Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі



Показати перший допис

712 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

До тарифного плану Smart Політика справедливого користування на практиці не застосовується. Перевірено не однією людиною.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Політика справедливого користування може бути застосована лише до користувачів мобільного інтернету з мацксимальним споживанням трафіку, який перевищив 40 000 МБ, а я тільки сьогодні перейшла на контракт і підключила новий тариф. Мій тарифний план передбачає 12 000 мб та безлім на деякі соціальні мережі, тому яка тут політика справедливого користування може бути  якщо я ще не встигла покористуватись інтернетом? 

Приношу вибачення, здається в заголовку теми було назва тарифу Smart+, тому відповів вам по цьому тарифу. В звичайному Smart дійсно немає “Політики” обмежень. 
Попробуйте перевірити швидкість у інших абонентів поруч, можливо базова станція у вашій місцевості сильно перевантажена, або якісь проблеми з вашим телефоном.

Тариф Максимальный безлимит (2019) Последние дней 10-14 интернет отвратительный, невозможно ничего делать, и притом что никаких извинений мы конечно же не дождёмся, интернет настолько отвратный что приходится искать wifi везде где находишься, Город Одесса, р-н центр, 

всегда было отлично но последние 2 недели полный конец обеда, сделайте что нибудь.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тариф Максимальный безлимит (2019) Последние дней 10-14 интернет отвратительный, невозможно ничего делать, и притом что никаких извинений мы конечно же не дождёмся, интернет настолько отвратный что приходится искать wifi везде где находишься, Город Одесса, р-н центр, 

всегда было отлично но последние 2 недели полный конец обеда, сделайте что нибудь.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sofia Pankevich 03, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки ситуації зі швидкістю.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@GoGa1983, хочу звернути вашу увагу на новину

“Через різке погіршення погодних умов в Одеській області може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: телефонія / Інтернет / SMS / MMS.
Інженери вже займаються усуненням неполадок. Вибачте за тимчасові незручності.”

Рівень користувача 6
Позначка +1

Що відбувається з інтернетом вдень? Моя ситуація схожа на автоматичне заниження швидкостей у тарифі.

 

Вночі (03:00 - 04:00, до прикладу) швидкість закачки доходить до сотні (навіть більше, ніж потрібно). При цьому вихідна швидкість також достатньо висока - до 20-30 мегабіт.

 

Вдень швидкість закачки падає до 1.5 - 3 мегабітів. При цьому вихідна швидність падає не так сильно - до 15-20 мегабітів.

 

Сім-карта стоїть у роутері. Роутер стоїть в одному місці. Сила сигналу 100% (іноді падає до 75%, але вночі все так само і без проблем. Містечко невелике, навантаження не повинно бути надто сильним вдень (та й раніше таких проблем не було).

Рівень користувача 8
Позначка +1

Що відбувається з інтернетом вдень? Моя ситуація схожа на автоматичне заниження швидкостей у тарифі.

Вночі (03:00 - 04:00, до прикладу) швидкість закачки доходить до сотні (навіть більше, ніж потрібно). При цьому вихідна швидкість також достатньо висока - до 20-30 мегабіт.

Вдень швидкість закачки падає до 1.5 - 3 мегабітів. При цьому вихідна швидність падає не так сильно - до 15-20 мегабітів.

Сім-карта стоїть у роутері. Роутер стоїть в одному місці. Сила сигналу 100% (іноді падає до 75%, але вночі все так само і без проблем. Містечко невелике, навантаження не повинно бути надто сильним вдень (та й раніше таких проблем не було).

Якби заниження швидкості,- то аплоад був би таким низьким як і даунлоад.
Просто базова станція не справляється з навантаженням. Містечко невеличке, базових станцій мало, а любителів покачати торенти багато. Ось такі пироги.

Рівень користувача 6
Позначка +1

Якби заниження швидкості,- то аплоад був би таким низьким як і даунлоад.
Просто базова станція не справляється з навантаженням. Містечко невеличке, базових станцій мало, а любителів покачати торенти багато. Ось такі пироги.

А падіння сили сигналу (ось зараз 50%) також пов’язане з “я нє видєрживаааааю!!!” базової станції?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якби заниження швидкості,- то аплоад був би таким низьким як і даунлоад.
Просто базова станція не справляється з навантаженням. Містечко невеличке, базових станцій мало, а любителів покачати торенти багато. Ось такі пироги.

А падіння сили сигналу (ось зараз 50%) також пов’язане з “я нє видєрживаааааю!!!” базової станції?

Ви ж казали що у вас 100%, іноді падає до 75%.
Вже сьогодні 50%?))
Так за два дні дойдемо до “Немає покриття” :joy:

Рівень користувача 6
Позначка +1

Ви ж казали що у вас 100%, іноді падає до 75%.
Вже сьогодні 50%?))
Так за два дні дойдемо до “Немає покриття” :joy:

Давайте я вам объясню научно-популярно, чтобы меньше петросянства было:

  1. Все показатели сегодняшние.
  2. Все показатели с одного устройства, которое стоит на одном месте.
  3. Ночью (2-4 часа ночи сегодня) покрытие чаще 100% с небольшими просадками до 75% (скачивание 110 даже бывает, отправка до 40).
  4. Днем (период 10-12 часов дня) покрытие уже гораздо чаще фиксируется на показателе в 75% (скачивание 1-10, отправка до 30).
  5. Сейчас покрытие постоянно 50% (конкретно в данный момент). Скорости прикрепляю в виде скрина.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Давайте я вам объясню научно-популярно, чтобы меньше петросянства было:

  1. Все показатели сегодняшние.
  2. Все показатели с одного устройства, которое стоит на одном месте.
  3. Ночью (2-4 часа ночи сегодня) покрытие чаще 100% с небольшими просадками до 75% (скачивание 110 даже бывает, отправка до 40).
  4. Днем (период 10-12 часов дня) покрытие уже гораздо чаще фиксируется на показателе в 75% (скачивание 1-10, отправка до 30).
  5. Сейчас покрытие постоянно 50% (конкретно в данный момент). Скорости прикрепляю в виде скрина.

Ну так 9мбіт - досить хороший результат. Пінг адекватний. Шо ше вам треба?
Вдень базова станція більш загружена, тому і просідає швидкість.
В вашому випадку нема що жалітись.

Живіть і радійте життю) 

P.S. Палочки (відсотки) покриття - досить необ’єктивна і неточна інформація про якість покриття. 
P.P.S. Українською у вас виходить краще;) 

Рівень користувача 6
Позначка +1

Живіть і радійте життю) 

 

Можна було б порадіти, якби глобальний інтернет називався “Київстар”.  А поки це не так, на інших серверах пінг досягає відмітки в 120 ms (а то й більше), а число втрат пакетів змушує знову відмовлятися від оплати послуг на півроку чи більше та повертатися до ненависних дротів місцевих операторів інтернету.

Рівень користувача 8
Позначка +1

повертатися до ненависних дротів місцевих операторів інтернету.

А що не так з дротовим інтернетом?)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Schmidt:thinking: ви вже звертались до оператора для перевірки і реєстрації технічного звернення?

Я собираюсь уходить из вашего киевстара потому что это не нормально показывает 4G а скорость не подымается выше чем 1мб и сижу уже так около 3 часов !

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я собираюсь уходить из вашего киевстара потому что это не нормально показывает 4G а скорость не подымается выше чем 1мб и сижу уже так около 3 часов !

Замість того щоб сидіти, краще почитайте умови вашого тарифу)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@teikzet:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 
Можливо, @KurwaMatj  має рацію, і за вашим номером спрацювало обмеження згідно з “Політикою справедливого користування мережевими ресурсами”. 

Останнім часом спостерігається не тільки у моєму телефоні слабкий інтернет хоча 4G. Це продовжується декілька місяців, навіть сторінку соц. мереж грузить повільно! Що робити, що з ним не так???

Рівень користувача 8
Позначка +1

Що робити, що з ним не так???

Захворів.
 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Слабкий це як - низька швидкість чи слабий сигнал?
Якщо перше, то ви могли вийти за обмеження трафіку, а там шейп до 0.8 Мбіт/с номінально (фактично ще нижче).

Якщо сигнал, то це лише звереннення до опеартора, і то якщо вас там небагато, не допоможе.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Naturmor:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 
Можливо, @kikiwora має рацію, і за вашим номером спрацювало обмеження згідно з “Політикою справедливого користування мережевими ресурсами”. 

Здравствуйте, в прошлом месяце перешла на другой тарифный план и скорость интернета очень очень очень сильно стала медленнее,часто он просто не работает. Проживаю в г.Харьков, буду ждать решение вопроса!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@degtereva:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 
Можливо за вашим номером спрацювало обмеження згідно з “Політикою справедливого користування мережевими ресурсами”. 

@degtereva:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 
Можливо за вашим номером спрацювало обмеження згідно з “Політикою справедливого користування мережевими ресурсами”. 


а как это проверить?

 

Відповісти