Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі



Показати перший допис

674 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kyivstar dno, :worried:

Спробуйте написати Чат-боту слово “оператор”, далі обрати розділ “Інше питання”. Зоряна з’єднає вас з оператором для вирішення цього питання.

Помогите пожалуйста,у меня скорость интернета плохая , телефон новый проблемы с Киевстаром ,даже менял пакет услуг а скорость всё также маленькая

Рівень користувача 8
Позначка +1

Помогите пожалуйста,у меня скорость интернета плохая , телефон новый проблемы с Киевстаром ,даже менял пакет услуг а скорость всё также маленькая


День добрый, замеры плохой скорости в студию!, желательно приложением Сетевой Эксперт от Киевстар!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Artyrio:thinking: вы уже обращались к оператору с данной информацией?

здравствуйте, плохо грузит интернет,невозможно скачать какое-либо приложение нормально,посмотреть фильм,3 дня назад было всё нормально, что могло повлиять на это? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

 что могло повлиять на это? 

Ваше небажання ознайомитись з умовами вашого тарифу.
 

У мене зовсім вже як 3 тижні 3G лове дві палочки а скорость то є то вибиває нема підключеня і іще ось роздаю с телефона samsung s6312  точку доступа вайфай показує 65mbps а грузе минути 2 сторінку на 30кб на 3g скорость 40кб на 2g при всіх паличках скорость 10-15 кб я уже і налаштуваня робив і режим польота і зброс настройок телефона але не помогло до оператора дозвониться не реально з ботом говорив толку не дало в чьом проблема то?

За тариф плачю 100грн в місяць вказано що безлім але скорость зовсім маленька навіть в бравзері главну слабо прогружає

Де знайти программу для тесту? І як я вам результат відправлю?

Ну і де відповідь? Довго чекать і коли скінчаться глюки ? Телеф перезапускав ви Оператори ваша робота випрявляти глюки чи як? Я можу срадістю всім розповісти про вашу відповідальність до роботи невже так важко ісправити глюки я за що гроші плачю за глюки чи що?

А ви сидите в кріслах і слідите хоть колись за нормою і стабільностю скорості чи як?Чи вам вашко так виправити і найти помилку адреса мало того що до оператора фіг дозвонися ще і морозитесь чи вашко відповісти?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чи вам вашко 

Нагадало...)
 

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

А ви сидите в кріслах і слідите хоть колись за нормою і стабільностю скорості чи як?Чи вам вашко так виправити і найти помилку адреса мало того що до оператора фіг дозвонися ще і морозитесь чи вашко відповісти?

Запам'ятайте - Киїстару пофіг на якість зв'язку, їх цікавить ю вичавити щонайбільше грошей з абонентів, з того старого обладнання що вони мають, обмежені швидкості введенні щоб обслуговування вас коштувало оператору дешево

Зараз перевірем скороать інтернету і покажу що скорості немає!!! Щоб вам дійшло

Ну що тут сказати ви позаботились про те що і на андроїд 4.1 програма не іде і як тестить то?

Одне діло брати гроші а друге дивитись за уровнем скорості я плачю гроші не за те щоб телефон просто лижав іза такої швидкості а плачю щоб користуватись а задача оператора вирішити питаня і допомогти на то і існують оператори а не штани протирати сервіс київстар є тоді і люди що в ньому повині відповідати за свої проблеми

Рівень користувача 8
Позначка +1

Одне діло брати гроші а друге дивитись за уровнем скорості я плачю гроші не за те щоб телефон просто лижав іза такої швидкості а плачю щоб користуватись а задача оператора вирішити питаня і допомогти на то і існують оператори а не штани протирати сервіс київстар є тоді і люди що в ньому повині відповідати за свої проблеми

Ви б ще на калькуляторі роздавали інтернет, викиньте той самсунг 8річної давності, купіть людський телефон.

Ага думаєте проблема в телефоні?

Телефон повностю перезащений але всеодно експерт програма на него не пошла поетому немогу смерать скорость попробуйте вы смерять  и не указывают я дело говорю поверте знаю не просто буть оператором ну проблему надо решать я пробував с самсунг А5 измерять у друга скорость мала

И ищё одно дело купить сказать а второе сделать в наше время купить не так просто радуюсь тому что есть так что о авфонах знаю много взламував их систему протестом😂😂😂

Рівень користувача 8
Позначка +5

@limerence:thinking: вже використали 40 000 МБ (можливо дивились статистику використання трафіку в мобільному телефоні)?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitalij Ua, Спільнота - це форум, а не служба підтримки. Тут немає операторів, котрі миттєво відповідають, приймають скарги і реєструють заявки індивідуально за номером телефону. 

Зверніться, будь ласка, до консультанта Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support з детальним описом проблеми. 

Доброго вечора. Погана швидкість  мобільного інтернету на тарифному плані Smart. Дуже погано грузить інстраграм, телеграм та інші соціальні мережі. Відео у ютубі розмите а якщо поставити вищу швидкість, довго загружає. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго вечора. Погана швидкість  мобільного інтернету на тарифному плані Smart. Дуже погано грузить інстраграм, телеграм та інші соціальні мережі. Відео у ютубі розмите а якщо поставити вищу швидкість, довго загружає. 

А про “Політику справедливого користування” ви в курсі?

Політика справедливого користування може бути застосована лише до користувачів мобільного інтернету з максимальним споживанням трафіку, який перевищив 40 000 МБ, а я тільки сьогодні перейшла на контракт і підключила новий тариф. Мій тарифний план передбачає 12 000 мб та безлім на деякі соціальні мережі, тому яка тут політика справедливого користування може бути  якщо я ще не встигла покористуватись інтернетом? 

Відповісти