Про оновлення умов користування безлімітним інтернетом у тарифах Київстар


Рівень користувача 8
Позначка +3

Щоб забезпечити високу швидкість та стабільність мобільного інтернету для всіх своїх клієнтів і дати більше можливостей для спілкування онлайн, Київстар оновлює умови користування безлімітним інтернетом у тарифних планах.

З 12 жовтня відбудуться такі зміни:

  • Скасовується обмеження швидкості мобільного інтернету у тарифах Максимальний Безлім 500, Smart Business, Smart Business+, Smart Premium, Київстар 4G Business, Київстар 4G Business Premium та Київстар 4G Business VIP.
  • Збільшується обсяг мобільного інтернету на максимальній швидкості до 60 ГБ у тарифах Максимальний Безлім 400, Максимальний Безлім 400 2018, Smart Max + та Київстар 4G Ultra.
  • У тарифі Відео без меж 2018, за умови вчасної оплати пакета послуг, користуватися безлімітним інтернетом на максимальній швидкості можна до 1,5 ГБ на день.
  • У всіх інших тарифах з безлімітним мобільним інтернетом послуга надається на максимальній швидкості до використання 40 ГБ у пакеті на 4 тижні/місяць.

Також з 12 жовтня припинить діяти Політика справедливого користування мережевими ресурсами, а послуга Турбокнопка змінить назву на Турбодень. Усі інші умови послуги залишаться без змін.


29 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чудові новини ! Дякую , Київстар 

Рівень користувача 6
Позначка

Не зовсім зрозуміло. Спочатку ви вказали на зміни в політиці справедливого користування мережевими ресурсами, а потім підсумували, що ця ж "політика" припиняє діяти з 12 жовтня.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@WachtAmRhein, загальні умови “Політики справедливого користування мережевими ресурсами” відміняються.

Для кожного тарифного плану встановлюються індивідуальні умови користування безлімітним Інтернетом. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@WachtAmRhein, загальні умови “Політики справедливого користування мережевими ресурсами” відміняються.

Для кожного тарифного плану встановлюються індивідуальні умови користування безлімітним Інтернетом. 

А шо там з “Рік без оплат” про який забули згадати в умовах? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, без змін :shrug_tone2:

Рівень користувача 2

Як дізнатися скільки витрачено із наданих 40гб у розрахунковому періоді?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як дізнатися скільки витрачено із наданих 40гб у розрахунковому періоді?

Ніяк.
 

 

Рівень користувача 4
Позначка +1

@dannleed, така можливість не передбачена, на жаль.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Підтримую нові зміни в тарифних плянах

Рівень користувача 1

Як дізнатися скільки витрачено із наданих 40гб у розрахунковому 

Можно посмотреть в настройках телефона. И на виндовс 10+ тоже есть функция подсчёта кол.ва потраченного трафика

Рівень користувача 4
Позначка +1

кто пользуется кс 4g тот что безлим чисто для интернета за 155грн там есть ограничения на скорость и объём?

Рівень користувача 8
Позначка +5

Друзі! 
Хто користується тарифом, про котрий питає @virtuon, які враження?

Рівень користувача 5
Позначка +1

кто пользуется кс 4g тот что безлим чисто для интернета за 155грн там есть ограничения на скорость и объём?

Где-то пишут, что есть ограничение в 1ТБ, где-то пишут, что нет. Но, даже 1ТБ (без ограничений скорости) за 155грн — очень выгодно.

Рівень користувача 1

Оце проходив повз і вирішив тут понить.
Часто по роботі використовую телефон як модем, бо доводиться їздити в усілякі місця без цивілізації.
З початку місяця використано аж 8 гіг.
За сьогоднішню добу - щось в районі 3 гіг.
Швидкість обрізана до 0,7 Мбіт. Яке обмеження в 40 гігабайт, куди це обмеження, кому це обмеження.
Оце сиджу, півтори години по мегабітах намагаюся пропхати редактору двогігове відео. Завтра вставати о 7-й ранку на нову зйомку, завантажилося аж 10% файлу.
Клієнт КС з 2005 року, ще зі шкільних часів, але сьогодні вперше серйозно задумався про зміну оператора.
Дякую, любий Київстар, дуже дякую.

Рівень користувача 5
Позначка +1

@Dars який тариф?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dars, напишіть, будь ласка, повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

Додатково підключали Інтернет-пакети?

Рівень користувача 1

Доброго вечора !

На номер 097ХХХХХ18 у якого тариф Максимальний безлім 08.12.21 було поповнено і активовано тариф, 11.12.21 

прийшла смс про вичерпання інтернет швидкості 60гб.

Хочу дізнатися з якого дива він закінчився якщо я дивлюся максимум ютуб кожен день.

Підрахуйте й докажіть мені що я за ці 3 дні використував 60 гб інтернету ! А бо ж поверніть мені нормальну швидкість ! Бо це не нормально ! За що я гроші плачу !?

Рівень користувача 5
Позначка +1

@BlackAntoha открываем настройки и самостоятельно изучаем, на что израсходован трафик. Там всё показано.

Если действительно будут неточности, напишите оператору онлайн-чата по ссылке kyivstar.ua/support (внизу кнопочка «Онлайн-консультант»).

Рівень користувача 1

Где мой быстрый интернет,я платил за безлим а не за бесполезный интернет который даже при постоянном использовании больше 20 гб не потратиш,скорость отвратительная ,прям лицо вашей компании,и покрытие у вас тоже далеконе не айс,уверено говорю так как езжу по всей стране и знаю что по связи,за 5,6 лет пользования  что я получил пакет для лоха который предложил безлим,а получил паршывый дохлый нет от которого толк только один постоянно теперь буду засыпать грязью пока что то не изменится и другим буду советовать сменить тариф а не дарить вам деньги,спасибо за внимание всего вам найхудшего

Рівень користувача 1

Чувак забей ,забудь ,у меня такая же х**ня,они тебе кроми беспонтового пиз**жа не подскажут и уж точно не кто не будет щитать,темболие на шару делать возврат,мой совет который реально поможет терять их нах**со своими тарифами ,и переходить на другой пакет и родственников пересадить

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Andreystrelok48, прикро, що склалось негативне враження про послуги Компанії:sweat:

Для перевірки ситуації ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та отримати консультацію

Р.S. додатково інформую, що створені теми та коментарі з ненормативною лексикою та образами будуть видалятись. Давайте будемо поважати один одного та інших користувачів форуму. :raised_hands_tone2:

Рівень користувача 4
Позначка +1

@BlackAntoha скористайтесь, будь ласка, рекомендацією @Roshima 

Використав 60гб на максимальній швидкості у тарифі Твій Максимум. Спробував зняти обмеження швидкості інтернету послугою Турбо за 100грн, як було зазначено в смс повідомлені, набрав комбінацію *289*30#, а у відповідь - "Запит не прийнято. У вас підключена несумісна послуга".

З усіх послуг, що я підключав - це Усюди Онлайн 10к мб за 10грн, але як її відключити я не знаю. Оператори завжди зайняті. Дідько, я у розпачі 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fkey, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону, про котрий йде мова. Спробую допомогти. 

Маю тариф Smart+ з обмеженням трафіку у 40 Гб. Як дізнатись об‘єм використаного трафіку за місяць? Єдиний варіант який я знайшов це вручну порахувати трафік за кожен день https://next.kyivstar.ua/activities#all-activities?filter=DATA&period=currentMonth

Чи може є якийсь USSD запит? Якщо немає, гадаю слід додати за посиланням вище рядок з total-ом 

Відповісти