Вирішено

Куди зникають МБ? Правила округлення трафіку мобільного Інтернету / Контроль мобільного трафіку


Рівень користувача 3
Позначка +1
  • Стажер
  • 8 відповідей

У січні перейшла на тарифний план за 75 гривень на місяць.З а умовами цього тарифного плану надається безлім на Київстар, 9000 Мб, 200 хв. на інші мобільні і 200 смс. Смартфон у мене Xiaomi Redmi Note 4x. Непоганий)) Кожного разу можна подивитися: сьогодні використано стільки-то МБ, за місяць - стільки. І, відповідно, прикладається статистика трафіку. І ось, після закінчення якогось часу бачу: за місяць використано 4,2 ГБ. Звертаюсь *112# та виклик - залишок 2193,75 МВ, тобто грубо 2,2 ГБ. Складаємо 4,2 і 2,2. ДЕВ'ЯТЬ ГБ ніяк не виходить. Оператор нічого зрозумілого відповісти не зміг, відіславши мене сюди. В "Витрати та платежі" знайшла, скільки витрачено МБ за кожен день. Вийшло 3925,9 МБ, тобто знову ж таки, грубо 3,9 ГБ. Склавши ці 3,9 і 2,2 (за запитом USSD), знову не виходить 9000. Поясніть недалекій, куди діваються ГБ ???

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 1 February 2018, 16:16

Переглянути оригінал

320 Відповідей

Рівень користувача 1
Например, за 5 дней просто написания предложений в вайбере ушло 6.5 ГИГОВ! (2 бонусных и 4.5 Гига с основного счета),при этом я не использовала мобил.интернет для просмотра видео и отправки какого-то количества фото.
Мало того, в рабочее время,я уже вынуждена пользоваться рабочим проводным интернетом,а не киевстаром, потому что киевстар неправильно списывает неизрасходованный трафик.
Киевстар стал это делать в 23.07.2018 ,с понедельника. Сначала меня перевели на 3 гига.которые за полдня пропали)) Затем перевели меня на 7 гигов, которые за 4,5 дня израсходовалось 6.5ГИгов.
РАНЕЕ МНЕ ХВАТАЛО 1 ГИГА.
О данной проблемы уже пестрит интернет, НО КИЕВСТАР УЖЕ НЕДЕЛЮ ФУТБОЛИТ МЕНЯ И НЕ РЕШАЕТ ВОПРОС! А ГИГИ ТАЮТ НА ГЛАЗАХ И КИЕВСТАР ВЫНУЖДАЕТ МЕНЯТЬ ОПЕРАТОРА.
За одень я не поменяю оператора, так как на этом номере все мои бизнес партнеры, но в течение 2-3 недель я сообщу всем партнерам о смене мобильного оператора.ТЕРПЕТЬ ЭТУ НАГЛОСТЬ КИЕВСТАРА УЖЕ НЕТ НИ СИЛ НИ ЖЕЛАНИЯ!
Я много лет работаю с оператором киевстар, но такого никогда ранее не было,как это начало твориться с этого понедельника,с 23.07.2018.
Люди,есть у вас те же проблемы, присоединяйтесь, будем бороться в месте с этим.
Пойдем по всем инстанциям.
Рівень користувача 6
Позначка +1

В настройках телефона можно посмотреть на что израсходован трафик.

Рівень користувача 2

Постійно зникають мегабайти за тарифними планами. Дивлюся залишається 100-200, на наступний день приходить смс: замовте додаткові. Нічого не оновлюється, стоїть через вайфай. Неодноразово.

Рівень користувача 1

Доброго вечора, я би хотів задати питання куди подавався весь мій інтернет? Раніше такого не було щоб трафік закінчувався!

Рівень користувача 6
Позначка +1
@Inna2002 раді вітати у нашій спільноті!
Оператор не бачить на яких ресурсах було витрачено ваші Мб, це можна зробити у мобільному телефоні у лічильнику даних або схожих функціях, якщо такі є
Рівень користувача 1

Добрий день! 

Ось тут написано що у мене в тарифі 9 гігабайт інтернету: 

А ось тут, що я за 1 минулий місяц витратив 3 гігабайти і з мене почали кожен день знімати по 10₴ за кожні 100 мегабайт. 

Поясніть будь-ласка, це таке округлення рівно в три рази? Я не розумію за що плачу, хочеться по простому оплатити послуги і бачити за що платиш. У мене зараз тариф Безлім Відео. Інтернету мені не вистачає, як мені вибирати тариф, якщо мені потрібно приблизно 4 гігабайти на місяц? З таким округленням треба множити на 3, тобто мені потрібно 12 гігабайт? З операторами я не знайшов як зв’язатись, Зоряна на запитання відповідає клішованими відповідями.

Рівень користувача 8
Позначка +1
@Mashaskoba Если вы пользователь смартфона, планшета, используйте программные настройки которые уведомляют об ограничении трафика в сотовой сети.

У меня например, за месяц из 3 Гб только 1 Гб потратился, хотя модуль по передаче в сотовой сети включаю тогда когда требуется выход в интернет.


Рекомендую внимательно смотреть какие программы выходят в интернет, а то бывает бесплатно поставят пользователи что-то AppStore или Google Play - удалить забудут а программы в лучшем случае обновляются, в худшем случае, показывают рекламу. В отвратительном случае, разработчики могут и вовсе за счёт трафика от своего ПО биткоины майнить. 😎 А клиенты потом все злобу выливаю на водафонах, лайфцелах киевстаровских ’пчеловодов‘
Рівень користувача 1

У мене вже другий місяць за перші два дні знімають 2000-2800 мегабайтів, а потім користуюся інтернетом більше і знімають по 250 в день. І ще десь на 10 день знову знімають 1500-3000 мегабайтів, а потім по 500 в день навіть якщо не користуюся інтернетом взагалі. Що це за такі вибрики? Як можна використати 10000 мегабайтів за 14 днів, якщо половину часу користуюся домашнім інтернетом? Де мій інтернет?

Рівень користувача 1

Доброго дня!

Я включаю симкарту раз в 2-3 месяца на неделю, ну максимум 10 дней. Всегда моих 9 гб трафика хватает даже для того, чтобы раздать другу их и остаться в плюсе. Но в этот раз случилось нечто. Я просто в шоке, товарищи киевстаровцы, с вашей непомерной наглости и масштаба обдирания своих клиентов. За 4 дня (!!!!) все 9 гб ушли! при то, что у меня безлимит на соцсети. В которых я имею время сидеть только вечером или утром. Все дополнительные сервисы у меня отключены, передача данных по сети типа айклауд и обновления приложений тоже. Никогда! Никогда такого не было. Невозможно уничтожать по 2-3 гб в день. Даже если бы и сливались фото на облако, но я даже не сделала и на 1 гб фотографий за это время.

Уважаемые программисты, или кто занимается у вас детализацией расхода трафика. Меня не интересуют ваши цифры в приложении. Мне нужна конкретика. Я хочу видеть своими глазами ресурсы, на которые у меня ушел весь трафик. И в каком количестве. Если я вижу, что это случилось из-за моих каких-то настроек - я беру свои слова обратно. Но я более чем знаю, что это не так. Ничего нового я не переставляла с момента крайнего пользования симкартой.

Живой оператор скрыт под семью печатями, бот Зоряна кроме приветствия и “такого я ще не знаю” ничего ответить не может.

И это уже реально последняя капля. Понимаю, что вы не дорожите своими клиентами. Один ушел - второй пришел. Но за такие нечестные игры вам придется отвечать. Хотя бы то, что вы переводите людей на другие тарифные планы, подороже, которые свою стоимость совсем не оправдывают. Ни качеством покрытия, ни качеством обслуживания.

У тарифному плані “Безлім Месенджери” щодня за інтернет знімається 10 грн. (як за додатковий пакет 100 МБ інтернету), при цьому мобільний інтернет на телефоні відключено, а в деталізації витрат написано: 0 МБ і мінус 10 грн. В описі тарифу вказано: 

Додаткові пакети мегабайтів, хвилин, SMS та MMS нараховуються тільки, якщо ви користувались цими послугами. Пакети діють протягом доби (з 00:00 до 23:59:59).

Чому ж знімаються кошти, якщо ми ними не користувались??? 

 

Рівень користувача 1
И еще как при округлении до 200 КБ 10 сессий по 10Кб это 1МБ? 10Х200Кб это 2Мб получается(около того т.к. 2 Мб=2048Кб но у вас другая система так что не важно). Странная какая то математика. Арифметику учил, алгебру учил, вышку учил, спецразделы булевой алгебры учил - а такое не учил.
Рівень користувача 1
Пропадают мб интернета, оператору дозвониться невозможно
Позначка +1

Только в меню смартфона можно установить подобные лимиты/блокировки на передачу мобильного трафика :sunglasses:

Добрый день!
Недавно перешел на тариф за 75 грн / месяц " Киевстар Онлайн 4G " и очень быстро уходят мб , буквально 2.1 ГБ за пару дней , а раньше ( месяц назад ) мне 2, 3 ГБ хватало на месяц а то и два , при том использование осталось одинаковое , что делать ?
Рівень користувача 1

Маю таку проблему, кожного місяця мала 6 ГБ інтернету яких вистачало і навіть залишалися,зараз за 10 днів зникають всі мегабайти при тому,що користування інтернетом не змінилося,в чому проблема?

Рівень користувача 1
я не вірю, що я за 1,5 тижні використав 3 гб інтернету, поясніть будь ласка, чи це така політика, щоб клієнти переходили до інших операторів? Піду дивитися лайфа тарифи
Рівень користувача 7
Позначка +1

Смотрите статистику потребления трафика приложениями в настройках своего телефона. 

Рівень користувача 2

В мене дуже схожа проблема, я її теж написала, так що ви плануєте з цим робити?бо просто мені ще ніхто не відповів😑

У дружини теж саме, вона пробувала розмовляти з оператором, але все скидають на оновлення додаткiв, якi оновлюються тiльки через вайфай. Потрiбно писати в саппорт, а ле у них тiльки зоряна, якщо хтось пiдскаже куди написати - я напишу.

Рівень користувача 1

Доброго ранку! У мене нещодавно виникла проблема, з якою я не можу розібратися,і надіюся мені тут в чомусь підкажуть😓🙏🏻

Так ось: до слова у мене тариф "Спілкування без меж",6000мб, 60хв за 125 грн. Я як завжди собі поповняла рахунок і інтернет був рівно місяць, потім приходило нагадування про те, що вже пора поповняти рахунок і я собі йшла поповняла і все було добре, але рівно місяць тому сталося щось не зрозуміле, а саме :коли я поповнила рахунок мені прийшло повідомлення:"Замовте пакет послуг на 4 тижні",(хоча до того таких повідомлень не було, а мб самі присилалися на цілий місяць).  Тай я думаючи, що так має бути набрала*477*202#, і замовила цей пакет, і воно мені зразу зняло гроші, але дало рівно 6000мб, але вони чомусь закінчилися через 3-4дні, хоча мали бути цілий місяць. Інтернетом в ці дні майже не користувалася. А знятися абонплата має має аж 09.11.2020р. Тай пішло поїхало, і почала я замовляти екстра гроші, додаткові мб,якісь пакети на тиждень ще там щось. Так  в чому це проблема?

1)якщо в тому замовленні? То :

1)мені дочекатися якось 9 листопада і поповнити вже нормально рахунок без замовлень?

Чи…

2)Піти сьогодні чи завтра в Київстар, змінити тарифний план на 12000мб (за 120грн) і зновуж таки поповнити рахунок без того замовлення?

Чи це взагалі не в цьому замовленні справа?(передачу даних вимикала, коли не користувалася інтернетом)🧐🤔

Позначка +1

@xena240780, есть только возможность установить лимит по объему трафика.

Рівень користувача 1
У меня тариф безлим видео 2018,я потратила 4.400 мб интернета,где мои оставшиеся 1600 мб??
Набираю *112* пишет что осталось 50 мб!
Рівень користувача 8
Позначка +1

Хто вам має тут пропонувати? Це форум. Розумієте. Форум, а не техпідтримка.

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Nika789 200 КБ в большую сторону
Рівень користувача 8
Позначка +4
@icsadmin Все дело в округлении тарификации трафика. Шаг тарификации у данного тарифа 200 килобайт, т.е. если у Вас 10 сессий по 10 килобайт, внезапно они обрываются, с счета будет снят 1 мб трафика, а мк отобразит Вам в данном случае 100 килобайт.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Если я не ошибаюсь, детализации по серверам не существует.
Но так, вам на 466 звонить.

Відповісти