Вирішено

Роздача точки доступу на інші пристрої / Оновлення операційної системи за допомогою мобільного Інтернету



Показати перший допис

255 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

в мене київстар, і я чомусь не можу роздати

Шукайте причину на вашій стороні.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anasteisha.il76:thinking: якщо сам мобільний Інтернет працює, не працює лише роздача точки доступу на інші пристрої, причину потрібно шукати в телефоні. 

Оновилось ПЗ в iPhone, і пропав хот-спот. Пише, щоб увімкнути - зверніться до Kyivstar. У меню 466 відповідного пункту не знайшла, до підтримки не реально додзвонитись. 

Допоможіть це налаштувати

Рівень користувача 6
Позначка

@Halyna Vostrikova, на даний час відкрита “аварія”:

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Hotspot став недоступний!!! Київстар знімає гроші за 13 місяців у році, а послуг все менше й менше. За дозволом створити точку роздачи треба тепер звертатися до вищого суду 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@lisa-alina, на сьогодні відкрита “аварія”:

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також модель вашого телефону. Я зареєструю звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Зникла можливість створювати власну точку доступу та роздавати інтернет на інші девайси. Тариф Безлім. IOS 14.6.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@legaldesigner, на сьогодні відкрита “аварія”:

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також модель вашого телефону. Я зареєструю звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 1

Не працює функція «Режим модема» після оновлення операційної системи на iOS.

Хочу роздати вайфай зі свого Iphone 7, але пише “Щоб ваімкнути власний хот-спот, зверніться до Kyivstar”.

Рівень користувача 6
Позначка

@Valeryewich, на сьогодні відкрита “аварія”:

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також модель вашого телефону. Я зареєструю звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 6
Позначка

@VikaBabenko, на сьогодні відкрита “аварія”:

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також модель вашого телефону. Я зареєструю звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Доброго дня, в якийсь момент з меню налаштувань телефону (iOS) пропав пункт «власний хот—спот». А при спробі його включити через меню — Стільникові дані. Вискакує повідомлення: “Щоб ввімкнути власний хот—спот у цьому записі, зверніться до Kyivstar”. Ця ситуація сталась сама собою. Телефон не обновлявся. В чому тут справа ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня, в якийсь момент з меню налаштувань телефону (iOS) пропав пункт «власний хот—спот». А при спробі його включити через меню — Стільникові дані. Вискакує повідомлення: “Щоб ввімкнути власний хот—спот у цьому записі, зверніться до Kyivstar”. Ця ситуація сталась сама собою. Телефон не обновлявся. В чому тут справа ?

Є така проблема, в Київстарі вже знають і думають як це “вилікувати”.

Налаштував точку доступу на смартфоні. Підключив ноутбук до точки доступу. На ноутбуці крутиться веб-сервер, до якого хочу дати доступ клієнту (з зовнішньої мережі, тобто інтернету). Це можливо ?

Звертався до підтримки, таке враження що вони взагалі не розуміють про що йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ivkosof, для вирішення даного питання рекомендується очікувати оновлення програмного забезпечення телефону до версії 14.7 (за інформацією від служби підтримки Apple, прошивка стане доступна на початку серпня).

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Ivkosof, для вирішення даного питання рекомендується очікувати оновлення програмного забезпечення телефону до версії 14.7 (за інформацією від служби підтримки Apple, прошивка стане доступна на початку серпня).

14.7  доступна вже пару днів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, дякую :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@888 checkin 888:thinking: уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити питання?

@Xomyak , на жаль, ні. Підтримка так і не змогла дати чіткої відповіді. Вони відповідають, що я сам повинен налаштовувати своє обладнання. Я ж не проти, але мені потрібно знати як налаштовувати. Для прикладу, інтернет-провайдер стаціонарного інтернету дав мені вичерпну відповідь на це питання, я все сам налаштував, все працює. А для мобільного інтернету (Київстар) - на жаль, поки що не має інструкцій , і тому питання не вирішене.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@888 checkin 888, я передала запит колегам. Завтра отримаю відповідь і одразу вам напишу. 

Хотспот по-прежнему не работает. Обновление прошивки до 14.7.1 лечит?

Рівень користувача 5
Позначка +1

Хотспот по-прежнему не работает. Обновление прошивки до 14.7.1 лечит?

Что мешает обновиться и проверить?:)

Что мешает обновиться и проверить?:)

В основном отсутствие света дома и необходимость заканчивать срочную работу в кафешках.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@serjherman, отримала таку відповідь від інженерів:

“Для вирішення даного питання рекомендується очікувати оновлення програмного забезпечення телефону до версії 14.7.

Після оновлення ОС спробуйте перезавантажити телефон без SIM-карти (якщо eSim то виключити і включити в налаштуваннях вашого пристрою). Після перезавантаження встановити SIM-карту в гаджет і протестувати режим "Модем".”

Відповісти