Про забезпечення якості користування мобільним інтернетом


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 5 жовтня 2020 року Київстар покращує умови «Політики справедливого користування мережевими ресурсами» та більше не буде обмежувати швидкість інтернету після використання абонентами  3000 Мб протягом дня. Натомість абоненти зможуть використовувати на максимальній швидкості  до 40 000 Мб мобільного інтернету протягом періоду дії пакета послуг. Інші умови Політики залишаються без змін.

Таким чином кількість інтернет-користувачів, які підпадають під дію Політики стане значно меншою. Наприклад, якщо абонент витрачає у середньому 20 000 Мб трафіку за місяць, але у конкретний день його треба використати 5000 Мб, то мобільний інтернет у нього буде на максимально доступній швидкості. А Київстар, згідно з даними міжнародної компанії Ookla, забезпечуює середню швидкість мобільного інтернету понад 20 Мбіт/c. 

Цікаво, що у серпні 2020 року абоненти Київстар використовували у середньому близько 7000 Мб трафіку. Тобто новий ліміт майже у 6 разів більший від середнього використання інтернету та для більшості користувачів буде значно зручнішим, ніж попередні умови.


34 Відповідей

Рівень користувача 4

Покращення вже сьогодні!👍

Рівень користувача 8
Позначка +2

Я вже створив тему з цією новиною.
Нажаль, це не покращення, а погіршення та деградація.
Бо 40 Гб на місяць це ще менше ніж було раніше (30х3 = 90 ГБ).

Для порівняння, у Lifecell це 150ГБ або 300ГБ з послугою Плюс за менші гроші.
А омбеження швидкості не до 800kbps, а до 1mbps. Різниця - значна.
eSIM в Lifecell також вже давно є, на відміну від Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, дякую, що поділились своєю думкою стосовно політики Компанії, і своїми уподобаннями з іншими учасниками форуму. Але, вважаю, що кожен сам для себе зробить висновки, з яким мобільним оператором залишатись, і послугами якої Компанії зручно користуватись. 

Стосовно нової, створеної теми, @fery13 мав рацію, з запізненням, але всі коментарі будуть перенесені до вже існуючої теми. Назву писати не буду, ви її і так вже знаєте :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, дякую, що поділились своєю думкою стосовно політики Компанії, і своїми уподобаннями з іншими учасниками форуму. Але, вважаю, що кожен сам для себе зробить висновки, з яким мобільним оператором залишатись, і послугами якої Компанії зручно користуватись. 

У нас тут на цьому форумі вже є думки абонентів на 200 сторінок.
Нажаль, оскільки всі зробили однакові висновки, це нам каже що щось не так з боку оператора.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora:shrug_tone2:

Рівень користувача 4
Позначка

З 5 жовтня 2020 року Київстар покращує умови «Політики справедливого користування мережевими ресурсами» та більше не буде обмежувати швидкість інтернету після використання абонентами  3000 Мб протягом дня. Натомість абоненти зможуть використовувати на максимальній швидкості  до 40 000 Мб мобільного інтернету протягом періоду дії пакета послуг. Інші умови Політики залишаються без змін.

Таким чином кількість інтернет-користувачів, які підпадають під дію Політики стане значно меншою. Наприклад, якщо абонент витрачає у середньому 20 000 Мб трафіку за місяць, але у конкретний день його треба використати 5000 Мб, то мобільний інтернет у нього буде на максимально доступній швидкості. А Київстар, згідно з даними міжнародної компанії Ookla, забезпечуює середню швидкість мобільного інтернету понад 20 Мбіт/c. 

Цікаво, що у серпні 2020 року абоненти Київстар використовували у середньому близько 7000 Мб трафіку. Тобто новий ліміт майже у 6 разів більший від середнього використання інтернету та для більшості користувачів буде значно зручнішим, ніж попередні умови.

А ничего что эти 7 ГБ - это в день а не в месяц математики….

Рівень користувача 1

Київстар-шахраї, нема там безліму-після користування 1ГГБ швидкість знижуєтеся до діалапу, навіть не 3G. Сумління? Спробуйте, а потім вам вкажуть на мєлкій шрифт у яких там собі текстах, який ви не знайдете у пропозиції й опису для підключення. На запити відповідають: «Політика справедливого користування мережевими ресурсами» може бути застосована лише до користувачів мобільного інтернету з максимальним споживанням трафіку, який перевищив 1000 МБ за день. Таких користувачів менше ніж 1%. Це необхідний захід з боку оператора. Ми надаємо всім абонентам однаковий доступ до мобільного інтернету. Проте деякі наші абоненти з максимальним споживанням трафіку створюють додаткове навантаження на мережу. Це навантаження заважає комфортно користуватися мобільним інтернетом іншим абонентам, оскільки в кожній базовій станції кількість мережевої потужності фіксована».

Рівень користувача 4
Позначка

@Nikol, этот 1% на самом деле около 80% пользователей. А им главное бабла наварить пока по горбу не дали или не разбежится клиент по другим операторам.

Рівень користувача 1

Загоняются, и делают это весьма нагло.

Рівень користувача 4
Позначка

Нагло не то слово изначально был ведь действительно безлим, я им пользовался как переехал где то 2 месяца и тут бах держите впервые в мире новинка безлим с лимитом и то хотябы было 8гб мне хватало , а теперь и вовсе обнаглели с 5 гб в день прыгнули на 40 в месяц что равно 1.3 гб в день этого нехватит чт бы посмотреть пару видео на ютубе в 720 , а они вещают о скоростях мощных что можно даже фильмы в 1080 смотреть ,а то и вовсе в 4к (а они как минимум 15-20 гб весят)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Затягивайте пояса. Скоро безлимы останутся только на контракте за 600грн. Киевстар понемногу подтягивает свою политику к абоненту по аналогии как в Германии. А там безлимы большая редкость, да и ограничение присутствует, правда в 1Мбит/с. Так, что кому надо безлимы или большие объемы трафика, уже начинайте вынашивать мысль о переходе на лайфселл. Можно до усрачки ругать менеджмент киевстара, но вот только это ничего не изменит.

Рівень користувача 4
Позначка

Если бы только лайфсел расширили свое покрытие то киевстар остался бы с голой ж*...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BRUK, @Nikol, мне понятны ваши эмоции, ваше недовольство, но скорость мобильного Интернета не является условием тарифа, а вот безлимит (количество МБ) – да, и он есть у тех абонентов, которые подключили соответствующие тарифные планы.

Введённая обновленная «Политика справедливого пользования сетевыми ресурсами» не нарушает никаких норм законодательства и помогает избежать перегрузок сети. 

Рівень користувача 4
Позначка

Тобиж тариф Максимальный Безлим это не безлимитный тариф в котором плотиться за БЕЗЛИМ это тотже тариф смарт+ ибо они и по описанию тоже или же смарт макс с безлимитом ? У вас не поймешь где правда а где надув подключишь тариф дороже а там будет та же пар… что и прошлом. И про нарушение законов ненужно тут расказывать и так всем ясно что те кто заправляют такими шарашками могут этими законами вертеть как хотят.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BRUK:sweat:

Рівень користувача 4
Позначка

Вот серьезно сейчас спрашую, в чем разница между этими тремя тарифами? Везьде написано интернет безлимит, если есть разница в количестве трафика в день или месяц то напиши, ибо в описании разница в количестве смсок, минут и доп услугах(которыми пользуются разве что 20-30% людей).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BRUK, как уже упомянула раннее, скорость мобильного Интернета не является условием тарифных планов. 
Разница в формах обслуживания “Smart+” и “Smart Max” - это тарифы контрактной формы обслуживания. Также разница в наполняемости тарифов (SMS, минуты, дополнительные услуги).

Рівень користувача 3
Позначка

@BRUK, как уже упомянула раннее, скорость мобильного Интернета не является условием тарифных планов. 
Разница в формах обслуживания “Smart+” и “Smart Max” - это тарифы контрактной формы обслуживания. Также разница в наполняемости тарифов (SMS, минуты, дополнительные услуги).

По-перше вже скоро приймуть закон, згідно якого ви більше не зможете обманювати абонентів і шахрайськими методами витягувати з них гроші! Що це означає? Це означає, що на кнопкові телефони, ви більше не матимете права включати непотрібний інтернет та здирати 3 шкури з людей! Людина повинна мати право обрати сама, що їй треба, а не пити ваш кісель з пліснявою. Кому треба СМС, той заплатить за СМС, кому хвилини, той буде платити за хвилини, а кому буде потрібний інтернет, той буде платити виключно за інтернет.

А хто буде бажати 1+2+3+4…, той отримає все разом!

Щодо безлімітного інтернету!

Не пишіть у тарифних планах про безліміт, якщо його немає! 

Безлімітний інтернет - це означає - жодних обмежень, ні по швидкості, ні по об'єму!  Невже це так важко зрозуміти?! Люди обурені брехнею та маніпуляціями зі сторони компанії! Почіть нарешті казати правду! Навчіться писати великими, чесними та жирними літерами!

Напишіть правду типу - “Інтернет від КС 40 гігабайт, а після 10 грн. за 1 гігабайт, або обмеження у 0,8 мегабіт до кінця терміну.

Ну треба просто почати бути людьми врешті решт...  

Рівень користувача 4
Позначка

Когда идет речь о деньгах, такие люди забывают о человечности и ими движет уже жадность, и даже угроза их жизни только подогреет её, и добавит злобы ,что уже говорить об увещевании .

Рівень користувача 8
Позначка +1

Обома руками підтримую це покращення Київстар! Нарешті це зробили!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Нарешті мою пропозицію почуто, бо ж бувають дуже дуже активні пікові дні по інтернету, коли йде більше 3 гб, а буває коли взагалі не йде, тепер легше буде, що маємо 40 гб і в межах цього жодних обмежень! Браво, Київстар! Дякую!

Рівень користувача 3
Позначка

Нарешті мою пропозицію почуто, бо ж бувають дуже дуже активні пікові дні по інтернету, коли йде більше 3 гб, а буває коли взагалі не йде, тепер легше буде, що маємо 40 гб і в межах цього жодних обмежень! Браво, Київстар! Дякую! 

А 90 гігабайт просити було слабо?

Через таких абонентів - громадян, в нас країна занепадає...

Рівень користувача 4
Позначка

Ты думаешь случайно он сюда отписал ) Если и не он дал им эту идею, то нужно разбавить гнев на как можно большее количество народу. Ну и конечно же профит он свой получит от них.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ты думаешь случайно он сюда отписал ) Если и не он дал им эту идею, то нужно разбавить гнев на как можно большее количество народу. Ну и конечно же профит он свой получит от них.

Звісно ж , що це не лише моя ідея та пропозиція, армія абонентів просила про те, щоб були зняті обмеження на день, натомість щоб був місячний обсяг послуг доступний одразу, як інтернет так і хвилини.

Рівень користувача 3
Позначка

В Казахстані наприклад проводять реальні дослідження, а не фейкові.

А в нас 2 “Шарашкіни” контори провели однакові дослідження і в них результат вийшов 1%!

- Мы провели исследование и выяснили, что 18% абонентов скачивали 60% всего объема данных в часы пик, а на долю 6% абонентов приходилось свыше 30% всего трафика. Это и стало причиной ненормированной нагрузки на каналы, и скорость интернета у других пользователей значительно падала. Когда мы стали разбираться, оказалось, что такая ситуация сложилась из-за того, что у тех абонентов нашей компании был безлимитный интернет. Получалось, что 4 из 5 человек не могли полноценно пользоваться услугой 4G. Вполне естественно, что это не нравилось клиентам, которые хотели получить за свои деньги высокоскоростной интернет.

Какой выход из положения вы нашли?

- ALTEL принял решение вернуть всем абонентам право на высокоскоростной интернет. С этой целью мы отменили безлимитный интернет, а параллельно увеличили объемы трафика на наших тарифах вдвое и убрали все ограничения по скорости, которые ранее включались после превышения порогового трафика.

І де наприклад звіт по тому, коли щороку Київстар на місяць не обмежував інтернет? Місяць мережа не лягала, а тут 11 лягає щодня спати, як немовля? 

Відповісти