернету знайдете тут.


0 відповідей

Будьте першим, хто залишить відповідь!

Відповісти