Вирішено

Не можу підключитись до Інтернету / Мобільний Інтернет "XL"


Чого номер не підключається до інтернету?
icon

Найкраща відповідь від zh.zhrvlv 22 листопад 2017, 21:36

Перевірте, чи правильно вказана точка доступу (APN) в налаштуваннях мобільного телефону.
Для передплати - www.ab.kyivstar.net
Для контракту - www.kyivstar.net

Переглянути оригінал

346 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
Вы выложили сейчас в сеть личную информацию, по которой можно заменить Вашу сим карту. Советую удалить. :)
Что касается работы интернета, тариф оплачен? мегабайты есть?
Рівень користувача 5

Перевірте, чи правильно вказана точка доступу (APN) в налаштуваннях мобільного телефону.
Для передплати - www.ab.kyivstar.net
Для контракту - www.kyivstar.net

Рівень користувача 8
Позначка +3
@DeeSOn, вложение с персональными данными Вашей SIM, удалила. @Stas спасибо за подсказку.
Рівень користувача 1
Підключив максимальний безлімітний +, зняло абонплату а інтернет зайти не можу. Прийшла смска: Увага, Ви користувалися послугою «Мобільний Інтернет XL». Тариф: 7грн в день користування і по 3 коп за 1МБ. Для оплати інтернету за умовами Вашого тарифного плану замовте налаштування: 477*555. Хоча я цьою послуги не користувався
Рівень користувача 8
Позначка +4
У Вас в настройках выбрана не та точка доступа (xl.kyivstar.net), а должна быть www.ab.kyivstar.net.
Настройки - https://kyivstar.ua/ru/support/settings/mobile_phone?utm_source=ICR&utm_medium=inform
Після зняття абонплати у розімірі 155 грн, мобільний інтернет не працює. Передача даних включена, телефон перезаванжувала. До оператора не дозвонитися. Що робити?
Рівень користувача 8
Позначка +4
Проверить точку доступа в настройках телефона.
Должна быть - www.ab.kyivstar.net
перевірила і перезавантажила телефон. Ніяких змін
Перевірте в налаштуваннях Диспечер сім карт, чи встановлена сим картка для мобільних данних.
звичайно, що перевірила
Наберіть комбінацію для підключення послуги інтернет. Після смс інформування про підключені послуги інтернет перезавантажте телефон . *100*11*2#
Сили небесні, мене почули і з'єднали з оператором. Пояснили:що це проблеми з їхньго боку, бо абонплата списалася, але поки система бачить ніби я не проплатила. А якщо на рахунку будуть кошти, то поки спусуватимуться мегабайти за гроші. Висновок: чекати смс про покращення)
Пройшла доба - змін немає...(
Рівень користувача 7
Позначка +4
@7775, дійсно, у користувачів тарифного плану як у вас зараз декілька днів може спостерігатись така складність. Питанням займаються фахівці. Приміть вибачення за ці незручності. Очікуваний термін усунення цієї проблеми - 04/12 18:00.
Коли я намагаюся підкльчитися до інтернету мені показує стрілку верх а інтернет не працює но подивився тариф і там 2.9g платил за 3g
Подключили пакет Безлим Видео + больше месяца назад, все функционирует исправно , но только не интернет - его просто нет от киевстара, но прекрасно работает от других карт и wi-fi, а до измены тарифа работал исправно. Разобраться в чем дело добираюсь только сейчас, так как сегодня первый в день в далеке от источников свободного доступа в интернет и его отсутствие на телефоне значительно затруднило выполнение задач связанных с профессиональной деятельностью. Кроме того, до сих пор осталось загадкой как связаться именно с оператором, а не с прописанным ботом, который в данном вопросе оказался бессилен. Заранее благодарю за внимание и совет.
Рівень користувача 7
Позначка +4
@igorgt, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо позначка Інтернету є, але вхід не відбувається, частіше за все це пов'язано з тим, що немає коштів або Мб на рахунку. У вас абонпалата сплачена за тариф, гроші або Мб є на рахунку? Перевірити залишок коштів можна комбінацією *111#, залишок Мб по тарифу - *112#, а чи сплачена абонплата чи ні, можна подивитись, набравши меню *100#.
не працює мобільний інтернет
Рівень користувача 3
Позначка +1
@220660, вітаю вас в спільноті!
Будь ласка, перевірте чи включені мобільні дані в телефоні та чи правильні налаштування. В цій темі також є інформація про інші можливі причини відсутності інтернету.
Добрий день. Прийшли безкоштовні 1 ГБ мобільного інтернету. Коли я включаю нічого не йде.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Cloudio, вітаю у наші спільноті ☺
У налаштуваннях телефону потрібно перевірити чи включена функція інтернету (передача мобільних даних), а також перевірте, чи правильно встановлені точки доступу (APN), що описано детальніше тут: https://kyivstar.ua/uk/support/settings/mobile_phone
Доброго дня,я зробив всі умови тарифу але в інтернет неможливо зайти скажіть чому !!!!??? Дякую наперед
Не працює інтернет після зміни тарифного пакету. Вже добу.
Мбайти є.
Передача даних ввімкнена.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Andriy.Pashko , вітаю у нашій спільноті!
Рекомендую перевірити налаштування у телефоні і спробувати скористуватись інтернетом. Інформація про налаштування: https://kyivstar.ua/uk/support/settings/mobile_phone

Відповісти