Підключення мобільного Інтернету на Sim-карті "Beeline"


  • Новачок
  • 0 відповідей
НЕ МОЖУ ПІДКЛЮЧИТИ ІНТЕРНЕТ НА СМАРТФОНІ ОПЕРАТОР КАЖЕ НЕМОЖЛИВО БО У ВАС ПАКЕТ БІЛАЙН І ЩО МЕНІ РОБИТИ

Xomyak 2 років тому

@vbrjkf, потрібно обов'язково перевірити:
- чи підключені послуги на базі GPRS (котрі відповідають за вихід в Інтернет), як вірно підказав @andyz;
- точку доступу. Вона повинна виглядати так www.ab.kyivstar.net
- а також потрібно підключити функцію "Передача даних в роумінгу" (це особливості користування Інтернетом саме на Sim-картах "Beeline"). Тарифікація буде за умовами тарифу, як в Україні.
Переглянути оригінал

25 Відповідей

Під час підключення мобільного інтернету,на екрані з.являється повідомлення,що я знаходжусь за межаи свого регіону і можливо додаткова оплата за роумінг..Хоча я проживаю ї знаходжусь у своєму рідному місті. В цьому режимі не можу загрузити фото.
Рівень користувача 8
Позначка +4
1. А где Вы находитесь? Если в приграничной зоне это нормально, необходимо в настройках телефона выполнить поиск оператора сети в ручном режиме и выбрать сеть киевстар.

2. Так же такая ситуация возможно если Вы пользуетесь номером "бывший билайн" начинается с кода 068. В таком случае, если Вы находитесь не в приграничной зоне, смело можете включить роуминговые данные и пользоваться мобильным интернетом.
Рівень користувача 1
Позначка
Скоріш за все, ви знаходитесь недалеко від кордону. Навіть, якщо до кордону 10-15 км, вам можуть приходити такі смс-повідомлення, бо ваш телефон може підключатись до базової станції закордонного оператора.

Щоб цього не повторилось, зайдіть в налаштування телефону - мобільні мережі і де є розділ з "автоматичним пошуком мережі" - переключіть на "ручний вибір", після 15-20 сек пошуку, оберіть зі списку "UA-Kyivstar". Все :)

Ще можете в налаштуваннях мережі відключити розділ "Роумінг даних".
Коли роблю дзвынок пише що я у роум1нгу що робити???
Рівень користувача 4
Позначка
Дзвінок робите де (точніше вкажіть, де знаходитесь)? Якщо прикордонний регіон (недалеко до державного кордону), то швидше за все в телефоні встановлено автоматичний пошук мережі і сигнал йде з вишки іноземного оператора, тому Вам і повідомляють про роумінг. В такому разі спробуйте переключитися на ручний пошук мережі. Якщо регіон не прикордонний, телефонуйте оператору, він зможе надати більше інформації
Рівень користувача 8
Позначка +4
у вас номер начинается на 068?
так 068
неу вас номер начинается на 068? так 068
Дзвінок робите де (точніше вкажіть, де знаходитесь)? Якщо прикордонний регіон (недалеко до державного кордону), то швидше за все в телефоні встановлено автоматичний пошук мережі і сигнал йде з вишки іноземного оператора, тому Вам і повідомляють про роумінг. В такому разі спробуйте переключитися на ручний пошук мережі. Якщо регіон не прикордонний, телефонуйте оператору, він зможе надати більше інформації не ивано франковськая область
Рівень користувача 8
Позначка +4
Это говорит о том что Ваш номер "бывший билайн", в данном случае, сим карта сообщает телефону что она в не "родной сети". Выход один, мигрировать на контракт, это исправит ситуацию. Большой плюс, что на контракте сейчас дешевле чем на предоплате.
Рівень користувача 8
Позначка +4
Это говорит о том что Ваш номер "бывший билайн", в данном случае, сим карта сообщает телефону что она в не "родной сети". Выход один, мигрировать на контракт, это исправит ситуацию. Большой плюс, что на контракте сейчас дешевле чем на предоплате.
В другій половині дня пропав інтернет, немає змоги зайти через точку доступу www.ab.kyivstar.net. До оператора не можу додзвонитися.
Вдалося підключити інтернет через точку доступу Билайн, але мене не влаштовує якість інтернету.
Підкажіть, будь-ласка, в чому проблема і допоможіть в вирішенні питання. Дякую!
Абсолютно та же самая ситуация (и тоже через Билайн) и тот же самый результат общения с техподдежкой - т.е. нулевой 😡
Рівень користувача 6
Позначка +1
@vbrjkf, рада вітати вас у нашій спільноті!
Сьогодні були складнощі в роботі послуги, зараз вони вже усунені, прийміть, будь ласка, вибачення за тимчасові незручності!
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Olesya2612, @KlimVV, вітаю вас у нашій спільноті!
У цій темі вже надано відповідь на ваші питання, будь ласка, ознайомтеся.
Рівень користувача 1
@Anita Как основная так дополнительная карта подключают канал передачи данных, но доступа в интернет - нет... Так что проблема не решена, покрайней мере в Киеве, если это имеет значение.

PS: Еще вчера дополнительная карта имела доступ к интеренет, в то время как основная нет.
Рівень користувача 1
Заработало... Почти 2-ое суток исправляли.
Рівень користувача 1
Зря сказал что заработало. Основная карточка уже 6-ть дней как не может стабильно выйти в интернет. Хорошо хоть дополнительная интернет карточка работает...
НЕ МОЖУ ПІДКЛЮЧИТИ ІНТЕРНЕТ НА СМАРТФОНІ ОПЕРАТОР КАЖЕ НЕМОЖЛИВО БО У ВАС ПАКЕТ БІЛАЙН І ЩО МЕНІ РОБИТИ

в билайновских пакетах (на номерах с кодом 068) интернет по-умолчанию не включен и его надо включать через личный кабинет



после этого все начинает работать -- сам столкнулся с таким и тех. поддержка точно так же не знала, что такое и почему не работает -- чего только не советовали

а решается все просто
Рівень користувача 8
Позначка +4
@vbrjkf, потрібно обов'язково перевірити:
- чи підключені послуги на базі GPRS (котрі відповідають за вихід в Інтернет), як вірно підказав @andyz;
- точку доступу. Вона повинна виглядати так www.ab.kyivstar.net
- а також потрібно підключити функцію "Передача даних в роумінгу" (це особливості користування Інтернетом саме на Sim-картах "Beeline"). Тарифікація буде за умовами тарифу, як в Україні.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@aqualx, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
🤔 странная ситуация. Обратитесь, пожалуйста, к оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/ru/support (внизу справа Онлайн Консультант) для детальной проверки по основной Sim-карте.
У меня была утеряна карта, я ее востановила, но новая карта почему то в роуминге, хотя я в Украине, что делать?
Рівень користувача 8
Позначка +4
У вас номер начинается на 068?
У вас номер начинается на 068?
Да, это нужно опять в сервисный центр обращаться?
Рівень користувача 8
Позначка +4

У вас номер начинается на 068?Да, это нужно опять в сервисный центр обращаться?

не обязательно, вначале рекомендую обратится к сотрудникам по 466 или в чат, передадут в тех отдел.
исходя из их рекомендаций нужно будет дейстовать

Відповісти