Вирішено

Низька швидкість мобільної передачі



Показати перший допис

736 Відповідей

Kaliniv D У семьи 5 смартфонов и у всех низкая скорость, причем здесь устройства. Прикручивает Киевстар мощность станций.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Kaliniv D У семьи 5 смартфонов и у всех низкая скорость, причем здесь устройства. Прикручивает Киевстар мощность станций.

Скоріш за все ви проживаєте в регіоні, де більшість користуються Київстаром, мережа перевантажена, а Київстар зараз гониться за площею покриття а не за його якістю.

Рівень користувача 7
Позначка +1

Так скоріше всього і є. У нас в регіоні навпаки - мережа Лайфселл перевантажена, швидкість ледве сягає 10-12 Мбіт/с. Зате в мережі Київстар вітер гуляє, 12 година дня вихідний день 🤣

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Arako:thinking: вы уже передавали данную информацию оператору?

Доброго вечора! 

Хочу подати заявку на полагодження антени для мобільного інтернету в селі Котів Козелецького району Чернігівської області. У нас в селі стоїть антена від Київстар.  В цю антену вдарила блискавка і пошкодила антени. Антену на мобільний зв'язок полагодили і зв'язок працює добре. Антену на мобільний інтернет не полагодили і інтернет тепер дуже повільний (EDGE). Наразі питання коректної швидкої роботи мобільного інтернету від Київстар від цієї вишки є актуальним для багатьох жителів нашого села. Прошу вирішити це питання найближчим часом. Дуже дякую! З повагою, Галина

Рівень користувача 8
Позначка +1

Мобильная связь и интернет работают от одной и той же базовой станции

Чудово! Тоді можна, будь ласка, зробити так, щоб зв'язок був кращим?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Чудово! Тоді можна, будь ласка, зробити так, щоб зв'язок був кращим?

А эта просьба не ко мне и не для форума. Тут такие же пользователи как и вы находятся

Дякую за відповідь! А куди можна звернутися із таким проханням? 

Дайте, будь ласка, контакти.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gala7, це досить серйозне питання. Вам потрібно надіслати електронного листа на адресу info@kyivstar.net Компанії “Київстар”. Всю інформацію, як оформити таке звернення, ви знайдете в найкращій відповіді, в “шапці” цієї теми

Рівень користувача 8
Позначка +1

Дякую за відповідь! А куди можна звернутися із таким проханням? 

Дайте, будь ласка, контакти.

обращайтесь на 466, возможно вам там ответят

Все було добре ніхто не чекав біди і тут в мене мій улюблений 4G став гіпер повільним я ледви зміг зайти на сайт що б написати це в я чистив телефон вдоль і поперёк але нічого з цього всього не допомогло думав піти в ваш сервіс але мені поки що лінь це можна виправити без моєї участі і полагодити мій швидкий інет? 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Це так і задумано Киівстаром - нова політика обмеження користувачів. Ви втратили 40ГБ за цей місяць

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kachur pavlo:thinking: а ви можете перевірити через функції мобільного телефону, скільки трафіку ви використали після останнього оновлення тарифу? 
Можливо, @kikiwora має рацію, і за вашим номером спрацювало обмеження згідно з “Політикою справедливого користування мережевими ресурсами”. 

Нещодавно змінив тариф, після чого помітно впала швидкість інтернету

Рівень користувача 8
Позначка +1

Нещодавно змінив тариф, після чого помітно впала швидкість інтернету

Зараз ми на кавовій гущі погадаємо, і вирішимо вашу проблему. Залишайтесь на лінії...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Rudad:thinking: ви вже звертались до оператора з цим питанням?

Сумська обл , м.Конотоп . Два кілометра від міста ІНТЕРНЕТ 0,1кб/с. Як це розуміти при оплаті за тариф 150 гривень за місяць.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kuivstar:thinking: ви вже звертались до оператора з цим питанням для індивідуальної перевірки?

Чому останнім часом швидкість 4g/4g+ не перевищує 200кб/с  , в мене максимальний безлім ?? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вы исчерпали объем 40000Мб.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Firefreez, ви можете додатково звернутись до оператора і перевірити, чи встановлено обмеження по швидкості за вашим номером.

смт.Немирів Львівська обл.Останнім часом дуже погана швидкість вашого "супер швидкого" і "дешевого" 3g.

Раніще в мене(до ввімкнення політики справедливого бла бла бла) швидкість завантаження була мінімум 500-600 кб/сек.Бували моменти що доходило до 1Мб/сек.В принципі мені вистачало навіть щоб деколи фільми подивитись в низькій якості

Десь приблизно місяць-півтори назад інтернет почав сильно лагати,швидкість знизилась.Тепер в мене в кращому випадку 80кб/сек,35-50 переважно завжди.Ще й те що поділки сигналу майже повні і завжди Н+,але часом з'єднання просто відсутнє і нічого взагалі не відкриває поки не перегрузиш апарат.Пробував на трьох різних пристроях,так що сумніваюсь що три пристої в один моент заглючили.Ще додам що приблизно в той момент коли почались проблеми в нас пропадала електрика і можливо що ваша апаратура глюканула.

Прошу провірити,бо скоро в мене чергова абонплата за тариф "максимальний безлім" і платити 225 грн за тариф з всіх послуг які до нього входять мені потрібен лише інтернет 3g небачу сенсу так як по факту шидкість трошки краща ніж 2g.Колись багато часу користувався 2g інтернетом і знаю яка там була швидкість(максимум витягував 31кб/сек

4G вони запустили...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kyivstar dno, уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічної заявки?

@kyivstar dno, уточніть, будь ласка, ви вже передавали цю інформацію оператору для реєстрації технічної заявки?

Цікаво як мені повідомити?До оператора дозвонитись нереально,а зоряна ваша тупа.Куди не писав мене відфудболюють на політику справедливого користування.Ну якщо подумати то 80-90 кілобайт в секунду то і є приблизно 0.8 мегабіт,але тоді питання якої холєри?Я в жовтні використав місячний ліміт і мені до зняття абонплати обмежили швидкість,але я після цього вже оплачував місячну плату за листопад але походу ваша система кака сама тупа як ваша зоряна.Чому в мене цілий місяць така швидкість(80-90 КІЛОБАЙТ)??????

Сьогодні в ночі має зніматись абонплата але я манав поповнювати.225 грн за пакі послуги?Мені непотрібні дзвінки за кордон,ваше тб та інша холєра яка входить в мій тариф.Безлімітний інтернет і сто хвилин на київстар-все що мені потрібно і ваша контора навіть того номально надати неможе.Більше дванадцяти років користуюсь цим номером і вже 100500 разів хотів змінити оператора але якось всі проблеми вирішувались бо раніще я міг подзвонити оператору і якось все проходило.А тепер є Зоряна

Відповісти