Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі


Рівень користувача 1
Позначка
На телефоні світиться значок 3G, але швидкість дуже низька. Раніше все було ок. Підкажіть, що це може бути?
icon

Найкраща відповідь від MASolomko 6 September 2017, 08:09

Переглянути оригінал

816 Відповідей

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Holovko Roman , @Andrii Sidachenko , в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка за номером телефону. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support/

Рівень користувача 1
Позначка

Доброго дня, помітив таку особистість у Київстар.

При замірах швидкості 4G через speedster, Київстар дає гарні показники, но не правдоподібні на практиці, а ось через fast.com , Київстар показує більш правдоподібні показники, що збігаються на практиці (прикріплюю скриншоти, також додам відео як бонус).

Також я помітив що якщо використовувати VPN та зробити заміри швидкість через той же speedtest, показники так же стають більш схожі на те що ми получаємо на практиці.

В мене запитання, чому так?

Чому Київстар бреше в показниках швидкість та заявляє що він номер 1 по швидкість, якщо на практиці це не так…

 

Єдине що я можу сказати в оправдання Київстар, це те що в ночі показники швидкості по замірам speedtest, починають зближення з показниками на практиці, но там теж не все так як на картинці.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня, помітив таку особистість у Київстар.

Суперхакєр, погано що ви не замітили, що Speedtest з’єднався з сервером в Києві, а Fast.com з сервером в Франкфурті. 😉

Ну а за ваші вимірювання швидкості провайдера через VPN - ну це ви взагалі приколіст))

Дистанційна освіта, як вона є))

 

Рівень користувача 1
Позначка

Доброго дня, помітив таку особистість у Київстар.

Суперхакєр, погано що ви не замітили, що Speedtest з’єднався з сервером в Києві, а Fast.com з сервером в Франкфурті. 😉

Ну а за ваші вимірювання швидкості провайдера через VPN - ну це ви взагалі приколіст))

Дистанційна освіта, як вона є))

 

Якщо і сервер у Франкфурті, не може бути така велика різниця у швидкості.

Теж саме я можу сказать за VPN, він знаходиться на VPS, в Україні, підключений до гігабітного порта, тестував його на провідному інтернеті в 100 мбіт, VPN видав 88-90 мбіт.

Так же я використовував hotspot VPN, теж з сервером в Україні, результати можна сказати одинакові.

Також я тестував швидкість Київстар закачувавши різні файли з різних файлових ресурсів, і у всіх  випадках швидкість дуже відрізнялася вій той що показує speedtest.

Теж саме я можу сказати і про YouTube, а іменно про швидкість завантаження відео, вона не відповідає тому що показує speedtest.

 

В мене Vodafone завантажує файли швидке, зі швидкістю яку відображає speedtest 30 мбіт.

А ніж Київстар зі своїми 60-80 мбіт, якщо вірити speedtest.

 

Я не просто так роблю цю публікацію, я її пишу на особистому досвіді, а не спонтанно 😉

​​​

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я не просто так роблю цю публікацію, я її пишу на особистому досвіді, а не спонтанно 😉

Існує гіпотеза, що оператори спеціально роблять так, щоб трафік з SpeedTest мав найвищий приорітет ;) 

Рівень користувача 1
Позначка

Я не просто так роблю цю публікацію, я її пишу на особистому досвіді, а не спонтанно 😉

Існує гіпотеза, що оператори спеціально роблять так, щоб трафік з SpeedTest мав найвищий приорітет ;) 

Знаю, раніше Vodafone таким страждав, за lifecell не знаю.

Но все-таки, не приємно.

Рівень користувача 1
Позначка

Я не просто так роблю цю публікацію, я її пишу на особистому досвіді, а не спонтанно 😉

Існує гіпотеза, що оператори спеціально роблять так, щоб трафік з SpeedTest мав найвищий приорітет ;) 

А ось під ніч Київстар починає оживати)

Що доречі кумедно, результати можна сказати ідентичні, що з VPN, що без VPN.

(В speedtest використовуємо VPN щоб запобігти підкрутку Київстара)

Рівень користувача 1
Позначка

Так що виводи робіть самі, но все ж цікаво почути коментарі від Київстар

Рівень користувача 8
Позначка +5

@xackep, як би я того не хотіла, прокоментувати ситуацію я не можу, адже потрібна індивідуальна перевірка. 

 Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічної скарги. 

Рівень користувача 1

Перейшов на новий телефон (xiaomi 11T) 
І в локації (м Київ) де раніше в мене завжди ловив 4G тепер інтернет має швидкість 0.1мбіт/с приблизно.. (телефон справний і в інших місцях все працює чудово.. навіть якщо відійти 50-100метрів)
При цьому рівень звязку хороший.
При переключені на 3ж видає десь 1мбіт/с
На старому телефоні видавало близько 10мбіт/с в незалежності від 4g/3g

Я так розумію що телефон чіпляеться за якісь нетакі діапазони ...можливо треба вибрати певні канали в APN .. але оператори колцентру про таке нічого не знають.

порекомендуйте що робити? алгоритм дій?
 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Схоже на те що у цього пристроя немає якогось з бендів що ми зараз використовуємо, перевірте.
Зараз Київстар використовує LTE Band 1, Band 3, Band 7 та Band 8 — по факту будь який з них може створювати покриття на цій місцевості і якшо його підтримки немає, відповідно, пристрій чіпляється за іншу частоту котра працює гірше

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dlinnonogij, уточніть, будь ласка, повну назву вашого тарифного плану. Можливо спрацювало обмеження по швидкості? 

Рівень користувача 5
Позначка +1

Схоже на те що у цього пристроя немає якогось з бендів...

Xiaomi Mi 11T поддерживает все необходимые бенды. Более того, с поддержкой 4x4 MIMO.

Зараз Київстар використовує LTE Band 1, Band 3, Band 7 та Band 8

LTE Band 1 используется настолько точечно, что про него можно не писать в принципе:))) Тогда можно дополнить и про Band 40 – который есть в Тернополе.

@Dlinnonogij ..можливо спрацювало обмеження по швидкості? 

Больше всего похоже на это.

Рівень користувача 1

Схоже на те що у цього пристроя немає якогось з бендів що ми зараз використовуємо, перевірте.
Зараз Київстар використовує LTE Band 1, Band 3, Band 7 та Band 8 — по факту будь який з них може створювати покриття на цій місцевості і якшо його підтримки немає, відповідно, пристрій чіпляється за іншу частоту котра працює гірше

11T здаеться має всі необхідні діапазони...але як перевірити?
Причому ситуація наступна ...поки телефон показує невисокий рівень звязку ...інтернет нормальний десь до 14 мбит в середньому.  Потім таке враження що перемикаеться на іншу базову станцію ...сигнал показує на максимум ...але тоді вже інтернету немає …
Так було декілька днів в тому числі вчора (27,06,2022). Зараз поки показує середній сигнал і інтернет є…

 

п.с. Мова йде про святошинський район м.Києва.

Рівень користувача 1

@Dlinnonogij, уточніть, будь ласка, повну назву вашого тарифного плану. Можливо спрацювало обмеження по швидкості? 

Інтернет пакет контрактний - Безлім
Обмеження по швидкості наче немає … я слідкую за цим.. якраз вчора закінчилось і я докупив ще 40Гб на макс швидкості

Рівень користувача 1

Схоже на те що у цього пристроя немає якогось з бендів...

Xiaomi Mi 11T поддерживает все необходимые бенды. Более того, с поддержкой 4x4 MIMO.

Зараз Київстар використовує LTE Band 1, Band 3, Band 7 та Band 8

LTE Band 1 используется настолько точечно, что про него можно не писать в принципе:))) Тогда можно дополнить и про Band 40 – который есть в Тернополе.

@Dlinnonogij ..можливо спрацювало обмеження по швидкості? 

Больше всего похоже на это.

Чи не може на якійсь конкретній базовій станції неправильно працювати один  з Lte Band на який саме і зачіпляеться телефон?

п.с. Мова йде про святошинський район м.Києва.

Рівень користувача 1

Ось що зясував на сьогодні… Коли включаеться “агрегація частот” і світиться значок 4G+ все добре … як тільки включаеться 4G швидкісь падає практично до нуля.
Але ясності що робити це не додає (((

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ось що зясував на сьогодні… Коли включаеться “агрегація частот” і світиться значок 4G+ все добре … як тільки включаеться 4G швидкісь падає практично до нуля.
Але ясності що робити це не додає (((

Телефон скоріш за все ловить B8 900мгц, тому і нема швидкості.

В мене подібна ситуація з Водафоном: майже поруч стоять дві БС (1800мгц і 900мгц), і телефону більше подобається сидіти в 900мгц, хоча рівень сигналу 1800мгц більше ніж достатній. Допомагає передьоргування авіарежиму, або примусовий перехід в 3G. 

Ще як варіант може бути нацроумінг, тобто телефон підключається до чужої мережі, а там гостьова швидкість обмежена 0.5мбіт.

Рівень користувача 1

Ось що зясував на сьогодні… Коли включаеться “агрегація частот” і світиться значок 4G+ все добре … як тільки включаеться 4G швидкісь падає практично до нуля.
Але ясності що робити це не додає (((

Телефон скоріш за все ловить B8 900мгц, тому і нема швидкості.

В мене подібна ситуація з Водафоном: майже поруч стоять дві БС (1800мгц і 900мгц), і телефону більше подобається сидіти в 900мгц, хоча рівень сигналу 1800мгц більше ніж достатній. Допомагає передьоргування авіарежиму, або примусовий перехід в 3G. 

Ще як варіант може бути нацроумінг, тобто телефон підключається до чужої мережі, а там гостьова швидкість обмежена 0.5мбіт.

Дякую так і є (якраз теж добрався до цього методом перебору відключеня band)
Відключив Band 8 тобто якраз 900 і все стало прцювати ідеально (поки що)
Подивлюсь тепер як за містом відреагує на це телефон.
Виходить деякі вишки 900 постійно неправильно налаштовані (((

Рівень користувача 5
Позначка +1

 

 

Подивлюсь тепер як за містом відреагує на це телефон.
Виходить деякі вишки 900 постійно неправильно налаштовані (((

Это кривые приоритеты, этим особенно страдает Vodafone (как пример у @KurwaMatj).

И такие приколы – это следствие отсутствия агрегации с Band 8.

За городом без B8 будет плохо, включите обратно, как будете выезжать.

Рівень користувача 1

 

 

Подивлюсь тепер як за містом відреагує на це телефон.
Виходить деякі вишки 900 постійно неправильно налаштовані (((

Это кривые приоритеты, этим особенно страдает Vodafone (как пример у @KurwaMatj).

И такие приколы – это следствие отсутствия агрегации с Band 8.

За городом без B8 будет плохо, включите обратно, как будете выезжать.

Спасибо!
Ну походу придется тыкать туда обратно этот диапазон ...уже предвкушаю (((
А что слышно будет нормальная агрегация вообще или нет?

Рівень користувача 5
Позначка +1

 

 

А что слышно будет нормальная агрегация вообще или нет?

Агрегации с B8 нет *(почти)  и, скорее всего, не будет. Такова политика Киевстар. Типо «зачем отбирать ресурс у дальних пользователей – пользователей и без того мало скоростного Band 8?». Здесь, конечно, спорное решение, но оно скорее правильное, чем неправильное.

*(почти) – она есть, но очень и очень точечно. У меня в городе, например, с начала включения B8 агрегация была лишь на тех базах, где присутствует Band 7 (получалось B3, B7, B8). 3xCA агрегации (8+7+3) не было – были лишь 8+3 / 8+7. Но со временем агрегацию убрали :(

Какой логикой они руководствуются, где можно включать агрегацию, а где нет – я без понятия.

При этом, у Vodafone есть агрегация с B8, но частичная – там, где 900-й диапазон работает в 5 МГц (в Киеве как раз 5). Где 3 МГц – агрегировать уже не хочет. Lifecell вообще плевать, он агрегирует всё и вся.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dlinnonogij, дякую вам за зворотний зв’язок 🤗
Додатково про ситуацію передала дані колегам з технічного відділу. 

@Roshima, @KurwaMatj, @kikiwora, дякую за допомогу:)

Рівень користувача 1

@Dlinnonogij, дякую вам за зворотний зв’язок 🤗
Додатково про ситуацію передала дані колегам з технічного відділу. 

@Roshima@KurwaMatj@kikiwora, дякую за допомогу:)

Дякую!

Рівень користувача 1

Добрий день!

Вже двічі телефонував з цього приводу і писав в чат, але взагалі нічого корисного на цю тему не сказали :(

 

Десь більше місяця тому в місці де я зараз перебуваю (район села Дудківка, Харківська обл.) різко впала швидкість LTE. Сам сигнал залишився таким як був - 2-3 рисочки сигналу, але швидкість впала з 15-23 мбіт до 0.4-1.5 мбіт інколи з найдурнішим пінгом біля 250 мс. “Безлімітні” 40 гб на місяць були з такою швидкістю, і підключене турбо після використання “безліміту” таке ж повільне. Навіть коли я декілька днів сидів без турбо швидкість також не змінилася до обіцяних 0.8 мбіт а залишилася плавати десь на рівні 0.4-1.5 мбіт, тому щось мені здається що є проблеми з базовою станцією. І такі ж проблеми з усіма телефонами на київстарі в домі, не на одному номері.

 

Ніяких офіційних заяв з приводу проблем з мережею або робіт не було, тому коли кажуть що заяву зареєстрували і майстри вже працюють шось якось не віриться вже :(

 

Хотілося б звернути на це увагу компанії бо хто його знає що відбувається - а якщо це руснява глушилка поруч або хтось базову станцію завтикав налаштувати? Ці проблеми змусили вже одну картку конкурента купити і роздавати звідти інтернет, бо при тому ж сигналі конкурент видає чесні 23-25 мбіт і хоч дає попрацювати. Як мінімум доведеться тариф змінити на шось дешевше, бо платити 250 грн за безлімітні 0.4 мбіта це якийсь треш.

 

Відповісти