Вирішено

Не працює мобільний Інтернет / Загальні рекомендації


Рівень користувача 1

Добрий вечір! У мене не працює чомусь 3g, у мене телефон Nokia X Dual Sim, тариф “Київстар Онлайн. Регіон 1”. Я перебуваю в Переяслав-Хмельницькому районі смт. Дівички, тут працює цей тариф і 3g є, а на моєму телефоні не працює, чому? Допоможіть, будь ласка!

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 29 November 2017, 16:58

Переглянути оригінал

626 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка
У Nokia завжди проблеми з мережею 3G/LTE. Більшість цих Нокій, які поступають на наш ринок - Американські версії. Частотний діапазон в них відрізняється від нашого. В Штатах найбільше поширені низькі частоти 800, 850, 900 Мгц, коли в нас 1800, 2100 (для 3G).

Якщо телефон на 2 SIM-картки, спробуйте поставити картку Київстару в 1-й слот (основний). Якщо у вас до цього в телефоні працювала картка іншого оператора, скиньте налаштування мобільної мережі, та замовте на сайті Київстару автоматичні налаштування для вашої моделі телефону. Або, введіть вручну налаштування.

Якщо проблема у частотному діапазоні, то тут нічого не поможе. Перевірте які частоти 3G підтримує ваш телефон, якщо в переліку немає частоти 2100 Мгц, то ви не зможете скористатись 3G-інтернетом ні від Київстару, ні від жодного іншого UMTS-оператора України.
Рівень користувача 8
Позначка +1

Не працює не тільки в мене, а й в інших людей також , але це не у всіх

 

Рівень користувача 7
Позначка +4

@Cherep1995f, раді вітати вас в нашій Спільноті!

В телефонах на 2 SIM-карти гарантовано працює 3G саме в першому слоті.
Якщо SIM вже там, то перевірте, щоби в налаштуваннях "Диспетчера SIM-карт" був обраний пріоритет на перший слот + щоби в режимі мережі було обрано WCDMA / GSM (автоматичне підключення).
Який значок Інтернету відображається при з'єднаннях?

Рівень користувача 1
Позначка
Киевстар г а не интернет какое 4ж 2ж неработает я разачарован вашими услугами. 16лет Один номер и такое отношение? Будем прощатся.
Рівень користувача 1
Сейчас админ удалит Ваше сообщение.
Я тоже написал пост об ужасном интернете в Киевстар, а они его удалили... И это ужасно
Рівень користувача 1
Доброго Дня! На Sim парі не має інтернета((( номер 098ххххххх
Рівень користувача 8
Позначка +3

Вопрос вроде понятен из скрина ;есть  ещё пакетный остаток трафика а интернета нет.Еще одна "приятность" Киевстар в "нычку" снижает скорость мобильного интернета при определенном остатке трафика а затем и вовсе отключает моб.интернет хотя ни первое ни второе не прописано в условиях тарифного плана Было бы смешно если бы не было противно что тебя разводят в наглую


1) Снижают не втихаря, а сообщая - по политике Честного использования на которую есть ссылка из всех тарифов, между прочим. Снижение идёт после 3ГБ до 0.8 Мбит/с на предоплате и после 6ГБ до 0.8 Мбит/с только на перегружены станциях на контракте
2) После снижения интернет как был безлимитным так и остался, его точно не отключают
3) Из скрина вообще ничего не видно кроме объёма трафика. Уже простите, но я не внук Ванги.
4) Я не вижу чтобы у вас был включен мобильный интернет, зато вижу что вы в роуминге

Рівень користувача 8
Позначка +2

Настройки телефона проверяйте.
 

Вангую с точностью 90% что установлена неправильная точка доступа. 

Рівень користувача 1
Повідомлення від київстар-Для успішного користування інтернетом з Вашого телефону: увімкніть передачу даних і перевірте доступ за посиланням kv.st/mk-app. Або внесіть налаштування вручну - створіть точку доступу та вкажіть APN: Internet, інші поля не заповнюйте. Всі поради: kyivstar.ua/settings. Така собі логічна інформація. Клієнт НЕ МОЖЕ СКОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГОЮ ІНТЕРНЕТ ПІДКЛЮЧЕННЯ. ОПЕРАТОРИ усі зайняті. Особливо мені подобається очікування протягом 30 хв а потім просто переривається зв'язок. Отже, інтернет не працює і для перевірки причини клієнту пропонують перейти по ссилці в інтернеті. Чудове вирішення проблеми.
Рівень користувача 5
Позначка +1
Якщо мова йде про айфон, перевірте дозволи додатків на передачу даних. Схоже, у вас тільки для 2х додатків є дозвіл на використання інтернету.
Рівень користувача 1
У мене використано за пакетом 582 мб ( відмічено і Мій Київстар) а надається 3000мб чому відключений інтернет
Рівень користувача 8
Позначка +1

Моя вам порада: вибирайте собі мобільного оператора, виходячи з  якості роботи в конкретному місці. Можлибо вам дійсно треба спробувати альтернативу.

Рівень користувача 8
Позначка +1
@Xomyak Здраствуйте, проверил ли включено ограничение трафика, всё так же не работает, значок H+ по прежнему светится но самого интернета нет.
День добрый, в продолжение стандартных инструкций, переставьте симку в другой слот может слот глючит, повторно проверьте настройки, в случае их изменения перезагрузите телефон! Значок вами описанный на многих моделях будет светиться даже при отключенном интернете, но также на многих телефонах при удачном интернет соединении возле вашего значка могут быть маленькие две стрелочки вверх-вниз.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Vitaliybug, 🤔можу припустити, що у вас відключені послуги на базі GPRS на самій SIM-карті. Спробуйте на телефоні набрати комбінацію *100*11*2# та виклик. Після того, як отримаєте SMS про підключення, перевірте, щоби в налаштуваннях була вказана точка доступу www.ab.kyivstar.net і включіть передачу мобільних даних.
Рівень користувача 8
Позначка +1

@dimon4ig буква "R" означает, что вы находитесь в роуминге. Вы случайно не в приграничном районе проживаете?

Рівень користувача 8
Позначка +1
Змінив телефон і довелося замінити мікро сд на нано. На новому телефоні стільникова мережа не працює зовсім при наявності коштів на рахунку і мегабайтів. Коли вмикаю її ( вибирав і 3джі і ЛТЕ слефон показує символ що ввімкнена мережа однак трафіку немає зовсім
Проверьте настройки телефона согласно инструкции на сайте.
Рівень користувача 1

Четвертый день не работает мобильный интернет, операторы бездействуют, а с сегодняшнего дня им не дозвониться вообще, не работает горячая линия, я теперь не желаю быть клиентом киевстар!! Просто выбрасываю сим карты и перехожу на водафон!!!!!!!!!!!!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +1
Беда в том что если у абонента была подключена интернет сим пара и по каким то причинам она не работает то при перевыпуске нужно сначала отключить старую а потом только подключать новую. + должно быть 10 грн на счету
Рівень користувача 1
Спасибо Всем, теперь работает, не знаю точно почему но когда пополнил 10 грн для пакета на 100мб интернет появился, хотя в тарифе, на ютюб безлимит но не заходило на него пока не пополнил на 10 грн.
Рівень користувача 8
Позначка +1
У Вас мегабайты на счету есть?
Если нету то не будет работать
Рівень користувача 1
Я подключил услугу максимальный безлим но на второй день интернет пропал вообще целый день его вообще нету ,а до этого момента как он пропал я нечего не менял просто резко пропал интернет
Рівень користувача 8
Позначка +3
Гроші на рахунку є? Точка доступу (APN) правильна?
Повинно бути internet або www.ab.kyivstar.net або www.kyivstar.net. Якщо щось інше, може не працювати через неї.
Рівень користувача 8
Позначка +3
If you wish, you could write your question in English, since you're not obligated to use Ukrainian here.

Для початку, поставте своє питання як людина, бо зараз нічого не зрозуміло.
Рівень користувача 8
Позначка +2

Точку доступа APN проверьте

Должна быть: internet 

Рівень користувача 1
У меня тоже сегодня (09.01.18) перестал работать мобильный интернет: утром работал, а потом перестал и все...
Переключаюсь на вторую карту (там а меня МТС) все работает, т.е. настройки телефона Ок. А вот Киевстар ( он у меня в приоритет ном первом слоте) не работаеь.
На 466 дозвониться не реально.
Наверное надо прощаться с КС, этот оператор не ценит своих клиентов...

Відповісти