Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі



Показати перший допис

732 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@degtereva, все залежить від того, яка у вас модель телефону. В мене, наприклад, можна подивитись інформацію в “Налаштування” - “SIM-карти і мобільні дані” - “Трафік даних”.

@degtereva, все залежить від того, яка у вас модель телефону. В мене, наприклад, можна подивитись інформацію в “Налаштування” - “SIM-карти і мобільні дані” - “Трафік даних”.


скорость 0,06 кб/с

Рівень користувача 8
Позначка +5

@degtereva, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки ситуації зі швидкістю. 

я хочу шоб мені повернули швидкість 4G яка вмене була

Здраствуйте 

У меня уже неделю очень плохо грузит интернет , 

У меня безлим 300грн в месяц , и я наслаждаюсь очень плохим интернетом , исправте пожалуста!

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Здраствуйте 

У меня уже неделю очень плохо грузит интернет , 

У меня безлим 300грн в месяц , и я наслаждаюсь очень плохим интернетом , исправте пожалуста!

 

Можливо ви вичерпали ліміт 40Гб на місяць?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yarik0625:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Підключила сьогодні новий тариф онлайн без меж інтернет взагалі не тягне показує H+ або E. Хоча лайф в мене тягне 4G. В чому причина? Розчарована в котрий раз Київстаром.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Підключила сьогодні новий тариф онлайн без меж інтернет взагалі не тягне показує H+ або E. Хоча лайф в мене тягне 4G. В чому причина? Розчарована в котрий раз Київстаром.

Ви впевнені що у вашій місцевості є 4G покриття від Київстар?

Я впевнена, але навіть 3G не тягне, хоча в чоловіка той самий тариф тягне 3G

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я впевнена, але навіть 3G не тягне, хоча в чоловіка той самий тариф тягне 3G

Попробуйте вставити свою сім-карту в телефон чоловіка, можлива проблема з вашим телефоном?

ні, бо в мене телефон на дві карточки і лайф тягне 4G

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Jaee:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@myrosya77:thinking: я вірно розумію, що в вашому телефоні 2 слоти з підтримкою 4G?

В мене обмежена швидкість користування послугою “Інтернет”. Десь 0.8мб/c. Хоча сьогодні я не використовував ще ту кількість мб, які даються на добу на максимальній швидкості за умовами “Справедливого користування…...”

Рівень користувача 8
Позначка +1

В мене обмежена швидкість користування послугою “Інтернет”. Десь 0.8мб/c. Хоча сьогодні я не використовував ще ту кількість мб, які даються на добу на максимальній швидкості за умовами “Справедливого користування…...”

Вже більше півроку 40гб/місяць, а не 3 Гб/день.
Читайте умови вашого тарифу.

В мене обмежена швидкість користування послугою “Інтернет”. Десь 0.8мб/c. Хоча сьогодні я не використовував ще ту кількість мб, які даються на добу на максимальній швидкості за умовами “Справедливого користування…...”

Вже більше півроку 40гб/місяць, а не 3Гб/день.
Читайте умови вашого тарифу.

Я поповнив тільки вчора рахунок на 300грн

Рівень користувача 8
Позначка +1

В мене обмежена швидкість користування послугою “Інтернет”. Десь 0.8мб/c. Хоча сьогодні я не використовував ще ту кількість мб, які даються на добу на максимальній швидкості за умовами “Справедливого користування…...”

 

Вже більше півроку 40гб/місяць, а не 3Гб/день.
Читайте умови вашого тарифу.

Я поповнив тільки вчора рахунок на 300грн

В такому випадку звертайтесь на 466.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@serjik3k, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Дуже низька швидкість мобільного інтернету, як результат, я не можу працювати онлайн через те що нічого нормально не може завантажитись. Що мені робити? Як це можна виправити?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Дуже низька швидкість мобільного інтернету, як результат, я не можу працювати онлайн через те що нічого нормально не може завантажитись. Що мені робити? Як це можна виправити?

Який тариф?
Яка швидкість?
Ознайомлені з “Політикою справедливого використання”?

Рівень користувача 6
Позначка

@Skrossta, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Я поповнив рахунок 1 травня,2 зняло абонплату і після цього мобільний інтернет дуже повільний,в мене тариф "Відео без меж" тому до політики справедливого користування не відноситься.Можливо хтось знає у чому річ?

Рівень користувача 6
Позначка

@SamuraiSengoku, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

У мене стало почему-то стал лемитированая скорость интернета 100-150 килобайт хоть была выше что мне сделать?

Відповісти