Вирішено

Політика справедливого користування мережевими ресурсами


Рівень користувача 7
Позначка +1

Обмеження в 5.6. ГБ на добу. Замість того, щоби розширювати канал, вводять обмеження та ліміти для безлімітних тарифів. Навантаження на мережу змінюється протягом доби. Якщо я вночі завантажу великий файл, і при цьому не перевантажу мережу, навіщо мені обмежувати швидкість вдень? Друге питання: який сенс від 4g? Скільки хвилин відео можна переглянути в 4к? Безперечно спідтест буде літати. 

icon

Найкраща відповідь від Valentyna 16 December 2018, 16:45

Переглянути оригінал

5313 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тариф вже був такий на сім картці, вставила в телефон і оплатила 11 березня, місяць пройшов і ось ще раз оплатила.

 

Я мав на увазі дату, коли ви купували сім-карту і дивились умови на сайті? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanya_kov, 🙄 вас некоректно проінформували в фірмовому магазині. Обмеження швидкості з’явилось не день, не тиждень і не місяць тому….
Вся актуальна інформація по тарифу, з усіма умовами є на офіційному сайті Компанії. 

я очень много использую интернета, + дети сидят мультики смотрят, Я ВЫБРАЛА САМЫЙ ДОРОГОЙ ТАРИФ, ЛИШЬ БЫ БЫЛ КАЧЕСТВЕННЫЙ И БЫСТРЫЙ ИНТЕРНЕТ, И ТУТ МНЕ ПИШЕТ ЧТО Я ИСПОЛЬЗОВАЛА ВСЕ МЕГАБАЙТЫ НА ВЫСОКОЙ СКОРОСТИ И ТЕПЕРЬ БУДЕТ СКОРОСТЬ 0,8 МБ/С ЭТО НОРМАЛЬНО ВООБЩЕ? И КОМУ МНЕ ОТКРУТИТЬ ГОЛОВУ ЕСЛИ ОПЕРАТОР НЕ РАБОТАЕТ?

Рівень користувача 8
Позначка +1

И КОМУ МНЕ ОТКРУТИТЬ ГОЛОВУ ЕСЛИ ОПЕРАТОР НЕ РАБОТАЕТ?

Собі, тому що голова не читала умови тарифу.
Якщо вам потрібний тариф без обмежень швидкості - ось https://kyivstar.ua/tariffs/vash-bezlim

Рівень користувача 6
Позначка

Не треба чекати, щоб пройшло рівно 4 тижні, якщо гігабайти чи хвилини закінчилися. Просто поповніть рахунок і замовте свій звичний пакет самостійно.

 

Як замовити пакет самостійно?

 

Є кілька способів:

 

у додатку Мій Київстар

за допомогою запиту *578#

за номером 477*202

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roni sa, обмеження швидкості з’явилось не день, не тиждень і не місяць тому….
Вся актуальна інформація по тарифу, з усіма умовами є на офіційному сайті Компанії. 

P.S.: ви можете написати повну назву вашого тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик), я надішлю посилання на його умови. 

Така ж ситуація і в мене! І також хочеться відкрутити голову! Київстар нагло бреше, що трафік на додаток Kyivstar TV не обліковується! Принаймі в мене обліковується! Тарифний план : Максимальний Безлім 2019 , а це 40 000Мб трафіка, потім швидкість 0.8 Мбіт. Зазвичай і половину не вдавалось використати, а тут нещодавно знімалась абонплата, аж раптом приходить сьогодні смс, що 40000Мб вже використано! При тому, що використовувався лише додаток Kyivstar TV! Пару чатів не враховую, там і 10Мб не буде. Тепер в мене швидкість 0.8 Мбіт ... Це або протуп кодерів, в що зовсім не віриться, або свідома схема з елементами шахрайства задля захоплення сегмента онлайн тв з однієї сторони і витягування додаткових прибутків зі своїх абонентів з іншої сторони! Тому що мені тепер треба закинути ще мінімум 100грн, щоб відновити швидкість інтернету ... Якби я знав, що ТРАФІК ОБЛІКОВУЄТЬСЯ на Kyivstar TV, я принаймі не вмикав би HD канали …

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якби я знав, що ТРАФІК ОБЛІКОВУЄТЬСЯ на Kyivstar TV, я принаймі не вмикав би HD канали …

А ТВ ви де дивитесь? На телефоні?

Рівень користувача 8
Позначка +5

Така ж ситуація і в мене! І також хочеться відкрутити голову! Київстар нагло бреше, що трафік на додаток Kyivstar TV не обліковується! ...

@didPanas, уточніть, будь ласка, де саме ви побачили цю інформацію? На офіційному сайті? Можете надати посилання?

@Xomyak ця інформація майже всюди, де мова йде про kyivstar tv, наприклад в Play Маркет, де в описі додатка Київстар ТБ є таке : "    - споживання мобільного трафіку для абонентів Київстар на смартфоні дорівнює 0 "

@KurwaMatj так, на смартфоні. Де також є інший додаток, який відслідковує, коли, скільки і куди пішло трафіку. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@didPanas, дякую за уточнення. Сервіс не повинен тарифікуватись. 
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічної скарги. 

@Xomyak перед тим, як писати сюди, та на інші форуми/ресурси, я звернувся в підтримку, попередньо пройшовши авторизацію. Відповідь була, що я використав 39450Мб, того швидкість 0.8Мбіт а куди пішли ці 39450Мб оператор підтримки не бачить, і мабуть ніколи не побачить, хіба що буде ухвала слідчого судді. Тому це глухий кут. 

Я майже впевнений, що в пакетах ТВІЙ/ВАШ, трафік для абонентів київстар зі смартфону на додаток Київстар ТБ дійсно дорівнює нулю а от для мого пакету Максимальний Безлім 2019 "забули" поставити чи зняти галочку щодо цього. А й дійсно, треба ж якось "зацікавити" старого абонента перейти на новий пакет, щоб платити за те саме, тільки майже вдвічі більше. Це називається дискримінація та шахрайство.

Саме цікаве в тому, що після того, як додаток Київстар ТБ "спалив" мій трафік, наданий Політикою справедливого користування мережевими ресурсами (надалі "Політика") і швидкість впала до 0.8Мбіт на все, окрім, увага ... Київстар ТБ! Я й надалі можу переглядати всі канали в HD якості на максимально доступній швидкості 4G! Так, це дійсно називається трафік на Київстар ТБ дорівнює нулю, але якого біса "Політика" ДОСІ НЕ ЗНАЄ ПРО ДОДАТОК КИЇВСТАР ТБ??? То на мій погляд або не потрібно брехати, що трафік для ВСІХ абонентів на Київстар ТБ дорівнює нулю, або дати стусанів технічному відділу, щоб і для таких старих пакетів, як Максимальний Безлім 2019 (та можливо й інших, не знаю) змінили "Політику" , а саме - додали Київстар ТБ у виключення, щоб трафік дійсно не обліковувався.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@didPanas, 😓 зі своєї сторони додатково передам інформацію в технічний відділ. Сподіваюсь, що звернення не залишать без уваги. 

Відповісти