Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати


Рівень користувача 3
Позначка

Сьогодні прийшло смс від Київстар

Пакет«Усюди онлайн» підключено. Мегабайти нараховано. Перевірка залишку мегабайтів і терміну дії: *712*0# або у додатку "Мій Київстар" kv.st/pr

Я звичайно дякую за 10000 мб, але що це акція? І як її взагалі підключили?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 6 November 2020, 19:30

Переглянути оригінал

396 Відповідей

Рівень користувача 1

Велика подяка Модератору Xomyak Модератор

послугу відключено

Рівень користувача 1

Отримала смс-повідомлення: Ловіть момент! 10000 МВ щомісяця протягом 3 міс. Активуйте пакет всього за 20 гривень та насолоджуйтесь улюбленими відео, музикою та сайтами. Щоб активувати пакет надішліть SMS з кодом 19 на номер 478 до 22/07/2021. Деталі 477

Звичайно ж, підключила, адже за сутністю смс-повідомлення зрозуміло, що активувавши пакет "Усюди онлайн" за 20 грн я буду протягом трьох місяців отримувати по 10000 МБ щомісяця. Але не тут то було..... Вчора зник інет й оператор довідкового центру сповістив, що ті 20 грн було заплачено лише за місяць. За послідуючі місяці також потрібно платити по 20 грн ... Спитала, чому цього не було вказано в смс? Отримала відповідь, що я досконально не знаю умов даної акції, тому не маю сперечатись і щось вимагати.... Дорогенький Київстар ! А де умови даної акції???? І, я так, розумію, лоханули не лише мене. По якому праву дурите народ, адже офіційних умов акції знайти не можу, а з смс-повідомлення чітко зрозуміло, що 10 000 МБ я мала би отримувати щомісяця протягом трьох місяців всього за 20 грн, а не сплачуючи 20 грн щомісяця !!

Рівень користувача 1

А я хочу подякувати за можливість (вже більше 2-х місяців точно) користуватись цією акцією і безкоштовним інтернетом!!!

Рівень користувача 8
Позначка +1

.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KOJI9I, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я передам запит інженеру.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Snegov, на поточний момент відкрита “аварія”:

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 5
Позначка +1

@TONYStar Ніт. За 1-ну гривну Вы подключите услугу, в рамках которой даётся 20Гб в месяц (на протяжении 6-ти месяцев). Выгодно? Безусловно.

Рівень користувача 1

На мобільний телефон прийшла персональна пропозиція підключення до 25.11.2020 пакета «Усюди онлайн» 10000МБ на 3 місяці за 1 грн. Скористався 24.11.2020 запропонованою USSD-комбінацію *712*1#, але отримав повідомлення про недостатність коштів. На рахунку залишалося ще 3 грн, тому зателефонував оператору на 466. Оператор запевнила, що таке буває, але впродовж доби підключення відбудеться. І дійсно, через невеликий час після завершення розмови з оператором, надійшло SMS про підключення пакета. З рахунку зняли 1 грн і надали 10000МБ до 23:59 21.02.2021. Перевірив, інтернет працює.., хоча під час спроби перегляду відео на YouTube видавало повідомлення про помилку "Ваш браузер не розпізнає жоден із доступних форматів відео".
Я порадував дитину, що матиме мобільний інтернет на всі вихідні та різдвяні зимові канікули... Слів не вистачить описати радість дитини... Зателефонували з Київстар з проханням оцінити роботу сервісу: звісно поставив високу оцінку...
Але у суботу 28.11.2020 інтернет вже не працював і USSD-комбінація *712# видала "Пакет «Усюди онлайн» не підключено"..
Боляче не стільки через те, що компанія Київстар в черговий раз "кидонула" і вкрала гроші... Найбільше болить бачити розчарування в очах дитини...
 

Рівень користувача 1
Позначка

Я хотів підключити інтернет - пакет “усюди онлайн ” але із за браку коштів не підключили, я поповнив рахунок на потрібну суму але уже не можу подати заявку через 477, а за код в смс не підключає.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak, це получається тільки в “Усюди Онлайн” за 0грн обов’язкова оплачена абонплата?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, чекала від вас цієї “пастки” :wink:
Для відключення потрібно зателефонувати за номером 466*66 :telephone_receiver: і за підказками автовідповідача подати заявку. 

Заявка на відключення виконається протягом доби. По факту відключення ви отримаєте SMS.

P.S.: якщо самостійно відключити не вийде, можна написати мені номер в особисті повідомлення. Допоможу. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо надійшло смс для підключення послуги на 10 000 мб на 180 днів без додаткових оплат - то є якийсь привід для сумнівів що щось тут не так?

Просто чи згодом не буде стягуватись якась плата?

Все так, через 180 днів послуга автоматично відключиться.

Рівень користувача 1

Якщо надійшло смс для підключення послуги на 10 000 мб на 180 днів без додаткових оплат - то є якийсь привід для сумнівів що щось тут не так?

Просто чи згодом не буде стягуватись якась плата?

Все так, через 180 днів послуга автоматично відключиться.

Дякую за відповідь!

Рівень користувача 1

В прошлом месяце Март 2021 прийшло персональное предложение подключить услугу "везде онлайн", 10000мб/месяц, на три месяца, за 1 грн/мес. По факту первый месяц услуга работала, пришли мегабайты, второй месяц ничего! Хотя в додатку "Киевстар" у меня стоит галочка что услуга подключена. 

Очередной обман?

Рівень користувача 6
Позначка

@VladysP, @Dasha_soul, пакети “Усюди онлайн” автоматично відключаються по закінченню терміну дії, також можна самостійно подати заявку за номером 466*66 виклик.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@shpychak1995, підключення можливе, якщо ви отримали персональную пропозицію. Канали підключення: USSD-комбінація, голосовий IVR (в рамках персональної пропозиції), система самообслуговування “Мій Київстар” (в рамках персональної пропозиції). 

Рівень користувача 1

@Ayumu Belfegor, ой-йой :hushed:
Це припущення, але не виключено, що я маю рацію. Ці два пакети не сумісні. По факту підключення “VIP Інтернету” послуга “Усюди Онлайн” автоматично була відключена. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

І в мене буде до вас прохання, написати, що відповів консультант. Заздалегідь, дякую. 

Дякую за допомогу, оператор вияснив що послуга деактивована, треба поповнити рахунок і активувати повторно за 1 грн, я так і зробив, і після цього інтернет знову запрацював:grin: .

Рівень користувача 1

@Heliusing, нараховані МБ/безліміт при підключенні пакета діють до моменту зняття оплати за умовами тарифного плану, наступні нарахування відбуваються одночасно зі зняттям оплати за тариф до закінчення терміну дії пакета.

Тобто оплачувати тариф потрібно. 

дякую вам за інформацію 

Рівень користувача 1
Позначка

Послуга "Усюди онлайн 20 000 МБ за 20 грн на 90 днів” -- на жаль, суцільний обман. Для того, щоб підключити і отримати 20 гб на 3 місяці ,як пояснюється в умовах, вам варто сплатити 20 грн. І вам ,зрештою, ці 20 гб нарахують на 3 місяці. Але після першого місяця користування вам слід буде сплатити ще раз 20 грн., щоб на другий місяць отримати доступ до залишку гігабайтів ,які залишаться з початково нарахованих 20 гб. На третій місяць вам слід оплатити ще раз 20 грн., щоб отримати доступ до об’єму гігабайтів, який у вас ще залишиться. Тому, у висновку, ці 20 гб на 3 місяці обійдуться вам у 60 грн., а не 20 - як це “розмито” заявлено у початкових умовах цієї акційної  пропозиції

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юра Рябенко, ваші зауваження, щодо формулювання умов послуги будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 

Рівень користувача 1

23.08.2021 пришло сообщение от Киевстар:

Ловите момент!  20000 МВ ежемесячно в течение полугода.  Активируйте пакет всего за 1 гривну и наслаждайтесь любимыми видео, музыкой и сайтами. Чтобы активировать пакет отправьте SMS с кодом 19 на номер 478 до 05/09/2021 Детали 477.

Что до оплаты абонплаты в размере 125 грн, что после, при отправке сообщения на номер 478, ничего не происходит.

Рівень користувача 1
Позначка

В додаток київстару пришла пропозиція підключити 10000 МВ на 3 місяці.Нажав на підключити.Показало галочку,так як виконано.Після місячного зняття абонплати пропозиція пропала взагалі.По надсиланню комбінації пише,на жаль для вас нема пакету.Замість цього дало 1 бонусну гривню,це якось мало схоже на 10 000 мб щомісяця протягом 3 місяців

Рівень користувача 1
Позначка

@Юра Рябенко, ваші зауваження, щодо формулювання умов послуги будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 


Дякую,  це  дійсно   важливо !

Рівень користувача 1

Написав

Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KOJI9I, йду в особисті повідомлення :pencil2:

Відповісти