Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі



Показати перший допис

736 Відповідей

Доброго дня! У моєї мами нещодавно впала швидкість мобільного інтернету (з 3G до Edge). Це Вилкове, Одеська область. Нещодавно підключив їй тариф Розваги без меж. Вона багато спілкується по відеозв‘язку зі знайомим за кордоном, тому 12 гб, надані за тарифом, швидко використала. Також використала 5 гб, надані за встановлення додатку Мій Київстар. Потім я підключив їй Інтернет-пакет «Нічний», 10 гб на місяць. І от коли вона використала майже 2 гб з цього пакету, швидкість нету різко впала. Це якось пов‘язано з витрачанням гігабайтів? Чи це питання до якості мережі? Заздалегідь вдячний за відповідь

Важко сказати, вам потрібна індивідуальна допомога консультанта кол-центру 466, який зможе побачити інформацію по вашому номеру.

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Рівень користувача 8
Позначка +1

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Реально. 

Телефонуєте на 466, і натискаєте завжди “Перейти далі”, доки тітка не скаже “Ви в головному меню”, після чого натискаєте 3, потім 9. Якщо чуєте “Всі оператори зайняті” - кладете трубку і повторюєте  з початку.
В мене в більшості випадків з’єднує з першого разу, іноді потрібно повторити 2-3 рази.

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Реально. 

Телефонуєте на 466, і натискаєте завжди “Перейти далі”, доки тітка не скаже “Ви в головному меню”, після чого натискаєте 3, потім 9. Якщо чуєте “Всі оператори зайняті” - кладете трубку і повторюєте  з початку.
В мене в більшості випадків з’єднує з першого разу, іноді потрібно повторити 2-3 рази.

Дякую!

Рівень користувача 6
Позначка

@Imenrader, cпробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, тут необхідна індивідуальна перевірка за вашим номером.

Рівень користувача 6
Позначка

@DmytroC, вам вдалось зв’язатись з оператором для перевірки інформації за номером?

@Byba, можете  перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Здравствуйте, на момент написания отзыва я пополнила счёт несколько дней назад . Поетому уверенна что трафика было использовано мало

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Byba, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення на перевірку. 

Чому швидкість тарифного плану Спілкування без меж настільки повільна, 500 кбіт/с?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому швидкість тарифного плану Спілкування без меж настільки повільна, 500 кбіт/с?

Прийму участь в вашому флешмобі))

 

Рівень користувача 3
Позначка

И я приму))

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TamaraS:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Відповісти