Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі


Рівень користувача 1
Позначка
На телефоні світиться значок 3G, але швидкість дуже низька. Раніше все було ок. Підкажіть, що це може бути?
icon

Найкраща відповідь від MASolomko 6 September 2017, 08:09

Переглянути оригінал

736 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TamaraS:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Рівень користувача 3
Позначка

И я приму))

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому швидкість тарифного плану Спілкування без меж настільки повільна, 500 кбіт/с?

Прийму участь в вашому флешмобі))

 

Чому швидкість тарифного плану Спілкування без меж настільки повільна, 500 кбіт/с?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Byba, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення на перевірку. 

@Byba, можете  перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Здравствуйте, на момент написания отзыва я пополнила счёт несколько дней назад . Поетому уверенна что трафика было использовано мало

Рівень користувача 6
Позначка

@DmytroC, вам вдалось зв’язатись з оператором для перевірки інформації за номером?

Рівень користувача 6
Позначка

@Imenrader, cпробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, тут необхідна індивідуальна перевірка за вашим номером.

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Реально. 

Телефонуєте на 466, і натискаєте завжди “Перейти далі”, доки тітка не скаже “Ви в головному меню”, після чого натискаєте 3, потім 9. Якщо чуєте “Всі оператори зайняті” - кладете трубку і повторюєте  з початку.
В мене в більшості випадків з’єднує з першого разу, іноді потрібно повторити 2-3 рази.

Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +1

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Реально. 

Телефонуєте на 466, і натискаєте завжди “Перейти далі”, доки тітка не скаже “Ви в головному меню”, після чого натискаєте 3, потім 9. Якщо чуєте “Всі оператори зайняті” - кладете трубку і повторюєте  з початку.
В мене в більшості випадків з’єднує з першого разу, іноді потрібно повторити 2-3 рази.

Доброго дня! У моєї мами нещодавно впала швидкість мобільного інтернету (з 3G до Edge). Це Вилкове, Одеська область. Нещодавно підключив їй тариф Розваги без меж. Вона багато спілкується по відеозв‘язку зі знайомим за кордоном, тому 12 гб, надані за тарифом, швидко використала. Також використала 5 гб, надані за встановлення додатку Мій Київстар. Потім я підключив їй Інтернет-пакет «Нічний», 10 гб на місяць. І от коли вона використала майже 2 гб з цього пакету, швидкість нету різко впала. Це якось пов‘язано з витрачанням гігабайтів? Чи це питання до якості мережі? Заздалегідь вдячний за відповідь

Важко сказати, вам потрібна індивідуальна допомога консультанта кол-центру 466, який зможе побачити інформацію по вашому номеру.

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня! У моєї мами нещодавно впала швидкість мобільного інтернету (з 3G до Edge). Це Вилкове, Одеська область. Нещодавно підключив їй тариф Розваги без меж. Вона багато спілкується по відеозв‘язку зі знайомим за кордоном, тому 12 гб, надані за тарифом, швидко використала. Також використала 5 гб, надані за встановлення додатку Мій Київстар. Потім я підключив їй Інтернет-пакет «Нічний», 10 гб на місяць. І от коли вона використала майже 2 гб з цього пакету, швидкість нету різко впала. Це якось пов‘язано з витрачанням гігабайтів? Чи це питання до якості мережі? Заздалегідь вдячний за відповідь

Важко сказати, вам потрібна індивідуальна допомога консультанта кол-центру 466, який зможе побачити інформацію по вашому номеру.

Доброго дня! У моєї мами нещодавно впала швидкість мобільного інтернету (з 3G до Edge). Це Вилкове, Одеська область. Нещодавно підключив їй тариф Розваги без меж. Вона багато спілкується по відеозв‘язку зі знайомим за кордоном, тому 12 гб, надані за тарифом, швидко використала. Також використала 5 гб, надані за встановлення додатку Мій Київстар. Потім я підключив їй Інтернет-пакет «Нічний», 10 гб на місяць. І от коли вона використала майже 2 гб з цього пакету, швидкість нету різко впала. Це якось пов‘язано з витрачанням гігабайтів? Чи це питання до якості мережі? Заздалегідь вдячний за відповідь

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не работает интернет на тарифе за 300 грн , почему??? Почему 100 килобит в секунду???

Про “Політику справедливого користування” чули?

Не работает интернет на тарифе за 300 грн , почему??? Почему 100 килобит в секунду???

Я поставил себе новый тариф за 300 грн, интернет был ну не супер но 2 метра в секунду качал, вот уже неделю интернет скорость 100 кило бит в секунду, то есть это такой интернет за 300 грн?????? Я возмущена до без предела, и связатса не с кем не получаетса

Рівень користувача 6
Позначка

@Byba, можете  перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Рівень користувача 3
Позначка

@Byba а, у Вас тариф «Домашний 4G 300»? Я-то думал другой, извиняюсь.

Возможно, базовая станция, к которой Вы подключены – нагружена. Попробуйте повернуть антенну в другую сторону. Вот вышки:

Вышки остальных операторов Вы можете посмотреть самостоятельно – cellmapper net или приложение CellMapper для Android. Красные точки – вышки с неточным местоположением, зелёные – с точным.

Вот трафик

В течении нескольких дней было не более 1,8 Мбит/с на скачивание , сегодня после 12-и случилось чудо и скорость наконец-то выросла и стало 4 Мбит/с на скачивание . На данный момент она скачать 7,1Мбит/с и загрузить 0,53 Мбит/с ( 

Но сейчас погода хорошая, в июле в грозу сильную скорость и то была 13-15 Мбит/с скачать и 4-5 Мбит/с загрузить 

Перед выбором на какого оператора нам поменять интернет на даче мы проводили исследование  и сравнивали скорость Киевстара 4G и МТС 4G ( ходили к соседям в течении двух недель и измеряли скорость ) и Киевстар победил МТС, но сейчас что произошло не понятно. На старой антене которая не для 4G на загрузку и то было не меньше 1 Мбит/с . У нас даже деревьев нет по стороне на которую смотрит антена .

Рівень користувача 3
Позначка

@Byba хм, а на скачку стабильно 1,2Мбит/с? Сколько трафика с момента снятия абонплаты использовали?

К сожалению такую информацию предоставить не могу, потому что устанавливали мы ее не сами, это делали специалисты по интернету в этом районе , могу выслать только фотографию ( для Интертелекома у нас стояла другая , нам объяснили что для Киевстара нужна эта она мощнее и ловит 4G ) И все было замечательно , после установки когда мы проверили скорость было 20-25 Мбит/с на скачать и на загрузку было 15-20 Мбит/с  и мы были счастливы она так и держалась , но в этот приезд все очень изменилось ( антена в том же положении , ничего не меняли ) . Если объясните на как посмотреть на какой она частоте и что за антена, то я пришлю Вам эти данные ( у меня IPhone и MacBook) .

Рівень користувача 3
Позначка

@Byba  Здравствуйте! Что заантенна, на какой она частоте и куда Вы её направили (можете показать на карте)?

Здравствуйте, мы думали что хуже интернета чем Интертелеком нет , но к сожалению Ваш Киевстар оказался ещё с меньшей скоростью!    Черниговская область , село Хаэнки , тариф полный безлим за 300 грн а скорость на скачивание 1,2 Мбит/с ,загрузить 0,31 Мбит/с !!!! У нас стоит новая антена (специально меняли под Ваш 4G интернет и роутер новый взяли) очень разочарованы такой скоростью ! Мы третий день на даче и третий день такая скорость , проплачен интернет до конца месяца , мы тут пробудем ещё полторы недели и уедем если за это время изменённый в скорости в лучшую сторону не будетто выкинем симку и будем вспоминать как страшный сон Ваш 4G , у соседа МТС скорость  20 Мбит/с.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Дмитрий Наумов:thinking: де ви знаходитесь, в якій області, в якому населеному пункті? 

Можете додатково перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Відповісти