Про забезпечення якості користування мобільним інтернетом


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 5 жовтня 2020 року Київстар покращує умови «Політики справедливого користування мережевими ресурсами» та більше не буде обмежувати швидкість інтернету після використання абонентами  3000 Мб протягом дня. Натомість абоненти зможуть використовувати на максимальній швидкості  до 40 000 Мб мобільного інтернету протягом періоду дії пакета послуг. Інші умови Політики залишаються без змін.

Таким чином кількість інтернет-користувачів, які підпадають під дію Політики стане значно меншою. Наприклад, якщо абонент витрачає у середньому 20 000 Мб трафіку за місяць, але у конкретний день його треба використати 5000 Мб, то мобільний інтернет у нього буде на максимально доступній швидкості. А Київстар, згідно з даними міжнародної компанії Ookla, забезпечуює середню швидкість мобільного інтернету понад 20 Мбіт/c. 

Цікаво, що у серпні 2020 року абоненти Київстар використовували у середньому близько 7000 Мб трафіку. Тобто новий ліміт майже у 6 разів більший від середнього використання інтернету та для більшості користувачів буде значно зручнішим, ніж попередні умови.


39 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yurjy N:thinking: я вірно зрозуміла, що у вас мінус по МБ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Поясніть,будь ласка,як при тарифі,МАКСИМАЛЬНИЙ БЕЗЛІМ , може бути інтернет за мінусом?я платою кожні чотири неділі за новий пакет послуг,а у мене мінус,це як?

Вимкніть Т9, і попробуйте описати вашу проблему більш зрозуміліше.

Поясніть,будь ласка,як при тарифі,МАКСИМАЛЬНИЙ БЕЗЛІМ , може бути інтернет за мінусом?я платою кожні чотири неділі за новий пакет послуг,а у мене мінус,це як?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmitry Tokarev, ваше побажання буде передано на розглядання у відповідний відділ. 

З 5 жовтня 2020 року Київстар покращує умови «Політики справедливого користування мережевими ресурсами» та більше не буде обмежувати швидкість інтернету після використання абонентами  3000 Мб протягом дня. Натомість абоненти зможуть використовувати на максимальній швидкості  до 40 000 Мб мобільного інтернету протягом періоду дії пакета послуг. Інші умови Політики залишаються без змін.

Таким чином кількість інтернет-користувачів, які підпадають під дію Політики стане значно меншою. Наприклад, якщо абонент витрачає у середньому 20 000 Мб трафіку за місяць, але у конкретний день його треба використати 5000 Мб, то мобільний інтернет у нього буде на максимально доступній швидкості. А Київстар, згідно з даними міжнародної компанії Ookla, забезпечуює середню швидкість мобільного інтернету понад 20 Мбіт/c. 

Цікаво, що у серпні 2020 року абоненти Київстар використовували у середньому близько 7000 Мб трафіку. Тобто новий ліміт майже у 6 разів більший від середнього використання інтернету та для більшості користувачів буде значно зручнішим, ніж попередні умови.

Трафік с YouTube чи Netflix теж враховується в “безлімітному” тарифі? Якщо так, то не бачу сенсу в ваших “безлімітних“ тарифах, для кого вони? В такому випадку більш доречніше підключити тариф Smart с 12 Гб на місяць та без тарифікації трафіка по багатьох відомих відео ресурсів.
Або не враховувати трафік з популярних відео ресурсів в ваших “безлімітних” тарифах. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Проведіть собі оптику і качайте торенти на здоров’я. 

Легко казати коли ти живеш у місті, а от поза містами вже ніякої оптики немає.
Єдиний варіант отримати доступ до мережі там - це скористатись LTE.

Взагалі не зрозуміло - якщо ти (компанія) не можеш надати користувачам нормальний доступ до мережі по проводу, то навіщо ти дозволяєш собі блокувати їх за використання мобільної мережі, що залишається єдиним варіантом.

Рівень користувача 4
Позначка

Проведіть собі оптику і качайте торенти на здоров’я. 

Я думаю, що в кого є можливість провести оптику, той її проводить, але ж ця недолуга країна не може надати нічого своїм громадянам, окрім щоденного геморою, а такі компанії, як Київстар, ще підсилюють його. 

Ось і лишається людям виживати, хто як може...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yakimchuk Taras, ці зміни вступили в дію з 5 жовтня 2020 року. Якщо за вашим номером обмеження встановлюється інакше, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 1

З 5 жовтня 2020 року Київстар покращує умови «Політики справедливого користування мережевими ресурсами» та більше не буде обмежувати швидкість інтернету після використання абонентами  3000 Мб протягом дня. Натомість абоненти зможуть використовувати на максимальній швидкості  до 40 000 Мб мобільного інтернету протягом періоду дії пакета послуг. Інші умови Політики залишаються без змін.

Таким чином кількість інтернет-користувачів, які підпадають під дію Політики стане значно меншою. Наприклад, якщо абонент витрачає у середньому 20 000 Мб трафіку за місяць, але у конкретний день його треба використати 5000 Мб, то мобільний інтернет у нього буде на максимально доступній швидкості. А Київстар, згідно з даними міжнародної компанії Ookla, забезпечуює середню швидкість мобільного інтернету понад 20 Мбіт/c. 

Цікаво, що у серпні 2020 року абоненти Київстар використовували у середньому близько 7000 Мб трафіку. Тобто новий ліміт майже у 6 разів більший від середнього використання інтернету та для більшості користувачів буде значно зручнішим, ніж попередні умови.

Найс, сьогодні використав 3 гб інтернету, і отримав обмеження до 0,8 мбіт/c. Про які ви 40 гігабайт в день говорите, ало?! Переважно 6 гб в день вистачало (це без скачувань різних ігор і т.д.), а тепер ще краще 3 гб вдень і ліміт!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@justice, @xxzxcuzxme:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я підтримую ці зміни, які зробив Київстар. Тепер є вибір- бо якийсь день сидиш вдома під швидкісний вай фай і не треба інтернету, а якийсь десь у Карпатах та треба відеозв’язок та інше, що потребує багато інтернету. Ось і маємо тепер зручність, бо старі 3 гб на день мене не влаштовувало. тепер знаю що можу до 40 гб інтернету використати на власний розсуд коли мені треба. Дякую, що дослухалися до прохань абонентів!

Рівень користувача 2

як зрозуміти, що нас дійсно дурять?) швидкість інтернету в години пік для всіх не зміниться,  але ті кому дійсно потрібні великі обсяги трафіку будуть страждати! ура!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Проведіть собі оптику і качайте торенти на здоров’я. 

Рівень користувача 1

сьогодні 17 жовтня а в мене вже лімит 08 Мбит\с це просто жах Київстар ви що робите, я з такими умовами у вас тариф тоді не підключав

Рівень користувача 4
Позначка

В Казахстані наприклад проводять реальні дослідження, а не фейкові.

А в нас 2 “Шарашкіни” контори провели однакові дослідження і в них результат вийшов 1%!

- Мы провели исследование и выяснили, что 18% абонентов скачивали 60% всего объема данных в часы пик, а на долю 6% абонентов приходилось свыше 30% всего трафика. Это и стало причиной ненормированной нагрузки на каналы, и скорость интернета у других пользователей значительно падала. Когда мы стали разбираться, оказалось, что такая ситуация сложилась из-за того, что у тех абонентов нашей компании был безлимитный интернет. Получалось, что 4 из 5 человек не могли полноценно пользоваться услугой 4G. Вполне естественно, что это не нравилось клиентам, которые хотели получить за свои деньги высокоскоростной интернет.

Какой выход из положения вы нашли?

- ALTEL принял решение вернуть всем абонентам право на высокоскоростной интернет. С этой целью мы отменили безлимитный интернет, а параллельно увеличили объемы трафика на наших тарифах вдвое и убрали все ограничения по скорости, которые ранее включались после превышения порогового трафика.

І де наприклад звіт по тому, коли щороку Київстар на місяць не обмежував інтернет? Місяць мережа не лягала, а тут 11 лягає щодня спати, як немовля? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ты думаешь случайно он сюда отписал ) Если и не он дал им эту идею, то нужно разбавить гнев на как можно большее количество народу. Ну и конечно же профит он свой получит от них.

Звісно ж , що це не лише моя ідея та пропозиція, армія абонентів просила про те, щоб були зняті обмеження на день, натомість щоб був місячний обсяг послуг доступний одразу, як інтернет так і хвилини.

Рівень користувача 5
Позначка

Ты думаешь случайно он сюда отписал ) Если и не он дал им эту идею, то нужно разбавить гнев на как можно большее количество народу. Ну и конечно же профит он свой получит от них.

Рівень користувача 4
Позначка

Нарешті мою пропозицію почуто, бо ж бувають дуже дуже активні пікові дні по інтернету, коли йде більше 3 гб, а буває коли взагалі не йде, тепер легше буде, що маємо 40 гб і в межах цього жодних обмежень! Браво, Київстар! Дякую! 

А 90 гігабайт просити було слабо?

Через таких абонентів - громадян, в нас країна занепадає...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Нарешті мою пропозицію почуто, бо ж бувають дуже дуже активні пікові дні по інтернету, коли йде більше 3 гб, а буває коли взагалі не йде, тепер легше буде, що маємо 40 гб і в межах цього жодних обмежень! Браво, Київстар! Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обома руками підтримую це покращення Київстар! Нарешті це зробили!

Рівень користувача 5
Позначка

Когда идет речь о деньгах, такие люди забывают о человечности и ими движет уже жадность, и даже угроза их жизни только подогреет её, и добавит злобы ,что уже говорить об увещевании .

Рівень користувача 4
Позначка

@BRUK, как уже упомянула раннее, скорость мобильного Интернета не является условием тарифных планов. 
Разница в формах обслуживания “Smart+” и “Smart Max” - это тарифы контрактной формы обслуживания. Также разница в наполняемости тарифов (SMS, минуты, дополнительные услуги).

По-перше вже скоро приймуть закон, згідно якого ви більше не зможете обманювати абонентів і шахрайськими методами витягувати з них гроші! Що це означає? Це означає, що на кнопкові телефони, ви більше не матимете права включати непотрібний інтернет та здирати 3 шкури з людей! Людина повинна мати право обрати сама, що їй треба, а не пити ваш кісель з пліснявою. Кому треба СМС, той заплатить за СМС, кому хвилини, той буде платити за хвилини, а кому буде потрібний інтернет, той буде платити виключно за інтернет.

А хто буде бажати 1+2+3+4…, той отримає все разом!

Щодо безлімітного інтернету!

Не пишіть у тарифних планах про безліміт, якщо його немає! 

Безлімітний інтернет - це означає - жодних обмежень, ні по швидкості, ні по об'єму!  Невже це так важко зрозуміти?! Люди обурені брехнею та маніпуляціями зі сторони компанії! Почіть нарешті казати правду! Навчіться писати великими, чесними та жирними літерами!

Напишіть правду типу - “Інтернет від КС 40 гігабайт, а після 10 грн. за 1 гігабайт, або обмеження у 0,8 мегабіт до кінця терміну.

Ну треба просто почати бути людьми врешті решт...  

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BRUK, как уже упомянула раннее, скорость мобильного Интернета не является условием тарифных планов. 
Разница в формах обслуживания “Smart+” и “Smart Max” - это тарифы контрактной формы обслуживания. Также разница в наполняемости тарифов (SMS, минуты, дополнительные услуги).

Рівень користувача 5
Позначка

Вот серьезно сейчас спрашую, в чем разница между этими тремя тарифами? Везьде написано интернет безлимит, если есть разница в количестве трафика в день или месяц то напиши, ибо в описании разница в количестве смсок, минут и доп услугах(которыми пользуются разве что 20-30% людей).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BRUK:sweat:

Відповісти