Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі


Рівень користувача 1
Позначка
На телефоні світиться значок 3G, але швидкість дуже низька. Раніше все було ок. Підкажіть, що це може бути?
icon

Найкраща відповідь від MASolomko 6 вересень 2017, 08:09

...Раніше все було ок. Підкажіть, що це може бути?Якщо раніше на телефоні не світився значок 3G, то нова мережа з'явилася нещодавно і раніше Ви виходили в Інтернет через мережу 2G.



Нову мережу в Вашому регіоні оператор може ще налаштовувати і тому можуть виникати деякі труднощі при користуванні послуг. Про це необхідно повідомити оператору для аналізу та виправлення недоліків її роботи (через 466 чи чат).



В налаштуваннях телефону оберіть тип мережі "Тільки 2G" замість автоматичного чи переважно 4G/3G, щоб користуватися Інтернетом як і раніше до виправлення помилки.
Переглянути оригінал

712 Відповідей

Рівень користувача 1
Перейшов сьогодні на новий тариф Смартфон безліміт і швидкість впала катастрофічно. Нажаль, поки що ціна послуг зовсім не відповідає якості послуг
Рівень користувача 4
Позначка
@Reebok0702, доброго дня :-)

Для запуску 3G-мережі в діапазоні 900 МГц необхідна технологічна нейтральність. Це питання "лежить на плечах Уряду", крім того цей діапазон активно використовується операторами для 2G-мережі та термінал абонента повинен підтримувати цю технологію.
Більш імовірно, що з початком розгортання мережі LTE (4G) і за наявності дозволу на технічну нейтральність операторам краще в діапазоні 900 МГц розгортати мережу 4G.
Рівень користувача 1
останні 20-30 днів значно впала швидкість 3g інтернету по всьому Любешівському районі Волинської області. Якщо раніше швидкість сягала від 6 до 15 Мб за сек., то зараз до 1,5 Мб максимум. Зв'язок час від часу переривається. Виникає питання: для чого платити за безлімітний інтернет понад 100 грн. на такій швидкості? Таке враження, що компанія "Київстар" почала заощаджувати на своїх абонентах. Чи не пов'язано це зі штрафами і купівлею нових частот 4g часом, шановні?
Рівень користувача 1
Люди ,,киевстар,, самый на сегодняшний день,отстойный оператор!!!Никому не дозвонишься,операторы в голосовом меню потерялись так , что приходится по полчаса своего времени тратить только чтоб найти способ с ними связаться . Про то что они по двое суток заняты говорить я думаю будет лишним.... Зачем так все усложнять ?! Везде сплошной развод . Качественный сверх скоростной 3g интернет - 42-63 к/с при 100% приеме!!! О каком 4g может быть речь?! Фуфло полнейшее ,ни в голосовом меню , ни у оператора на свои вопросы ответа так и ненайти...... Как начинаешь измерять скорость соединения так б...ть сразу прыгает до почти 1.5 мегабита в сек. Деньги берут . Делать нехотят нихера!!! Впрочем как и все остальное руководство нашей страны!Пора менять оператора, нехотелось бы но чювствую придется...
Рівень користувача 8
Позначка +1

Раніше швидкість 4G інтернету була 25-30 мб/с, зараз максимум 2 мб/с. У чому може бути проблема? 

Народ симки обновил, т.е. у базовых появилась нагрузка! Рекомендую установить приложение “Сетевой Эксперт” от киевстара и выполнить ним тест “Проверка скорости” раз десять, результаты передаются сразу на сервер компании, этим вы сообщаете о проблеме!

Рівень користувача 1

И это национальный оператор??? Интернетом пользоваться от киевстар это сплошные нервы и ожидания... Так сложилось что пришлось пользоваться вашими "услугами". Ваша служба поддержки она есть вообще? Вам по барабану ваши клиенты? В офисах сплошные ... которые могут только деньги считать чужие, всем глубоко всеравно на проблемы клиентов. Я ещё не встречал такого пахабного отношения. Вы самый худший оператор!!! Я буду всем знакомым рекомендовать сменить оператора!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +1

100Кб- це сто кілобайт, один байт це 8 біт, тобто 100Кб=800Кбіт=0.8Мбіт.  Вчи матчастину перед тим як бити в набат.

Рівень користувача 8
Позначка +3

Нічого там не стає 100Кбіт. Не вигадуй. Обмеження по швидкості реалізується програмно, а не шляхом зниження сигналу від базової станції.


Самі скатайте на межу покриття і перевірте на власному досвіді.

Звідки ви взагалі взяли ідею про заниження сигналу від базової я не уявляю.
Обмеження швидкості реалізовано через обмеження відправки данних з боку базової станції, а їй до одного місця що після цього відбувається с данними. Якщо є втрати, швидкість падає, а вони є.

Нормального контролю потоку у Київстара немає.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Читайте уважно. Строчите тони тексту, а самі не хочете 2 речення прочитати. Ви мене не "чуєте", а просто гнете свою позицію.

Рівень користувача 1

Я не можу зрозуміти. За що заплатив 225 грн? Якщо швидкість інтернету 0. Чому в мене з вами стільки проблем. Проживаю в Житомирі. Рішив поміняти тарифний план. На даний час  тарифний план: відео без обмежень. Но на справді не відео не інстаграм  не вайбер не грузить. В день ще з горем пополам якось працює. А ось вночі це капець. До цього користувався інтернетом від водафон 2 роки ні разу такої проблеми не винекало. Що в ночі що днем інтернет як часи працював. А з вашим інтернетом в мене більше геморою чим інтернету. Такий велики оператор. А інтернет г**но. Якось осталось 20 днів доседіти. А дальше номер перекину на водафон. Він хоч оператор як оператор. Поки писав це повідомлення інтернет 3 рази пропав.😠😠😠

Рівень користувача 4
Позначка
...Раніше все було ок. Підкажіть, що це може бути?Якщо раніше на телефоні не світився значок 3G, то нова мережа з'явилася нещодавно і раніше Ви виходили в Інтернет через мережу 2G.

Нову мережу в Вашому регіоні оператор може ще налаштовувати і тому можуть виникати деякі труднощі при користуванні послуг. Про це необхідно повідомити оператору для аналізу та виправлення недоліків її роботи (через 466 чи чат).

В налаштуваннях телефону оберіть тип мережі "Тільки 2G" замість автоматичного чи переважно 4G/3G, щоб користуватися Інтернетом як і раніше до виправлення помилки.
Рівень користувача 8
Позначка +1

Нещодавно змінив тариф, після чого помітно впала швидкість інтернету

Зараз ми на кавовій гущі погадаємо, і вирішимо вашу проблему. Залишайтесь на лінії...

Рівень користувача 7
Позначка +1
@lelya31 Как вариант можно установить Эксперт мережі и контролировать качество интернета. Там же можно сообщить о проблеме оператору.
Рівень користувача 2
Позначка

Этот  Киевстар даже не удосужился ответить . Не организация , а сборище ! Я сейчас на Лайфе мобильном операторе интернет беру 23 гига в месяц за 60 грн и акция - 20%  скидка за пополнение вовремя .  Вот это условия ! Пакет жара называется .

Рівень користувача 1

Херсонськая область, Новотроицкое. Мобильный интернет крайне медленный. Около 1 мегабита. При этом ночью скорость особо не повышается. А паралельно в МТС 30-60 мегабит.

Поправьте интернет. А то как то вроде 4g а он и на 3g не тянет. Не понятно за что деньги платятся. 

Я на контракте. Мой номер +38097ххххх51

Проверьте систему.

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Onnerk Скорость которую вы сюда пишите для 3G нормально. 42.2 мб это максимально возможная скорость по технологии H+, Учтите что на скорость 3G влияет много факторов, таких как количество пользователей, погодные условия, в движении вы или на месте, стены и т.д. Почитайте в интернете какая средняя скорость по миру 3G, думаю вы удивитесь.
Недавно к примеру читал на 4PDA, что в соседней стране 4G с такими скоростями работает.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Опять ты...
Ну хотя бы напиши что за район, какого населенного пункта, что за девайсина и где ты находишься (на улице, на 3 этаже здания, в подвале).

Сразу скажу что оператор не обязан обеспечивать связь 3G в зданиях, поскольку нет нужных для этого частот.
Рівень користувача 1
Позначка

Дуже низька швидкість мобільного інтернету. Що робити?

 

В любом случае, для оператора нужно немножко конкретики. Населенный пункт, адрес, где возникает сложность...

Позначка +1

@Xomyak, ситуация ещё и не из легкоисправляемых :disappointed_relieved:

Рівень користувача 8
Позначка +3

 

Рівень користувача 3
Позначка
Останій тиждень швидкість 3G є 15 - 32 мбіт і це для села просто супер😃 , а тепер щей безлім просто супер. А вам як такі зміни за останій рік київстару?
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дякуємо Великому Київстару за гарний зв'язок і приємні ціни на тарифні пляни!
Дуже гарний, аж захоплююся від швидкості - м. Львів. Пряма видимість навіть антени “Високого замку”



Наверное, технические специалисты забыли запятую передвинуть 🤣

Рівень користувача 6
Позначка +1
Я думаю ,що треба поради Калиніва,а взагалі ,якщо Вам не подобається жити в Україні-збирайте речі і можете бути вільним. Ми всі вільні люди!💼🚕🚲🚊🚂🚝🚞⛴🇧🇴🇧🇦🇧🇼🇧🇮🇻🇬🇻🇳🇦🇲🇬🇾🇻🇮🇧🇮🇻🇦🇬🇾🇬🇮🇬🇼🇬🇮Київстар в наших серцях 💛💙
Рівень користувача 2

Написав оператору, пройшло вже майже два тижні, змін ніяких... Зробив висновки, буду шукати іншого оператора... 

Позначка +1

@YuriyChernom, на официальном сайте есть карта покрытия.

Что касается плана развития сети, увы, это внутренняя информация, которой нет в свободном доступе :disappointed_relieved:

 

Есть ещё открытая информация о датах запуска базовых станций 900 МГц по областям :slight_smile:

...И хватит уже начислять мегабайты на кнопочные телефоны! Оператор прекрасно знает у кого какой телефон! 

:thinking: речь идет о дополнительном пакете МБ, который начисляется по факту выхода в Интернет? 


:thinking: речь идет о том, что 100 МБ - это минимальный допустимый объем трафика (тарифы Звонки без границ, Звонки для родителей, Киевстар Комфорт), начисляемый по условиям тарифного плана, сделано это для того чтобы избежать “резервации средств". 

Відповісти