Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі



Показати перший допис

829 Відповідей

Доброго дня! У моєї мами нещодавно впала швидкість мобільного інтернету (з 3G до Edge). Це Вилкове, Одеська область. Нещодавно підключив їй тариф Розваги без меж. Вона багато спілкується по відеозв‘язку зі знайомим за кордоном, тому 12 гб, надані за тарифом, швидко використала. Також використала 5 гб, надані за встановлення додатку Мій Київстар. Потім я підключив їй Інтернет-пакет «Нічний», 10 гб на місяць. І от коли вона використала майже 2 гб з цього пакету, швидкість нету різко впала. Це якось пов‘язано з витрачанням гігабайтів? Чи це питання до якості мережі? Заздалегідь вдячний за відповідь

Важко сказати, вам потрібна індивідуальна допомога консультанта кол-центру 466, який зможе побачити інформацію по вашому номеру.

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Рівень користувача 8
Позначка +1

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Реально. 

Телефонуєте на 466, і натискаєте завжди “Перейти далі”, доки тітка не скаже “Ви в головному меню”, після чого натискаєте 3, потім 9. Якщо чуєте “Всі оператори зайняті” - кладете трубку і повторюєте  з початку.
В мене в більшості випадків з’єднує з першого разу, іноді потрібно повторити 2-3 рази.

А до них взагалі реально додзвонитися? Як через той заплутаний лабіринт автовідповідача вийти на живу людину?

Реально. 

Телефонуєте на 466, і натискаєте завжди “Перейти далі”, доки тітка не скаже “Ви в головному меню”, після чого натискаєте 3, потім 9. Якщо чуєте “Всі оператори зайняті” - кладете трубку і повторюєте  з початку.
В мене в більшості випадків з’єднує з першого разу, іноді потрібно повторити 2-3 рази.

Дякую!

Рівень користувача 6
Позначка

@Imenrader, cпробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону, тут необхідна індивідуальна перевірка за вашим номером.

Рівень користувача 6
Позначка

@DmytroC, вам вдалось зв’язатись з оператором для перевірки інформації за номером?

@Byba, можете  перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Здравствуйте, на момент написания отзыва я пополнила счёт несколько дней назад . Поетому уверенна что трафика было использовано мало

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Byba, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення на перевірку. 

Чому швидкість тарифного плану Спілкування без меж настільки повільна, 500 кбіт/с?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чому швидкість тарифного плану Спілкування без меж настільки повільна, 500 кбіт/с?

Прийму участь в вашому флешмобі))

 

Рівень користувача 5
Позначка +1

И я приму))

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TamaraS:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Рівень користувача 1

Доброго дня!!! Чому у мене поганий інтернет, ледве тягне!!! Якщо ви мені нагадаєте перезавантажте Телефон, перевірте передачу мобільних даних, то мушу вас засмутити, Я ВЖЕ ЦЕ РОБИВ КІЛЬКА РАЗІВ!!!

ЧОМУ Я СПРАВНО ПЛАЧУ НЕ ДЕШЕВИЙ ТАРИФ А ІНТЕРНЕТ НА НУЛІ??? Я ПРАЦЮЮ ВДОМА ЧЕРЕЗ ВАШ ІНТЕРНЕТ, ЯКИЙ ВИ НАЗИВАЄТЕ 4g, АЛЕ ТАКОГО ПРАВА НЕ МАЄТЕ, БО ВІН НЕ ТЯГНЕ ЗОВСІМ!!!

ВИМАГАЮ ПОВЕРНЕННЯ СВОЇХ КОШІВ ЗА МІСЯЧНУ АБОНПЛАТУ ТАК ЯК ВИ НЕ ВИКОНУЄТЕ СВОЇХ УМОВ ІЗ НАДАННЯ ПОСЛУГ - ІНАКШЕ ПЕРЕЙДУ ДО ІНШОГО ОПЕРАТОРА, ПРО ЩО ВЖЕ ДАВНО ДУМАВ!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

ПЕРЕЙДУ ДО ІНШОГО ОПЕРАТОРА, ПРО ЩО ВЖЕ ДАВНО ДУМАВ!!!

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitalii Guzii, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення на перевірку. 

Рівень користувача 1

Доброго дня, з'явилися проблеми з швидкістю інтернет зв'язку, а саме дуже повільне завантаження відео, це навіть не залежить від місцевості тому що я постійно перебуваю в Києві, навіть на вулиці інтернет дуже поганий, прошу повідомити мене чому погіршилася швидкість інтернету, а також повідомити чи накладені на мій номер телефону: 0970ххх656 будь якій обмеження стосовно швидкості Інтернет зв'язку, а також прошу прийняти міри для надання мені якісних послуг.
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vovan75895:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

P.S.: також, будь ласка, напишіть повну назву вашого поточного тарифного плану (комбінація для перевірки *100*01*2# та виклик).

@TamaraS:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

 Я ВЖЕ ЦЕ РОБИЛА КІЛЬКА РАЗІВ - 0 трафіку використали, швидкіст інтернет зв'язку, 500 кбіт/с після оновлення тарифу  !!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TamaraS, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 1

Вчора швидкість була 10мб/с раном теж нормальна а потом в одну хвилину упала до 40 кілобайт і не піднімається , що робити?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vladuslav1425, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Отвратительная скорость интернета когда нахожусь в любом помещении: (магазин, подъезд, квартира), я конечно понимаю что скорость сокращается и связь плохо передаётся через препятствия, но не до такой же степени когда стандарт должен быть 20-40mbps.

P.S. 3g в моём микрорайоне вообще не работает хотя по карте speedtest'a были жёлтые зоны которые обозначали что он есть.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

стандарт должен быть 20-40mbps.

Це ви де таке прочитали що в вас в під’їзді має бути стандарт 20-40мбіт?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ivan Popov, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

интернет. Очень медленный. Или вообще пропадает. Пробовал  сделать новую точку доступа, как в инструкции пришло на СМС но не помогло

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sergd, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Відповісти