Вирішено

Персональна пропозиція "Спробуй МБ на 90 днів"


Мені, моїй матері, моїм літнім сусідкам підключили пакет "Спробуй МБ на 90 днів". Нехай у мене смартфон, а у сусідок кнопочні старі телефони, у них нервовий тік почався після такої смс. Мало того, потім ще надійшло пару смс “Пам’ятаєте? Нещодавно Вам було нараховано пакет 10 000 мегабайт. Почніть використовувати  його саме зараз…..”

Вони настільки далекі від інтернету, як планета Земля від Альфа Центавр, а то й далі. Навіщо напрягати психіку літніх людей?!!!!! Адже вони бачать лише шалено велике для них число 10000!!!, що таке мегабайти взагалі вища математика!!! питається НАВІЩО?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Чи може організувати колективний позов до суду? Я вже задумуюсь над даним питанням. 

Літні люди, у яких кнопочні телефони, їм і близько інтернет не потрібний.

Тому ще одне запитання, чому Київстар не має жодного пакета без інтернету, щоб такі люди могли платити тільки за спілкування?

Так, у нас в селі встановили 4G, але не врахували рельєф місцевості. Тому, у кого пряме бачення на вишку, мають інтернет, а решта, які живуть під горою, його не мають. Можливо, я б і злакомилася на пакет з мегабайтами, але фізично їх використати просто неможливо. Бо тут навіть 0G немає….. а грошики за тарифний план перекачуй щомісячно і справно. Та що там село, в районному центрі пів дня бігала , ловила славнозвісне 4G щоб прийняти 1 фото на вайбер. ЖАХ!!!!!!

icon

Найкраща відповідь від Vitulia 16 липень 2020, 15:16

@TanyaSasha , я не погоджусь з Вами  стосовно того, що такі пропозиції не потрібні літнім людям. Ви просто не уявляєте, скільки літніх людей звертаються до нас по допомогу підключити вигідні пропозиції для користування інтернетом. Адже на сьогоднішній день багато хто виїжджає за кордон працювати та відпочивати, для багатьох людей спілкування з рідними через інтернет є найзручнішим варіантом.  Просто поділитись зі своїми рідними чудовими фото свого відпочинку, надіслати фото, як зростають діти, онуки, які не є поряд в даний час, можливість не лише почути голос, а й побачити рідних - все це дозволяє не почуватися самотнім.  

Пропозиції, про які Ви написали, є цілком безкоштовними, вони не потребують зайвих витрат від абонента, тож і приводу для хвилювання немає.

В той же час, якщо Вас настільки дратують ці повідомлення, Ви будь-який час можете звернутись до оператора з проханням відключити надходження смс з персональними пропозиціями.

Переглянути оригінал

30 Відповідей

Позначка +1

@TanyaSasha, мова йде про заміну SIM- картки на USIM (з підтримкою 4G), за що дається бонус 10000 мегабайт?

Рівень користувача 6
Позначка

@TanyaSasha , я не погоджусь з Вами  стосовно того, що такі пропозиції не потрібні літнім людям. Ви просто не уявляєте, скільки літніх людей звертаються до нас по допомогу підключити вигідні пропозиції для користування інтернетом. Адже на сьогоднішній день багато хто виїжджає за кордон працювати та відпочивати, для багатьох людей спілкування з рідними через інтернет є найзручнішим варіантом.  Просто поділитись зі своїми рідними чудовими фото свого відпочинку, надіслати фото, як зростають діти, онуки, які не є поряд в даний час, можливість не лише почути голос, а й побачити рідних - все це дозволяє не почуватися самотнім.  

Пропозиції, про які Ви написали, є цілком безкоштовними, вони не потребують зайвих витрат від абонента, тож і приводу для хвилювання немає.

В той же час, якщо Вас настільки дратують ці повідомлення, Ви будь-який час можете звернутись до оператора з проханням відключити надходження смс з персональними пропозиціями.

@TanyaSasha оператор же не знает, кому там сколько лет и у кого какой телефон (точнее, какой телефон -- узнать может, но зачем ему оно?)

рассылка делается массово по всем номерам с определенным тарифом

если вам что-то не нравится -- не пользуйтесь, да и все

судебные иски перспектив не имеют, ибо распечатав стартовый пакет и вставив сим-карту в телефон, вы наперед согласились со всеми изменениями, которые могут происходить (гуглите, что такое публичная оферта)

это бизнес, ничего более

Рівень користувача 8
Позначка +2

Ох вже ці проблеми дикунів в сучасному світі технологій…
Навіть моя бабуся користується Інтернетом та FaceTime для відеовикликів, не кажучи вже про мессенджери 

А какие вообще условия этого акционного пакета? Как от него отказаться, если он реально не нужен? Почему-то нигде не могу найти информацию. К тому же в страховую дозвониться как обычно невозможно. 

Рівень користувача 6
Позначка

@Irina Miroslavovna , данный пакет является индивидуальным, он доступен только в рамках персональных предложений. Отключается пакет автоматически и бесплатно по окончанию срока действия.

Позначка +1

@Vitulia:thinking: когда-нибудь были подобные случаи пакетов, являющихся индивидуальными, они доступны только в рамках персональных предложений, но при этом подключаются автоматически?

@Irina Miroslavovna , данный пакет является индивидуальным, он доступен только в рамках персональных предложений. Отключается пакет автоматически и бесплатно по окончанию срока действия.

При этом сохраняются условия пакета который был до этого или же будет только интернет и все? 

Позначка +1

@Irina Miroslavovna, данное предложение не влияет на условия тарифного плана. Разве что, мегабайты из пакета “Попробуй МБ на 90 дней” имеют больший приоритет :nerd:

Впервые решила использовать интернет из пакета и скачала "мой Киевстар", подключена слуга 10 000 Мб на 90 дней. За неё взимается плата или первый раз бесплатно? Нигде не могу найти информацию про уплату. 

Рівень користувача 6
Позначка

Первый и единственный раз бесплатно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Еллада, оплата за услугу не снимается. По факту истечения срока действия (90 дней) пакет автоматически будет отключен. 

Позначка

@TanyaSasha оператор же не знает, кому там сколько лет и у кого какой телефон (точнее, какой телефон -- узнать может, но зачем ему оно?)

рассылка делается массово по всем номерам с определенным тарифом

если вам что-то не нравится -- не пользуйтесь, да и все

судебные иски перспектив не имеют, ибо распечатав стартовый пакет и вставив сим-карту в телефон, вы наперед согласились со всеми изменениями, которые могут происходить (гуглите, что такое публичная оферта)

это бизнес, ничего более

Оператор знает тип терминала, и видит, что трафика нет. Легко настроить систему на предложение более низких тарифов для социально незащищённых слоёв населения.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YurgenFly, может потому, что оператор видит, что трафика нет, он и отправляет на номера подобные персональные предложения? Попробовать? 
Да, соглашусь, что это не всегда актуально, из-за типа терминала. 

Легко настроить систему на предложение более низких тарифов для социально незащищённых слоёв населения.

Легко, но увы….

Позначка

Здравствуйте, пришло смс:"Ловіть момент! 10000 МВ щомісяця без додаткових плат протягом 3 міс. Щоб активувати пакет наберіть комбінацію *712*2# до 10/02/2021. Деталі 477".я активировала и так,и через"мой киевстар",ответили: ждите смс с условиями активации,а потом приходит смс,что для меня отсутствует пакет услуг. Подскажите,это как?! Если прислали смс,то пропорция была,но после попытки активации она резко пропала?! Помогите,пожалуйста, разобраться!!  Мой номер телефона на всякий случай 096ххххх70.заранее СПАСИБО!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Читайте подпись моего профиля. Она будет ниже

Позначка

Спасибо за ответ.но насколько я изучала вопросы и ответы,модератор "хомяк" очень неплохо,я бы сказала,лучше,чем киевстар, помогает людям. А туда,куда вы предложили я уже обращалась!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@YevAnna02112018, спробую допомогти. 

Рівень користувача 1

 

Рівень користувача 1

 

Почему не можу поключить, если смс пришло я набрал комбинацию 2 разы и пришло смс.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Grosso, :thinking: уточніть, будь ласка, у вас знята оплата по тарифу?

Прийшло повідомлення "Ловіть момент! 10000 МВ щомісяця без додаткових плат протягом 3 міс. Щоб активувати пакет наберіть комбінацію *712*2# до 24/02/2021. Деталі 477"

Коли ввів цю комбінацію прийшло це "На жаль, для Вас немає доступного пакета на даний момент. За детальнішою інформацією зверніться за тел. 466"

Рівень користувача 8
Позначка +1

так Вам же написало что нужно сделать

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dimoooon:thinking: уточніть, будь ласка, у вас знята оплата по тарифу?

Добрий вечір! Що мені робити? Я сьогодні підключив пакет 10.000 МБ за 0 грн. Перейшов у додаток Київстар мені висвітився пакет 5000 МБ безплатно я нажимав збоку нього щоб він закрився але цього не сталося і мені прийшлося його підключити. А той пакет що був до того пропав(

Відповісти