Вирішено

Не працює мобільний Інтернет / Загальні рекомендації



Показати перший допис

626 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка

@Никка, ситуація владналась з доступом в інтернет?:thinking:

После подключения турбо кнопки не работает интернет. Мегабайты пришли. Что делать? 

Рівень користувача 6
Позначка

@sidoy2021, складність актуальна на даний час?:thinking:

Добрый день. За телефоном 067хххх615 не працює мобільний та домашній інтернет. Чому?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Rostyslav.lawye:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для індивідуальної перевірки?

По приїзду з Варшави на моему Sony Xperia зник мобільний інтернет.Маю здогадку що він був якимось чином “прошитий”під польського оператора.Та все ж мав надію,що просто вставлю Київстрьомівську сімку і “жизнь наладится”,але нічого не віходить,просто налаштувати вписавши точку доступа і решту вручну,не дало результату.Help me будь ласка!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

По приїзду з Варшави на моему Sony Xperia зник мобільний інтернет.Маю здогадку що він був якимось чином “прошитий”під польського оператора.Та все ж мав надію,що просто вставлю Київстрьомівську сімку і “жизнь наладится”,але нічого не віходить,просто налаштувати вписавши точку доступа і решту вручну,не дало результату.Help me будь ласка!!!

Niech pan pójdzie do sklepu i kup nowy normalny telefon.

Рівень користувача 6
Позначка

@Youretsви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки? :thinking:

Пополнил сегодня счёт, что бы списали деньги за абонплату, но интернет так и не появился. Но в приложении пишет пополнение за тариф 20 июля. Почему не появился интернет ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@BoHdan60:thinking: уточніть, будь ласка, на поточний момент мобільний Інтернет працює? Все добре?

Сегодня целый день не работает мобильный интернет, что доставляет мне много проблем. После проверки подарочных 20к мб по номеру *712#, показало что 12гб еще есть. А пользоваться ими я не могу.

Рівень користувача 6
Позначка

@Icebern:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для індивідуальної перевірки?

Пропадає періодично інтернет.

Роздав інтернет на ноутбук і бачу таку картину в Google Chrome.

 

Your connection was interrupted

A network change was detected.

ERR_NETWORK_CHANGED

 

 

This site can’t be reached

github.com’s DNS address could not be found. Diagnosing the problem.

DNS_PROBE_STARTED

 

No Internet

No Internet

Try:

  • Checking the network cables, modem and router
  • Reconnecting to Wi-Fi

DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

 

В той же момент tcpdump  зациклюється  на запитах:

 

09:10:50.164910 IP 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https > 192.168.43.245.52691: UDP, length 1350

09:10:50.174189 IP 192.168.43.245.52691 > 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https: UDP, length 33

09:10:50.178943 IP 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https > 192.168.43.245.52691: UDP, length 1350

09:10:50.188050 IP 192.168.43.245.52691 > 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https: UDP, length 33

 

09:11:52.711345 IP 192.168.43.245.52691 > 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https: UDP, length 33

09:11:52.716926 IP 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https > 192.168.43.245.52691: UDP, length 1350

09:11:52.726224 IP 192.168.43.245.52691 > 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https: UDP, length 33

09:11:52.730512 IP 81-23-20-110-vpn.gprs.kyivstar.net.https > 192.168.43.245.52691: UDP, length 1350

 

І триває по 30 хвилин після цього відпускає і tcpdump бачу звичайну картину.

За сьогоднішній ранок пропадав інтернет двічі (18.09.2021) по ± 30 хвилин.

В перше помітив ввечері 16.09.2021.

 

Цікавий факт - 16.09 мені звонили з Київстар (+380 67 234 1434) і пропонували провести  Домашній інтернет на 3 роки за умови, що буду поповняти рахунок на 225 грн. - я відмовився, оскільки не люблю швидкі рішення і хотів обдумати пропозицію, а от після цього почались проблеми. Звичайно, можливо то просто збіг і насправді проблема інша.

 

В чому може бути проблема?

 
Рівень користувача 6
Позначка

@random_nickname, ситуація точно не пов’язана з пропозицією щодо підключення домашнього інтернету. Я би порадила звернутись  до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для індивідуальної перевірки.

Киевстар это не что, жлобство полнейшее! Сутки не было Интернета, дали компенсацию (так называемую) или минуты или мегабайты, на выбор. Называеться так дали чтоб ничего не дать, у меня своих минут и мегабайт полно, а их компенсация действует три дня. Жадины!!! 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Piz.de4, дуже прикро, що у вас склалось негативне враження

Последние несколько месяцев стал постоянно пропадать интернет.каждые минут 15-20Раньше такооо не было на протяжение 3 лет.Речь об одном местоположении(в офисе на работе)у коллег все в порядке.при чем есть и с таким же тарифом как у меня

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Artoor, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для індивідуальної перевірки.

Чому я поповнив рахунок, залишок інтернету 10000мб, а браузер нічого не грузить?

Рівень користувача 6
Позначка

@Andriy Macipluk:thinking: уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  для індивідуальної перевірки?

немає інтернету🤬🤬🤬🤬

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ksyusha Soroka, інформація про масові складності не надходила.

:thinking: уточніть, будь ласка, на поточний момент мобільний Інтернет працює? Все добре?

В будинку тільки в оному місці працює інтернет, по місту також не скрізь працює, як тільки включаю мобільний і-нет телефон втрачає з'єднання. Усі позначки інтернету пропадають на дисплеї, залишаються лише "палички" сигналу. При тому телефон не приймає сигнал низької потужності, а тупо нічого не робить. Xiaomi redmi 9c.

Спостереження:

1. Якщо вимкнути і увімкнути "мобільні дані" - не допомагає.

2. Якщо увімкнути і вимкнути "режим літака' - з'єднання іноді може установитися на швидкості до 40 кБ/с, але через півхвилини знову пропадає "намертво".

3. Якщо у такому стані вийти в зону хорошої потужності сигналу - він може не відновитися самостійно протягом до 10 хвилин і більше. Доводиться застосовувати перемикання через "режим літака".

4. Часто помічаю, що інші користувачі поруч зі мною отримують не швидкий інтернет, у той час як мій смартфон "мертвий", і не намагається з'єднатися.

5. І головне! На лайфі(моя друга сімка) за аналогічних умов з'єднання зберігається постійно. Відновлюється при найменшій можливості само. Доходять повідомлення. Частками завантажується контент, телефон намагається витягнути дані. Лише на Київстарі отака біда!

6. Проблема існує більше року, і я не можу звернутися у сервіс або до оператора, через те що проблема дуже не прогнозована, складно провокується, не демонструється, не чітка.

 

Пробувала вставити іншу сімку, ситуація така ж

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KSV, уточніть, будь ласка, де ви знаходитесь? В якій області, в якому населеному пункті? Я вірно розумію, що до оператора ви ні разу не звертались?

Доброго дня,чат-бот перевів мене в цю спільноту.

Я все своє життя користуюсь Київстаром,зараз проживаю під Києвом в м.Березань(домашнього Інтернету тут не має ).

Постійно мобільний Інтернет в низькій якості,це реально бісить .Я людина врівноважена,та іноді хочеться просто розгатити новий телефон . Все більше задумуюсь перевести номер на іншого оператора .

Хтось наведе мені хоч один аргумент цього не робити?

Дякую.

Відповісти