Вирішено

Куди зникають МБ? Правила округлення трафіку мобільного Інтернету / Контроль мобільного трафіку



Показати перший допис

320 Відповідей

Рівень користувача 5
Позначка +1

Здрастуйте, как так может быть 8 05 2021 тариф вкусный ,20000на интернет,сегодня 11 05 2021 их нету,ещё-40 гр содрали за дополнительные мегабайт. Это издевательства так ни делают,верните то на что потрачено было.

Телефонуйте 466.

🤣

Рівень користувача 1

@celestron70eq, не було змін у квітні в тарифних планах.

тоді чому використання мб змінилось?

 

Рівень користувача 6
Позначка

@celestron70eq, це вже залежить від того, якими ресурсами користувались, які додатки в телефоні оновлювались. Технічний трафік, а також трафік, який генерують лічильники, cookie і рекламні банери на сторінках і в додатках, також тарифікуються згідно з умовами тарифного плану. Деталі тут по соцмережах і мессенджерам і тут по сервісу "Відео на ходу".

Рівень користувача 6
Позначка

@raliha.a.s, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 6
Позначка

@prostalnoy, використання трафіку  залежить від того, якими ресурсами користувались, які додатки в телефоні оновлювались. Технічний трафік, а також трафік, який генерують лічильники, cookie і рекламні банери на сторінках і в додатках, також тарифікуються згідно з умовами тарифного плану. Деталі тут по соцмережах і мессенджерам і тут по сервісу "Відео на ходу".

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gaps 1:thinking: я вірно розумію, що оператор (по факту звернення) підказав, що весь трафік було використано?

Рівень користувача 1

@celestron70eq, не було змін у квітні в тарифних планах.

не було змін?) круто а зввідки в мене ліміт на хвилини в мережі київстарт?))

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@celestron70eq, на поточний момент є складності з відображенням інформації в особистому кабінеті системи “Мій Київстар”. Інформація відображається некоректно. 

Інженери вже працюють над усуненням неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові складності :pray_tone2:

P.S.: по факту ваш тариф залишився без змін. 

У січні перейшла на тарифний план за 75 гривень на місяць.З а умовами цього тарифного плану надається безлім на Київстар, 9000 Мб, 200 хв. на інші мобільні і 200 смс. Смартфон у мене Xiaomi Redmi Note 4x. Непоганий)) Кожного разу можна подивитися: сьогодні використано стільки-то МБ, за місяць - стільки. І, відповідно, прикладається статистика трафіку. І ось, після закінчення якогось часу бачу: за місяць використано 4,2 ГБ. Звертаюсь *112# та виклик - залишок 2193,75 МВ, тобто грубо 2,2 ГБ. Складаємо 4,2 і 2,2. ДЕВ'ЯТЬ ГБ ніяк не виходить. Оператор нічого зрозумілого відповісти не зміг, відіславши мене сюди. В "Витрати та платежі" знайшла, скільки витрачено МБ за кожен день. Вийшло 3925,9 МБ, тобто знову ж таки, грубо 3,9 ГБ. Склавши ці 3,9 і 2,2 (за запитом USSD), знову не виходить 9000. Поясніть недалекій, куди діваються ГБ ???

Київстар, це шахраї, і я в цему переконався уже. На днях буду міняти оператора (добре, що це можна робити не змінюючи номера). У мене колись було 6 гигабайт інтернету по тарифу, витратити за місяць я його не міг, зараз у мене 10 гигабайт, і на місяць не хватає (телефон той же, користуюсь інтернетом як завжди), то в день йде 200 мегабайт інтернету, то 2 гигабайти (я з компа менше трафіка трачу, а тут з телефона стільки). Написав в чаті оператору, що у них якійсь збої, той дав стандартну відписку (тут в чаті є точно така ж відповідь оператора, що вони не бачать куди я потратив мегабайти, але збою немає) і завершив чат, не вирішивши мою проблему… Я у Польщі менше трафіку використовував, це при тому, що там я постоянно в інтернеті сидів (то читав щось, то фільми дивився, то по скайпі розмовляв з рідними)… Телефон той же, програми на ньому ті ж що і раніше були, а трафік використання виріс в десять разів, а саме головніше, що почалося все після того, як я отримав від них персональну пропозицію, де вони пропонували мені тариф за 175 гривен (у мене 100 гривень по тарифу)

Рівень користувача 8
Позначка +1

Київстар, це шахраї, і я в цему переконався уже. На днях буду міняти оператора (добре, що це можна робити не змінюючи номера). У мене колись було 6 гигабайт інтернету по тарифу, витратити за місяць я його не міг, зараз у мене 10 гигабайт, і на місяць не хватає (телефон той же, користуюсь інтернетом як завжди), то в день йде 200 мегабайт інтернету, то 2 гигабайти (я з компа менше трафіка трачу, а тут з телефона стільки). Написав в чаті оператору, що у них якійсь збої, той дав стандартну відписку (тут в чаті є точно така ж відповідь оператора, що вони не бачать куди я потратив мегабайти, але збою немає) і завершив чат, не вирішивши мою проблему… Я у Польщі менше трафіку використовував, це при тому, що там я постоянно в інтернеті сидів (то читав щось, то фільми дивився, то по скайпі розмовляв з рідними)… Телефон той же, програми на ньому ті ж що і раніше були, а трафік використання виріс в десять разів, а саме головніше, що почалося все після того, як я отримав від них персональну пропозицію, де вони пропонували мені тариф за 175 гривен (у мене 100 гривень по тарифу)

Дуже моцна аналітика: “в мене було 6 Гб і мені вистачало, в польші в мене було ше менше, і мені вистачало, при цьому дивився фільми”. На цьому можна зупинитись і зрозуміти чому оператор не витримав цього знущання і вийшов з чату))

 

Рівень користувача 6
Позначка

@Юрий Куниця:disappointed_relieved:

Позначка +1

@celestron70eq, ліміт на хвилини в мережі Київстар фізично не можна використати за місяць :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юрий Куниця, мені дуже шкода, що оператори не змогли вам допомогти :sweat:
Ви можете спробувати повторно звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації звернення в технічний відділ.

Одного дня я замовив собі додатковий трафік у рамках «День онлайн» за 15 грн. Це було разово, але кожного дня знімається по 15 грн, а відключити послугу неможливо. Так само неможливо додзвонитися до живих операторів. 
А ще кудись дівається мобільний трафік. Сьогодні я цілий день сидів на вай-фаї, а трафік майже зник.
Лохотронщики-київстарівці, як це поясните?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andrew Zakharchenko, в цій ситуації дійсно потрібна індивідуальна перевірка.

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для отримання рекомендацій і реєстрації технічного звернення.

Треба дізнатися скільки гігабайт Інтернету використовує людина на місяць. Оскільки безлім пакет, різні коди не працюють, в програмі «Мій Київстар» також не написано 

Рівень користувача 6
Позначка

@Lisaaaa, лише оператор може перевірити загальну кількість використаного трафіку від моменту  оплати пакету послуг на 4 тижні. Раджу звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки.

 

 

В веб кабинете отображает вот такую информация и по ней явно понятно что аднёрка тут лишняя.

Но в мобильном приложении пишет 13152 и меня это сбивает с толку.

 

 

Собственно вопрос - как понять какое количество мегабайт у меня доступно сейчас?

Рівень користувача 8
Позначка +1

В веб кабинете отображает вот такую информация и по ней явно понятно что аднёрка тут лишняя.

Но в мобильном приложении пишет 13152 и меня это сбивает с толку.

обственно вопрос - как понять какое количество мегабайт у меня доступно сейчас?

ЛІчильник сумує всі доступні наразі для вас мегабайти.
Скоріше за все 4000 мб по вашому тарифу + якийсь акційний пакет 10 000мб.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zhora, спробуйте скористуватись комбінацією *112# та виклик :nerd:

Доброго дня! Поясніть будь ласка мені. В мене була попередня акція 225 грн/4 тижні, 18000 Мб інтернету, за місяць в мене використовувалося до 4000 Мб,інші згорали. Вчора я підключила акцію "твій вибір"175 грн/4 тижні було надано 15 Гб інтернету і за добу 1300 Мб використано. Яка причина? Як знімаються мегабайти?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@oksana32, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Куда исчезли 6 GB мобильного интернета за двое суток?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Перевірте по статистиці трафіку в телефоні, ми то звідки знаємо?!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Angel Q Angel, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Відповісти