Вирішено

Обмеження Інтернет-сесії за часом


Рівень користувача 6
Позначка
  • Стажер
  • 24 відповідей

В мобільних тарифах Київстар Інтернет-сесія обмежена за часом. Для передплати це 1 година, для контракту це 3 години. При настанні цього моменту мобільний Інтернет пропадає і відновлюється через хвилину. Навіть на тарифах з безлімітним Інтернетом. Питання: навіщо це робить Київстар? Крім незручності користувачам це нічого не приносить. Уявіть, що я говорю з кимось по Veon (він використовує Інтернет для розмов). І під час розмови відбудеться обрив Інтернет-сесії, що призводить до обриву розмови. У інших операторів такого немає. Отже: навіщо Київстар обриває Інтернет-сесію?

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 17 November 2017, 15:36

Переглянути оригінал

1143 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gektor, @Clitoris, на поточний момент відкрита “аварія”: 

GPRS. Складнощі з тривалістю Інтернет-сесії (GSM)

На поточний момент у клієнтів можуть спостерігатися труднощі з тривалістю Інтернет-сесії. Замість тривалості 720 хв., Інтернет-сесія триває 240 хв.

Наші фахівці працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 1503301

Так як тривалість сесії зараз більше 240 хв., можу зробити висновок, що технічний відділ займається усуненням неполадки. 

Рівень користувача 5
Позначка +1

Вчера сессия была 4 часа, сегодня с этого дня уже 8 часов. 

@Валерій Ткачук, на поточний момент максимальна тривалість Інтернет-сессії для будь-якої точки доступу (передплата, контракт) - 720 хвилин (12 годин).

Проверил на нескольких номерах (предоплата, контракты), сессия ровно 8 часов на APN “internet”. Уже не 4, но и не 12 часов.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sasha123, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 2

@Roshima, так. Тому що, зараз коректно працює лише ця точка доступу. 

у меня она и рвет каждые 4 часа никаких 12 часов нету у вас ошибка еще в августе была и ее так никто и не исправил.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roshima, так. Тому що, зараз коректно працює лише ця точка доступу. 

Рівень користувача 5
Позначка +1

@Xomyak сессия в 12 часов работает со стандартны APN: internet, верно? Поскольку сессия рвётся как и раньше :(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, тривалість Інтернет-сесії збільшена з 10.08.2021 р.

Позначка +1

@Xomyak, з якої дати збільшена максимальна тривалість Інтернет-сесії? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Валерій Ткачук, на поточний момент максимальна тривалість Інтернет-сессії для будь-якої точки доступу (передплата, контракт) - 720 хвилин (12 годин). 

Якщо у вас спостерігаються складності в роботі мобільного Інтернету, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 1

Пройшла куча часу, а проблема у мене все ще актуальна. Кожні 4 години сесія переривається. Як відключити цей перерив сесії? Потрібен стабільний інтернет 24/7

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergiy Yuhimuk, :thinking: уточніть, будь ласка, яка точка доступу у вас встановлена в налаштуваннях?

Рівень користувача 5
Позначка +1

@Sergiy Yuhimuk переходьте на контракт, там здається 1 раз в добу обрив йде. Можу помилятись, треба уточняти в @Xomyak 

Контракт – раз/3ч; предоплата – раз/1ч на APN ab.kyivstar.net или раз/2ч на APN internet.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Sergiy Yuhimuk переходьте на контракт, там здається 1 раз в добу обрив йде. Можу помилятись, треба уточняти в @Xomyak 

Позначка +1

@Sergiy Yuhimuk, максимальна тривалість інтернет-сесії складає 240 хвилин.

Доброго дня.

Можливо всі ви помітили, що після кожної години користування мобільним інтернетом він "перезапускається", тобто втрачає зв'язок і знову відновлює його. Для більшості користувачів це не критично, але якщо користуватись мобільним інтернетом в таких сервісах де потрібний стабільний інтернет-зв'язок - це дуже неприємно так як онлайн-сесія обривається і доводиться знову перепідключатися.

Не розумію чому служба Київстару не звертала на це увагу так як на інших форумах про це багато людей пишуть і є невдоволення.

Можливо варто було б створити в додатку "Мій київстар" опцію яка дозволила б користувачам обирати чи інтернет-зв'язок буде обриватися кожну годину чи буде стабільний зв'язок без обривів і давати можливість користувачу самому обирати варіант зв'язку. Це б сподобалося більшості людей.

Рівень користувача 6
Позначка

@Evgeniy_UA, максимальна тривалість інтернет-сесії складає 240 хвилин.

Рівень користувача 1

Объясните мне пожалуйста через какое и когда время идёт обрыв моб. интернета 4г. В игре часто из-за такого не возможно стабильно играть , когда в любой момент может отрубится интернет.

Напишити в какое время идут такие обрывы , чтобы во время не зайти в бой. И переждать перезагрузку интернета.

Всем кто предоставить информацию -  огромная благодарностьи почёт.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@xlxShuriKxlx, на жаль, така можливість не передбачена :shrug_tone2:

Можливо якось відключити це обмеження?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kolya1921:thinking: ви можете описати детальніше, що робите, що відбувається, в чому саме питання?

Рівень користувача 4

Знову ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Рівень користувача 8
Позначка +5

@denisbojko, если у вас разрывы Интернет-сессии происходят каждую минуту, или довольно часто в пределах 240 минут, стоит обратиться в данной ситуации к оператору для регистрации технической заявки.

@summa, для всех форм обслуживания максимальная длительность интернет сессии = 240 минут.

Я правильно понимаю что под вашими словами “максимальная длительность интернет сессии = 240 минут” имеется ввиду всего лишь то что интернет сессия гарантированно не может превышать 240 минут, но реально может рваться хоть каждую минуту ?

Рівень користувача 6
Позначка

@summa, для всех форм обслуживания максимальная длительность интернет сессии = 240 минут.

Відповісти