Вирішено

Не працює мобільний Інтернет / Загальні рекомендації



Показати перший допис

626 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Моя вам порада: вибирайте собі мобільного оператора, виходячи з  якості роботи в конкретному місці. Можлибо вам дійсно треба спробувати альтернативу.

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Andreybabich, до оператора звертались для перевірки покриття?

Доброго вечора. У мене відсутній взагалі інтернет від київстару, хоча оператором передбачено і завжди він був. Тарифний план - Безлім відео. Просто 5 березня з ні того ні всього пропав інтернет та немає можливості ним користуватись. Немає навіть ніякої позначки (lte). Мегабати в додатку такі самі, які були до 5 березня, тобто не використовуються. Виключила проблему в телефоні, запхавши карточку іншого абонента київстару і є інтернет, а мою карточку запихають в інший телефон і там тоже немає навіть позначки (lte), і відповідно немає інтернету. Дзвонила безліч разів до операторів, в себе в місті (Дрогобич, Львівська обл.) робила заміну сім-карти (аргументовуючи тим, що чіп міг бути пошкоджений). Також там мені скидували всі можливі налаштування та налаштовували їх безліч разів - не дало результату. Мною 6 березня була складена скарга в технічний відділ (сказали, що 1 сутку вирішують питання), но сьогодні вже 20 березня і відповіді надалі немає. Безрезультатно. Завжди говорять одне і те саме «чекайте відповіді в смс». Скажіть будь ласка, чи це вже назавжди? Чому так довго я очікую вирішення даної проблеми? Чому взагалі таке стається? Я у такий час без інтернету, без чіткої відповіді, лиш «очікуйте». Чому мені не передбачена компенсація? Я заплатила гроші, в кінцевому результаті навіть не покористувавшись інтернетом. Я розумію, зараз багато спеціалістів займаються проблемами на Сході, але і тут є негаразди. І зараз мені купляти іншу сім карту також не варіант, оскільки багато людей знають мій номер, я давно вже ним користуюсь та й платити свої гроші за те, що київстар мені чомусь «відключив» інтернет і не може повернути назад - поки не збираюсь. Сказали, що обмежень за моїм номером телефону немає. Тоді в чому полягає дана проблема? Тільки дзвоню до операторів, то говорять «скарга ваша протермінована, її мали розглянути скоріше, очікуйте».

Можливо, хтось стикався з даною проблемою і знає чому вона сталась, як довго її вирішували і чи взагалі її вирішували, чи в кінцевому результаті це все закінчувалось купуванням нового стартового пакету?

Дякую, за відповідь.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Irtsyas, в першу чергу приношу вибачення за те, що на сторінках Спільноти тривалий час не надавалась “реакція” на ваш коментар.

Мені дуже прикро, але через Спільноту технічні та фінансові питання не вирішуються. Спробуйте повторно звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки заявки (можливо є коментар від технічних спеціалістів). 

На прошлой неделе перестал включаться мобильный интернет. Т.е. ты нажимаешь на “включить передачу данных”, а она тут же выключается. Я сначала подумал - сбои, мало ли.. но сегодня таки решил проверить на другом телефоне - и всё работает без доп настроек и прочего.

Вопрос к спецам - что это может быть? что-то где-то выключилось, в процессах каких-то?

Я конечно на своем realmi 6i всё перепробовал (перезагружал, заново точку доступа делал, менял местами симки - так как у меня их две, пробовал точки доступа 3г и 2г, включал роуминг.) крч всё кроме сброса до заводских - тут не хочу (пока), так как в Херсоне сейчас скорость 1мб даже по кабелю, то выкачивать заново все приложения будет мучительно долго.

Надеюсь, что у кого-то была такая проблема и на нее есть решение)

Рівень користувача 8
Позначка +1

На прошлой неделе перестал включаться мобильный интернет.

Таке деколи буває коли банально не вибрав сім-карту для інтернету(навіть якщо сім-карта одна). Переконайтесь, що в налаштуваннях сім-карт ви вибрали сім-карту для інтернету.

Вітаю! Допоможіть! 

Отже, 2-3 тижні тому перестав працювати мобільний інтернет! Тобто при активації мобільних даних, відповідний значок (4g або 3g) не появляться, ну і відповідно нема інету! Такі маніпуляції як: спробувати інший слот, перезавантаження, налаштування apn, заміна сім карти (вже двічі спробував) не допомогли. На іншому телефоні також не працює. Коли беру іншу сімку в свій телефон, все ок. Що це може бути??? Працівники, оператори Київстару просто не знають((

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy Nazarenko, 🙄 уточніть, будь ласка, спробували скористуватись порадою @KurwaMatj?

@Vitaliy Nazarenko, 🙄 уточніть, будь ласка, спробували скористуватись порадою @KurwaMatj?

это очень плохой совет исходя из вышеперечисленных вариантов, без обид @KurwaMatj . Именно поэтому я и спрашивал конкретно специалистов, так как все тривиальные варианты и методы я уже перепробовал. Задачка со 3мя звездочками.

Рівень користувача 8
Позначка +1

это очень плохой совет исходя из вышеперечисленных вариантов, без обид @KurwaMatj . Именно поэтому я и спрашивал конкретно специалистов, так как все тривиальные варианты и методы я уже перепробовал. Задачка со 3мя звездочками.

Без образ, але тут сидять не фіналісти Битви Екстрасенсів, і не можуть ворожити по моделі смартфона, тому максимум, що вам можуть порадити - це шаблонні найбільш вживані поради.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@wanted07, мені дуже важко надати рекомендації, так як я, на жаль, не бачу ситуації за вашим номером (у модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази). 
Будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vitaliy Nazarenko, тут вже потрібна реєстрація технічного звернення. 
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, в чому може бути проблема? Відсутнє з'єднання з інтернет. Пакет послуг  поповнено та активовано.  Дзвінки доступні, а інтернет нема взагалі. Реєстрацію  інших мереж спробував, не допомогло. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vasyltut, будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.  

@Vitaliy Nazarenko, тут вже потрібна реєстрація технічного звернення. 
Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону. 

Проблема решилась автоматически после того, как пришло сообщение от киевстар, что на мой номер пришло 10гб интернета. Очень странно конечно, но этот вопрос можно закрывать.

А вот то что с 18го числа в Херсоне киевстар в принципе не живой - скрин скорости, и вопрос все еще не решился и 2 заявления от меня и моей мамы приняты - вот тут обидно. Являюсь абонентом более 9лет

Рівень користувача 8
Позначка +1

А вот то что с 18го числа в Херсоне киевстар в принципе не живой - скрин скорости, и вопрос все еще не решился и 2 заявления от меня и моей мамы приняты - вот тут обидно. Являюсь абонентом более 9лет

Шо там по причинно-наслідковим зв’язкам?

Місто окуповане, добре шо хоч якийсь зв’язок є.
 

@Vasyltut, будь ласка, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.  

Справа в тому, що всі співробітники впевнені, що проблема в телефоні і радять налаштувати телефон. Всі ці налаштунки вже перевірені і є коректні. І мені знову радять перезавантажити телефон. Інтернету від київстар не має у всьому місті. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Vitaliy Nazarenko , 😔

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Vasyltut , уточніть, у якому місті?

Шо там по причинно-наслідковим зв’язкам?

Місто окуповане, добре шо хоч якийсь зв’язок є.
 

Да, при этом работает Воля адекватно, до 18.03 и Киевстар работал (с небольшими перебоями). Мобильный интернет работает у всех операторов (предел в 20мб\с) , зато оптоволокно 0.1мб\с .. такое себе. В тех поддержке вообще сказали, что с их стороны всё ок и они даже не знали, что тут проблемы. Приняли 2 заявки и тишина. Хоть бы информацию дали, что где как когда. А то как звонить своим же абонентам и предлагать их услуги - мы можем по 2 раза в год, а просто оповестить о проблемах и когда их планируют (если вообще планируют) решать - нет. 

@Vasyltut , уточніть, у якому місті?

М. Куп'янськ

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Vasyltut , будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

@Vasyltut , будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання додаткових рекомендацій. 

Звертався вже і не один раз, вони нічим допомогти не можуть. 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Vasyltut , оператор може перевірити інформацію за номером та у разі необхідності зафіксувати звернення , щоб передати спеціалістам на перевірку.

@Vasyltut , оператор може перевірити інформацію за номером та у разі необхідності зафіксувати звернення , щоб передати спеціалістам на перевірку.

Було б дуже добре якби зберігалася історія моїх звернень. Жоден із спеціалістів не запропонував таку дію, не зважаючи на те що я наполягав! Єдине, що я отримував це налаштунки телефону. 

Зараз м Куп'янськ повністю залишилося без зв'язку! Жоден з мобільних операторів там не працює.

Відповісти