Вирішено

Політика справедливого користування мережевими ресурсами



Показати перший допис

5327 Відповідей

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Lucas, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка інформації. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Decster, @Lucas, уточніть, будь ласка, ви звертались до оператора для реєстрації технічного звернення щодо ситуації зі швидкістю?

Рівень користувача 1

Был задан вопрос о принятом ЗАКОНЕ о минимальной скорости интернета в 2мб. Что по этому поводу говорит киевстар? Это последний шанс остаться с этим оператором.

Рівень користувача 4
Позначка +1

@Serb Aergy https://bit.ly/3DRbT2J

О шейпе пока ни слова, ни от одного оператора.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Serb Aergy, як тільки з’явиться інформація, про це одразу повідомимо:scroll:

Рівень користувача 2
Позначка

Был задан вопрос о принятом ЗАКОНЕ о минимальной скорости интернета в 2мб. Что по этому поводу говорит киевстар? Это последний шанс остаться с этим оператором.

Ви шановний скільки років проживаєте в Україні? Такого закону про 2 мегабіти не було прийнято! Встановили технічні показники якості мобільного інтернету. Що це означає? Це означає, що оператор за гроші повинен надати мінімум 2 мегабіта на завантаження і 0,5 на відправку, тобто це все в межах 40,60 і т.д. Гб, чи іншого встановленого “ліміту”, а ось різати швидкість оператор зможе і на 0,8 і при бажанні може встановити і 0,1 і повірте, все буде в межах чинного законодавства і будь-якого регламенту, чи іншої юридичної блювотини. Ніхто не піде проти олігархів, тому і не мрійте, що когось схватять за одне місце) Це радше з вас відірвуть останні шматки і кинуть пекельним псам на поїдання) 

Особисто мене бісить тільки одне - це коли на 30 млн активного населення 3 оператори не можуть надати якісні і адекватні послуги! Поки в нас картельні бариги, до тих пір тут нічого не зміниться. Якщо до нас завітає якийсь оператор з цивілізації, то ці горе “оператори” одразу ж сядуть у калюжу, але вони щодня працюють задля того, аби сюди ніхто, окрім московитів не сунувся, бо їм непотрібна реальна і потужна конкуренція, їм у болоті легше в каламутній воді ловити бліх.  

Рівень користувача 8
Позначка +1

Это мобильный интернет!
Оператором же сказано - ограничение аж 6 Гигов на день! Неужели вам этого мало?
Если мало - то оператор специально ограничивает таких как вы, потому что сеть не резиновая.


И что? 5.6 гиг в день на 4g - это пшик. Какой смысл в скоростях под 100 мбит, если трафик ограничен в 5.6 гбайт?
За городом часто нет проводного интернета или оптоволокна, а БС не такие нагруженые как в городах, тем не менее, люди тоже хотят иметь безлимит, смотреть онлайн контент в 4к и т.д. Я думал для этого запускается 4g в Украине, а не для галочки, шо оно есть, и на мобилке с высокой скоростью фейсбучек в автобусе полистать.

Ну тоді обирайте інший тариф як такі вимоги та реальні потреби 

Рівень користувача 3
Позначка +1

Шановні, @Serb Aergy@FerencSchroff@coronavirus,  ця тема - це тема для обговорення виключно “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”.

Всі інші теми ви можете обговорювати на інших спеціальних форумах.

Модераторам дуже важко слідкувати за всіма темами, приховувати особисту інформацію клієнтів, редагувати повідомлення, допомагати в особистих повідомленнях, та ще й читати “полотна” про теми, котрі ніяк не стосуються Компанії Київстар. 

Будь ласка, проявіть трохи поваги  :pray_tone2:

P.S.: додатково дана тема тимчасово закривається для коментарів та буде відкриватись тільки для внесення коментарів модератора.
Всі коментарі, які не стосуються даної теми будуть видалені.

Використав 40 ГБ Інтернету, оператор знизив швидкість до 0.8

в той же час приходить повідомлення про «турбо кнопку» за 100 гривень, я ж її звісно активував, а швидкість залишилася така ж сама

ті ж 0.8, це що за диво дивне?

тариф «смачний безлім»

Ще й ніякого фідбєку від підтримки Київстару, та контактного центру, чудово 😉

Рівень користувача 3
Позначка +1

@DenVlsv, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка інформації. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання консультації.

1. Почему после исчерпания 40000 мб скорость должна упасть до 0,8 мб/с, то есть до 800 кб/с, а по факту колеблется в районе 20 кб/с?

2. Кто исправит глюк - после исчерпания 40000 мб, когда по факту лимит трафика исчерпан, при попытке включения турбо кнопки - приходит ответ "турбо кнопка может быть включена только после исчерпания 40000"?(тарифный план соответствует услуге турбо кнопка)

 

В итоге у меня закончен лимит, скорость такая что ничего не могу делать, даже гугл с трудом, при этом не могу включить турбо кнопку. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Tiverets 

  1. швидкість передачі даних може бути нижче 0,8 Мбіт/сек, оскільки залежить від багатьох факторів.
  2. щодо “Турбокнопки”, на поточний момент відкрита “аварія”:

    Турбокнопка. Виконання заявок. Складнощі з підключенням послуги" Турбокнопка "(GSM / FMC)

    У деяких абонентів, при замовленні послуги "Турбокнопка" через USSD *289*1# виклик отримують помилку: "послуга доступна після використання 40 000 МБ" При цьому умови для замовлення виконані.

    Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

    ID: 691955

Доброй ночи, у меня стоит "Справедливое использование интернета". Нету интернета 4-5 дней. Что делать?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrey_3821:thinking: взагалі немає Інтернету, або низька швидкість завантаження?

Зачем вы ограничиваете людей? Ладно в каких-то больших городах, где нагрузка на сеть действительно огромная и есть альтернатива мобильному интернету. Но зачем в мало населенных поселениях ограничивать? Мобильный интернет это единственный вариант использовать интернет, но вы и его ограничивает. Там в большинстве случаев никто и не пользуется сетью.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Зачем вы ограничиваете людей? Ладно в каких-то больших городах, где нагрузка на сеть действительно огромная и есть альтернатива мобильному интернету. Но зачем в мало населенных поселениях ограничивать? Мобильный интернет это единственный вариант использовать интернет, но вы и его ограничивает. Там в большинстве случаев никто и не пользуется сетью.

Обмежені люди, підключіть собі тариф без обмежень, і не обмежуйтесь скільки вам завгодно.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@ReKeat, обмеження необхідні задля того, щоб запобігати перевантаженню мережі навіть у малих населених пунктах, де покриття не настільки добре щоб його витримувати. 

Навіщо ви дурите людей кажучи що тариф за 250 грн Все разом це повний безліміт та інші так кажучи безлімітні тарифи?

Насправді там ліміт 40 ГБ навіщо ви це приховуєте 40 ГБ інтернету для сьогодення це ніщо на сьогодні інтернету потрібно як мінімум 150 ГБ на 40 дивитися відео в ютубі в HD якості це кілька годин і все. І як ви рахуєте використані данні якщо при швидкості 0,8 мб за 1 день нарахували 11 ГБ використаних даних із такою швидкістю це нереально. Дуже розчарований вами тарифи дорогі для своїх клієнтів нічого не робите оператори ніколи не відповідають на телефонний дзвінок. Київстар жах дуже розчарований не має смислу далі користуватися вашими умовами 40 ГБ за 250 гривень для домашнього інтернету це зовсім не повага до клієнтів

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kolya540:thinking: мова йде про “Політику”? Про обмеження швидкості?

Рівень користувача 2
Позначка

Навіщо ви дурите людей кажучи що тариф за 250 грн Все разом це повний безліміт та інші так кажучи безлімітні тарифи?

Насправді там ліміт 40 ГБ навіщо ви це приховуєте 40 ГБ інтернету для сьогодення це ніщо на сьогодні інтернету потрібно як мінімум 150 ГБ на 40 дивитися відео в ютубі в HD якості це кілька годин і все. І як ви рахуєте використані данні якщо при швидкості 0,8 мб за 1 день нарахували 11 ГБ використаних даних із такою швидкістю це нереально. Дуже розчарований вами тарифи дорогі для своїх клієнтів нічого не робите оператори ніколи не відповідають на телефонний дзвінок. Київстар жах дуже розчарований не має смислу далі користуватися вашими умовами 40 ГБ за 250 гривень для домашнього інтернету це зовсім не повага до клієнтів

У вкладці мобільний інтернет у тарифі, там написано про обмеження швидкості, ви недочитали умови свого тарифу

Согласно Вашей информации, использовано 40 Гб, а далее 0.8 Мб скорость. В итоге что имею - 112 Кб максимум!! Это что такое? Интересно то, что это Софиевская Борщаговка! 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Читай внимательно тарифы. Какой смысл опосля размахивать руками.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DenisNovik, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

Добрий вечір! 

Вже не перший раз попереджала в цій темі, щоби ви спілкувались ввічливо, не переходили на особистості, і не обговорювали політику. Але все марно. 

@FerencSchroff, пробачте, але ваш профіль блокую на невизначений час. Всі останні повідомлення теми видаляю.
Тему для обговорення закриваю до понеділка. 

Всім гарних свят та вихідних! 

Відповісти