Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі


Рівень користувача 1
Позначка
На телефоні світиться значок 3G, але швидкість дуже низька. Раніше все було ок. Підкажіть, що це може бути?
icon

Найкраща відповідь від MASolomko 6 вересень 2017, 08:09

...Раніше все було ок. Підкажіть, що це може бути?Якщо раніше на телефоні не світився значок 3G, то нова мережа з'явилася нещодавно і раніше Ви виходили в Інтернет через мережу 2G.



Нову мережу в Вашому регіоні оператор може ще налаштовувати і тому можуть виникати деякі труднощі при користуванні послуг. Про це необхідно повідомити оператору для аналізу та виправлення недоліків її роботи (через 466 чи чат).



В налаштуваннях телефону оберіть тип мережі "Тільки 2G" замість автоматичного чи переважно 4G/3G, щоб користуватися Інтернетом як і раніше до виправлення помилки.
Переглянути оригінал

712 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Дмитрий Наумов:thinking: де ви знаходитесь, в якій області, в якому населеному пункті? 

Можете додатково перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Такой вопрос, неделю - полторы назад скорость и качество интернета значительно ухудшились в чем проблема?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Віктор Мандзюк, впевнена, що незабаром складності будуть усунені :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nadiiia:thinking: уточніть, будь ласка, вам вдалось вирішити питання?

Рівень користувача 1

@Stanislav5958, на поточний момент відкрита “аварія”:

Інтернет. Не знімається шейп після заміни тарифного плану з лінійок "Максимальний Безлім" (GSM)

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 794846

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

весело живем прогери і сисадміни всі виїхали в Польщу на яблука? Нема кому фіксити? 

Чому мобільний інтернет не завантажує Apple music?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@RomanBer, на жаль, за вашим зверненням потрібна індивідуальна перевірка. Модератори Спільноти не мають доступу до абонентської бази. 

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Декілька годин тому, мобільний інтернет взагалі перестав працювати, не розумію в чому справа, я на контракті, гроші не вичерпані, ніяких смс про зниження швидкості не приходило, оператори зайняті, бот в телеграмі зовсім безпомічний

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Stanislav5958, на поточний момент відкрита “аварія”:

Інтернет. Не знімається шейп після заміни тарифного плану з лінійок "Максимальний Безлім" (GSM)

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 794846

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Здравствуйте, сталкнулься с проблемой подключил тариф "Максимальный безлим" а у меня после подключения ограниченная скорость интернета почему? Звонил в тех поддержку сказали что исправят до вечера следующего дня но так ничего и не изменилось почему?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@zaznetkherson:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Добрый день. Бровары Торгмаш, очень медленная работа интернета мобильного, на 4G выше 280 Килобитне поднимается а на 2G хром вообще часто выдает отсутствует интернет. В Доме со стороны подъезда 4G принимает, в квартире окнам на другую сторону 2G и то не все палочки. Ул. Сергея Москаленко

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Віктор Мандзюк, всі ваші зауваження будуть передані на розглядання у відповідний відділ :pencil2:

Рівень користувача 1

Підтримка сказала що не ріжуть в спец тарифах які коштують 600 грн і більше
 

Катерина (оператор): Обмеження швидкості немає у тарифах, що надається на формі обслуговування за договором та коштують від 600 грн в місяць.

 

а також в лімітованих тарифах… де трафік обмежений..  але от в тарифі “Відео без меж” є необмежений трафік на купу сервісів…. 

Катерина (оператор): Так як в тарифі надається безліт на соцмережі, вони не тарифікуються при наявності МБ. Обмежень  швидкості в тарифі "Відео без меж" немає, так як в тарифі не безлімітний інтернет.

 

якщо у вас немає домашнього інтернету,  а через мобільний нет не качати все підряд і виключити нафіг торент клієнт, не юзати браузери з VPN то цілком комфортно можна себе почувати

трохи багато “якщо”… 

але я чомусь думаю що адміни\менеджери київстара не можуть\нехочуть  заборонити торент клієнти та інші P2P  мережі які і наганяють купу дорогого трафіку  от і викручуються як можуть з тими обмеженнями в 40Gb

 

Рівень користувача 1

@Віктор Мандзюк, можливості перевірити самостійно немає, на жаль.  Ви можете звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  або за номером 466за цією інформацією.

Ще можна зайти в Мій київстар скачати деталізований звіт (Деталізація витрат) і в екселі порахувати  профільтрувавши за  типом операції - див  скріншот.

Що найбільше засмучує, що навіть в обмежених по трафіку тарифах колись не враховувався трафік з ютуба наприклад  а от в тих 40Гб  враховується все…   треба штучно обмежувати якість відео на ютубі а то грузиться FullHd і прощавай 4g за перший же тиждень, а далі сосати лапу на кастрованій швижкості.  Мені то привично.. я колись і на GPRS працював і серфив.. і на діалапі..  але якось не хочеться повертатися на 20 років назад….

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Віктор Мандзюк, можливості перевірити самостійно немає, на жаль.  Ви можете звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  або за номером 466за цією інформацією.

Рівень користувача 1

Якщо вже київстар хитро ріже трафік до 40Гб   обмеженням швидкості ( явно менше 0.8 Мб\с)  то може тут хтось з підтримки сказати скільки мегабайт мені залишилося використати на нормальній швидкості а не на кастрованій.  Є якась USSD  команда яка може видати щось типу “залишилося 31гб нормальної швидкості”,
Бо реально не знаєш коли тебе з 4G перекинуть на діалап, особливо коли в тебе дві сімки -  на одній телефн на іншій модем який сам трафік то не рахує.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Solidat, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried: 
Уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для реєстрації технічного звернення?

Рівень користувача 1

Швидкість інтернету не відповідає тарифному плану після обмеження замість 0.8 Мбіт у мене 0.1  Мбіт 

Це обурює і хочеться змінити оператора.

Київстар не відповідає за надання послуг і вирішувати цю проблему не збирається!

Я плачу за 3G безлім як мінімум, а не 2G!

Без обмеження в одному місці ловить 4.5 Мбіт, то вже після в умовах обмеження 0.1 Мбіт 

Лайфсел ліпше, бо за меншу вартість безліміту обмеження до 1 Мбіт ( по факту 0.9 Мбіт, але це показник )

Висновок:

Київстар не цінить клієнтів !!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VladyslavS, досить низька швидкість :worried:
Дуже сподіваюсь, що та заявка, котру ви залишали незабаром буде розглянута :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Не потрібно вішати лапшу щодо інших факторів, це лише політика (не)справедливого користування і неадекватний шейп мережі. Це як факт визначено вашими спеціалістами в торгових точках Київстар. Не може бути щоб за 1 день в 4х обласних центрах були проблеми з мережею, перенавантаження чи ще щось інше, не менш безглузде. Пристрій теж справний.

Технічно до них не придерешся, оскільки вони обіцяють до 0.8мбіт, а не 0.8мбіт. Чому так жорстоко шейпить? Не зрозуміло, ви вже не перша жертва, до вас було також пару подібних скарг. 
Радив би перейти на місяць на інший тариф, а потім повернутись (якщо вас влаштовує обмеження 40Гб), або більш радикально: на місяць до іншого оператора, а потім повернутись (або не повертатись))))

Даний коментар вже більш предметний. Цікаво, що дана проблема виникає постійно (беручи до уваги звернення інших абонентів).

Перейти на інший тариф не можу, адже і так максимальний обрав (не враховуючи бізнес). 

А от перейти до іншого оператора, то скоріше за все завтра так і зроблю 🙂 Добре номер можна зберегти, а оператора змінити))

 

P.S. до 0.8, а не до 0.08

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не потрібно вішати лапшу щодо інших факторів, це лише політика (не)справедливого користування і неадекватний шейп мережі. Це як факт визначено вашими спеціалістами в торгових точках Київстар. Не може бути щоб за 1 день в 4х обласних центрах були проблеми з мережею, перенавантаження чи ще щось інше, не менш безглузде. Пристрій теж справний.

Технічно до них не придерешся, оскільки вони обіцяють до 0.8мбіт, а не 0.8мбіт. Чому так жорстоко шейпить? Не зрозуміло, ви вже не перша жертва, до вас було також пару подібних скарг. 
Радив би перейти на місяць на інший тариф, а потім повернутись (якщо вас влаштовує обмеження 40Гб), або більш радикально: на місяць до іншого оператора, а потім повернутись (або не повертатись))))

Рівень користувача 1

@Faltfromoss, як користувач інтернету я вас розумію :disappointed: в той же час під поняттям “безліміт” мається на увазі необмежена кількість МБ; швидкість не є умовою тарифного плану. Також є вірним, що на швидкість впливає багато факторів.

Не потрібно вішати лапшу щодо інших факторів, це лише політика (не)справедливого користування і неадекватний шейп мережі. Це як факт визначено вашими спеціалістами в торгових точках Київстар. Не може бути щоб за 1 день в 4х обласних центрах були проблеми з мережею, перенавантаження чи ще щось інше, не менш безглузде. Пристрій теж справний. Швидкість до шейпу - все більш-менш нормально, а після - сором.

Заявку на перевірку шейпу 4 дні не розглядають, сервіс на 0/10

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Faltfromoss, як користувач інтернету я вас розумію :disappointed: в той же час під поняттям “безліміт” мається на увазі необмежена кількість МБ; швидкість не є умовою тарифного плану. Також є вірним, що на швидкість впливає багато факторів.

Я хочу задать простой вопрос - каким образом показания на скринах ниже соответствуют друг другу??? Почему киевстар считает клиентов лохами и разводят их на баблишко - мол, купите еще 1 гб за 10 грн, потом ещё 1 и так до бесконечности. Какого, извините меня, лешего, вы пишете в условиях тарифного плана БЕЗЛИМИТ с ограничением скорости до 0,8 Мбит/с после исчерпания вполне себе лимитированных 40 Гб полноценного 4g и ограничиваете в итоге скорость до 0.1 Мбит/с тем самым просто вынуждая клиента покупать дополнительный траффик, потому что пользоваться интернетом на такой скорости в принципе не представляется возможным. И при этом оператор будет мямлить что-то вроде “ну вы понимаете, скорость может варьироваться в разных пределах и не будет постоянно максимальной...”. Я прекрасно понимаю, что скорость не может быть постоянной, но у киевстара получилось это сделать - она постоянно 0,1 Мбит/сек! Всё и ты ничерта не можешь сделать пока не купишь дополнительный траф. Киевстар, конечно - это нечто. Дно за дном пробивает. Клиентоориентированность - 0 lvl. Умение поджигать жопы - 80 lvl :rage::rage::rage:

 

Відповісти