Вирішено

Куди зникають МБ? Правила округлення трафіку мобільного Інтернету / Контроль мобільного трафіку



Показати перший допис

320 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kettler, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Надмірно з'їдає МБ,практично не користувався а вже зняло 600 МБ на протязі 4 годин.

Не можу додзвонитись до оператора,пробував через компютер Зоряна,і то не зєднує.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pan Ivan, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 1

Я замовив пакет 12000мб та безлім на ігри, програми т.д

Сьогодні ввечері я вирішив перевірити МБ було 6000мб положив телефон, мобільний Інтернет був вимкнений. Через деякий час я отримав повідомлення, що тарифні МБ кінчаються, я вирішив перевірити, а там справді 0кб

Вирішуйте щось будь ласка

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Artem Gelali, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Здравствуйте! Последнее время не нравится как работает ваш сервис.  Раньше всегда из 6000мб у меня оставались и как 10000 МБ стало, тоже всегда оставались, а потом сгорали. Уже на протяжении 4 мес я замечаю что 10000мб просто улетучуют, а ваши операторы даже не могут проверить как так и почему. Я так понимаю компания значит думает что я буду и дальше пользоваться услугами, но нет. Если за 2-3 дня это не решиться, я просто перейду на другого оператора, например Лайф, в меня с ними проблем не было, а с вами работаю с 2003г. Звоните мне если вам не все равно что я осталась не довольна вашим сервисом и разочаровалась в компании.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Если за 2-3 дня это не решиться, я просто перейду на другого оператора

 

Попутного вам вітру)

 

 

Было использовано всего 6000 мб,должно было остаться ещё 4000, так как тариф из 10К мб,но их нет. На счету у меня 0 кб

Рівень користувача 8
Позначка +1

Было использовано всего 6000 мб,должно было остаться ещё 4000, так как тариф из 10К мб,но их нет. На счету у меня 0 кб

466 вам у поміч.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юлия_Юлия, на жаль, оператори не бачать на які саме Інтернет-сторінки ви виходили, або якими додатками користувались. Консультанти бачать лише саму Інтернет-сесію, її тривалість та кількість використаних МБ. 

Контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону. 

...Звоните мне если вам не все равно что я осталась не довольна вашим сервисом и разочаровалась в компании.

На жаль, можливість телефонувати клієнтам Компанії “Київстар” не передбачена. Також хочу акцентувати вашу увагу на тому, що ви звернулись до Спільноти. Тут немає операторів, лише модератори. 

Але, відмучу, що це не говорить про те, що нам байдуже. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vaassilieva, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Добрый день. 13.03 я пополнил счет и получила акцию. 19.03 у меня уже интернета не  имеется, Якобы израсходован трафик.КАК ??? ЕСЛИ фильмов не смотрите, ТОЛЬКО ЧИТАЮ НОВОСТИ .Начало щипать деньги с мобилки.Пишут, что трафик ихрасходован с 01.03 до 31.03.КАК, если на календаре только 19.03 ??? 

Подскажите !!

Рівень користувача 8
Позначка +1

пополнил счет и получила акцию

Так “л” чи “ла” ? :confused:
 

Якобы израсходован трафик.КАК ??? ЕСЛИ фильмов не смотрите, ТОЛЬКО ЧИТАЮ НОВОСТИ .

Новини також “їдять” мегабайти.
Контролювати кількість витрачених мегабайт ви можете в додатку Мій Київстар, і штатними засобами вашого смартфону.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ulia Glushko, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону.

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Добрий день!

 

Виникла складна ситуація, а до гарячої лінії, чи підтримки дописатися дозвонитися неможливо.

 

Першого квітня було знято гроші за тарифним планом, та надано послуги за тарифом, а саме 6гб інтернету. Однак сьогодні та вчора виявилося що інтернет "закінчився", а за користування мережею списуються додаткові кошти. 

 

Отже:

1.04.21 19:15  - Списання коштів за пакет (6к мб, за умовами тарифу)

1.04.21 20:15 - користування додатками за безлімітним Інтернетом ~35МБ

2.04.21 18:00 - користування мобільним інтернетом - 80мб

3.04.21 15:10 - -10грн за користування інтернетом.

 

Не треба брати калькулятор щоб зрозуміти що 35+80=115, а не 6000.

Де поділися більше 5гб інтернету, і чому я маю платити за послуги які мені не були надані?

 

Після поповнення рахунку, мені нарахували 10 000мб та 100хв на інші номери, згідно моїм тарифним планом. Після цього з 29 березня по 4 квітня в мене зникло 3500 мб і 49 хв на інші оператори. Продивитись все в телефоні я на рахував максимум втраченого 1гб даних, а з дзвінків тільки 2 хв. В додатку мій київстар бачу що два дня в 23:09 було витрачено по 850 мб. Питання в навіщо ви надаєте скільки мб та хвилин, а потім сам ж їх куди то забираєте. І тільки пропонуєте періодично переходити на дорожчий тарифний план, якщо навіть умови цього не можете виконувати?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Bohdan S, на жаль, в модераторів Спільноти немає доступу до абонентської бази для індивідуальної перевірки руху хвилин та МБ. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@darinaValinorova, скоріш за все має місце технічний збій. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.

@darinaValinorova, скоріш за все має місце технічний збій. Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.

Нажаль, чат розроблено як квест-тренажер для бажаючих отримати довідку не за місцем свого проживання. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@darinaValinorova, спробуйте написати Чат-боту Зоряні слово “оператор”, далі обрати розділ “Інші питання”. 

Мегабайты исчезли !Интересно куда, если я спала и минус больше 3000 исчезли!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Мегабайты исчезли !Интересно куда, если я спала и минус больше 3000 исчезли!

Ви то спали, а телефон дивився новий випуск Холостяка))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fialka22, контролювати трафік ви можете самостійно, за допомогою функцій мобільного телефону :wink:

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Маю тарифний план "Все разом", маю по ньому 6000 мб на мцсяць. Плачу кожного першого числа. Користуюсь чисто для відповідей у меседжерах + шось погуглить. Завжди залишалося на кінець місяця близько 2000 мб. Сьогодні маємо 16 число, і в мене згорів весь мобільний Інтернет. Щось мені здається що десь мене обманюють...

Відповісти