Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі



Показати перший допис

736 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

У мене стало почему-то стал лемитированая скорость интернета 100-150 килобайт хоть была выше что мне сделать?

Прочитати умови свого тарифу.

Вчера, позавчера пользовался мобильным оператором Киевстар, интернет работал нормально. Вчера у них были какие-то тех. работы и в итоге у меня скорость мобильного интернета 0.13 Как решить эту проблему ? Ещё 4гб мобильного интернета

Рівень користувача 6
Позначка

@BoHdan60, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sylaanton:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

На контракті. Просто паршивий інтернет. Зв'язок так собі. Якщо нічого не зміниться найближчим часом буде розривати контракт і міняти оператора

Плохо работает  интернет очень сильно плохо. Мой номер телефона 098ххххх80. 

Зделайте мне хороший интернет пожалуйста 

Рівень користувача 6
Позначка

@Ярослав Стуковви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки? :thinking:

Рівень користувача 6
Позначка

@Line wolf, ви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки? :thinking:

Вот уже вторую неделю мобильный интернет работает просто отвратительно!скорость предельно маленькая,в сети не могу ничего сделать,в моб. играх пинг скачет как сумасшедший,ни Фейсбук ни Инстаграм не загружает страницы,как долго это будет продолжаться?вы издеваетесь?за что я плачу вам деньги?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Onlyrush, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки та реєстрації технічного звернення. 

С 1 июня 2021 в городе Днепр качество мобильного интернета отвратительное. Связаться с оператором по горячей линии или через чат-бота - невозможно. Свяжитесь со мной для решения проблем. Налицо проблема в стабильности сигнала. Почему нет нормальной обратной связи даже в приложении киевстар? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ler4y, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, а також вулицю та номер дому, де ви знаходитесь. Я зареєструю технічне звернення і передам на розглядання у відповідний відділ. 

Я хочу задать простой вопрос - каким образом показания на скринах ниже соответствуют друг другу??? Почему киевстар считает клиентов лохами и разводят их на баблишко - мол, купите еще 1 гб за 10 грн, потом ещё 1 и так до бесконечности. Какого, извините меня, лешего, вы пишете в условиях тарифного плана БЕЗЛИМИТ с ограничением скорости до 0,8 Мбит/с после исчерпания вполне себе лимитированных 40 Гб полноценного 4g и ограничиваете в итоге скорость до 0.1 Мбит/с тем самым просто вынуждая клиента покупать дополнительный траффик, потому что пользоваться интернетом на такой скорости в принципе не представляется возможным. И при этом оператор будет мямлить что-то вроде “ну вы понимаете, скорость может варьироваться в разных пределах и не будет постоянно максимальной...”. Я прекрасно понимаю, что скорость не может быть постоянной, но у киевстара получилось это сделать - она постоянно 0,1 Мбит/сек! Всё и ты ничерта не можешь сделать пока не купишь дополнительный траф. Киевстар, конечно - это нечто. Дно за дном пробивает. Клиентоориентированность - 0 lvl. Умение поджигать жопы - 80 lvl :rage::rage::rage:

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Faltfromoss, як користувач інтернету я вас розумію :disappointed: в той же час під поняттям “безліміт” мається на увазі необмежена кількість МБ; швидкість не є умовою тарифного плану. Також є вірним, що на швидкість впливає багато факторів.

Рівень користувача 1

@Faltfromoss, як користувач інтернету я вас розумію :disappointed: в той же час під поняттям “безліміт” мається на увазі необмежена кількість МБ; швидкість не є умовою тарифного плану. Також є вірним, що на швидкість впливає багато факторів.

Не потрібно вішати лапшу щодо інших факторів, це лише політика (не)справедливого користування і неадекватний шейп мережі. Це як факт визначено вашими спеціалістами в торгових точках Київстар. Не може бути щоб за 1 день в 4х обласних центрах були проблеми з мережею, перенавантаження чи ще щось інше, не менш безглузде. Пристрій теж справний. Швидкість до шейпу - все більш-менш нормально, а після - сором.

Заявку на перевірку шейпу 4 дні не розглядають, сервіс на 0/10

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не потрібно вішати лапшу щодо інших факторів, це лише політика (не)справедливого користування і неадекватний шейп мережі. Це як факт визначено вашими спеціалістами в торгових точках Київстар. Не може бути щоб за 1 день в 4х обласних центрах були проблеми з мережею, перенавантаження чи ще щось інше, не менш безглузде. Пристрій теж справний.

Технічно до них не придерешся, оскільки вони обіцяють до 0.8мбіт, а не 0.8мбіт. Чому так жорстоко шейпить? Не зрозуміло, ви вже не перша жертва, до вас було також пару подібних скарг. 
Радив би перейти на місяць на інший тариф, а потім повернутись (якщо вас влаштовує обмеження 40Гб), або більш радикально: на місяць до іншого оператора, а потім повернутись (або не повертатись))))

Рівень користувача 1

Не потрібно вішати лапшу щодо інших факторів, це лише політика (не)справедливого користування і неадекватний шейп мережі. Це як факт визначено вашими спеціалістами в торгових точках Київстар. Не може бути щоб за 1 день в 4х обласних центрах були проблеми з мережею, перенавантаження чи ще щось інше, не менш безглузде. Пристрій теж справний.

Технічно до них не придерешся, оскільки вони обіцяють до 0.8мбіт, а не 0.8мбіт. Чому так жорстоко шейпить? Не зрозуміло, ви вже не перша жертва, до вас було також пару подібних скарг. 
Радив би перейти на місяць на інший тариф, а потім повернутись (якщо вас влаштовує обмеження 40Гб), або більш радикально: на місяць до іншого оператора, а потім повернутись (або не повертатись))))

Даний коментар вже більш предметний. Цікаво, що дана проблема виникає постійно (беручи до уваги звернення інших абонентів).

Перейти на інший тариф не можу, адже і так максимальний обрав (не враховуючи бізнес). 

А от перейти до іншого оператора, то скоріше за все завтра так і зроблю 🙂 Добре номер можна зберегти, а оператора змінити))

 

P.S. до 0.8, а не до 0.08

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VladyslavS, досить низька швидкість :worried:
Дуже сподіваюсь, що та заявка, котру ви залишали незабаром буде розглянута :pray_tone2:

Рівень користувача 1

Швидкість інтернету не відповідає тарифному плану після обмеження замість 0.8 Мбіт у мене 0.1  Мбіт 

Це обурює і хочеться змінити оператора.

Київстар не відповідає за надання послуг і вирішувати цю проблему не збирається!

Я плачу за 3G безлім як мінімум, а не 2G!

Без обмеження в одному місці ловить 4.5 Мбіт, то вже після в умовах обмеження 0.1 Мбіт 

Лайфсел ліпше, бо за меншу вартість безліміту обмеження до 1 Мбіт ( по факту 0.9 Мбіт, але це показник )

Висновок:

Київстар не цінить клієнтів !!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Solidat, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом :worried: 
Уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для реєстрації технічного звернення?

Рівень користувача 1

Якщо вже київстар хитро ріже трафік до 40Гб   обмеженням швидкості ( явно менше 0.8 Мб\с)  то може тут хтось з підтримки сказати скільки мегабайт мені залишилося використати на нормальній швидкості а не на кастрованій.  Є якась USSD  команда яка може видати щось типу “залишилося 31гб нормальної швидкості”,
Бо реально не знаєш коли тебе з 4G перекинуть на діалап, особливо коли в тебе дві сімки -  на одній телефн на іншій модем який сам трафік то не рахує.

Рівень користувача 6
Позначка

@Віктор Мандзюк, можливості перевірити самостійно немає, на жаль.  Ви можете звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  або за номером 466за цією інформацією.

Рівень користувача 1

@Віктор Мандзюк, можливості перевірити самостійно немає, на жаль.  Ви можете звернутись до оператора  Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  або за номером 466за цією інформацією.

Ще можна зайти в Мій київстар скачати деталізований звіт (Деталізація витрат) і в екселі порахувати  профільтрувавши за  типом операції - див  скріншот.

Що найбільше засмучує, що навіть в обмежених по трафіку тарифах колись не враховувався трафік з ютуба наприклад  а от в тих 40Гб  враховується все…   треба штучно обмежувати якість відео на ютубі а то грузиться FullHd і прощавай 4g за перший же тиждень, а далі сосати лапу на кастрованій швижкості.  Мені то привично.. я колись і на GPRS працював і серфив.. і на діалапі..  але якось не хочеться повертатися на 20 років назад….

 

Рівень користувача 1

Підтримка сказала що не ріжуть в спец тарифах які коштують 600 грн і більше
 

Катерина (оператор): Обмеження швидкості немає у тарифах, що надається на формі обслуговування за договором та коштують від 600 грн в місяць.

 

а також в лімітованих тарифах… де трафік обмежений..  але от в тарифі “Відео без меж” є необмежений трафік на купу сервісів…. 

Катерина (оператор): Так як в тарифі надається безліт на соцмережі, вони не тарифікуються при наявності МБ. Обмежень  швидкості в тарифі "Відео без меж" немає, так як в тарифі не безлімітний інтернет.

 

якщо у вас немає домашнього інтернету,  а через мобільний нет не качати все підряд і виключити нафіг торент клієнт, не юзати браузери з VPN то цілком комфортно можна себе почувати

трохи багато “якщо”… 

але я чомусь думаю що адміни\менеджери київстара не можуть\нехочуть  заборонити торент клієнти та інші P2P  мережі які і наганяють купу дорогого трафіку  от і викручуються як можуть з тими обмеженнями в 40Gb

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Віктор Мандзюк, всі ваші зауваження будуть передані на розглядання у відповідний відділ :pencil2:

Відповісти