Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати


Рівень користувача 3
Позначка

Сьогодні прийшло смс від Київстар

Пакет«Усюди онлайн» підключено. Мегабайти нараховано. Перевірка залишку мегабайтів і терміну дії: *712*0# або у додатку "Мій Київстар" kv.st/pr

Я звичайно дякую за 10000 мб, але що це акція? І як її взагалі підключили?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 6 November 2020, 19:30

Переглянути оригінал

396 Відповідей

Я телефонував на 466*66 але в підказках немає нічого про послугу "Усюди онлайн" , а тільки Автовідповідач.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Bogdan Shalashov , для відключення пакету за голосовим меню уважно слухайте меню, обирайте розділ про послуги і розділ щодо відключення послуги “Усюди онлайн”. Якщо цей розділ у Вас дійсно відсутній, тоді будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для передачі заявки до наших спеціалістів у разі необхідності. 

Доброго дня.
Як відключити та підключити послугу усюди онлайн???
В додатку пише підключено, але через ussd запит відповідає не підключено....

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg-oz, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Добрий вечір. "Усюди онлайн за нуль", на 180 днів Київстар мене підключив. Це добре, але дайте будь-ласка USSD- команду, як перевірити залишок висикошвидкісного інтернету (40 Gb-- я в курсі). Просто я не можу постійно пробиватись до оператора на щоб він повідомив мені залишок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yevgeniy1976, уточніть, будь ласка, я вірно розумію, що мова йде про пакет “Усюди Онлайн Безлім на 180 днів”?

Доброго дня. Сьогодні отримала смс із пропозицією від КС підключити тариф "Усюди онлайн". Спеціально поповнила рахунок, щоб підключити цей пакет. Поповнення надійшло, запит на підключення відправила, і навіть отримала підтвердження, що "запит надіслано". Але слідом прийшло смс, що для мого регіону ця послуга не доступна!!! Це ж як так??? І КС підключив мій старий пакет за стандартну вартість, який тут мені, вибачаюсь, зовсім не потрібен. Мені потрібен інтернет, а у моєму пакеті тільки дзвінки та смс по Україні... 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lissa-n7, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Підклюучв пакет "усюд онлайн за нуль" вклучаю інтрнет нчого не грузть жву в польші можлво за того що вроумінгу пакет не працує?

Позначка +1

@Lua_Buatti, на жаль, пакет "Усюди онлайн" не працює в роумінгу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lua_Buatti, пакет діє лише на території України. 

Рівень користувача 1

Безлімітний інтернет на три місяці. Для роботи обов'язково повинна бути сплачена абонплата за тарифний план?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Безлімітний інтернет на три місяці. Для роботи обов'язково повинна бути сплачена абонплата за тарифний план?

Якщо послуга безкоштовна - значить не обов’язково.

Рівень користувача 1

Якщо надійшло смс для підключення послуги на 10 000 мб на 180 днів без додаткових оплат - то є якийсь привід для сумнівів що щось тут не так?

Просто чи згодом не буде стягуватись якась плата?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо надійшло смс для підключення послуги на 10 000 мб на 180 днів без додаткових оплат - то є якийсь привід для сумнівів що щось тут не так?

Просто чи згодом не буде стягуватись якась плата?

Все так, через 180 днів послуга автоматично відключиться.

Рівень користувача 1

Якщо надійшло смс для підключення послуги на 10 000 мб на 180 днів без додаткових оплат - то є якийсь привід для сумнівів що щось тут не так?

Просто чи згодом не буде стягуватись якась плата?

Все так, через 180 днів послуга автоматично відключиться.

Дякую за відповідь!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Heliusing, для замовлення пакету за 0 грн. обов'язково має бути сплачено пакет послуг на 4 тижні. Якщо ця умова не виконана і ви залишите заявку на підключення, пропозиція “згорить” і можливості повторного замовлення не буде. Необхідно буде чекати наступної пропозиції.

Рівень користувача 1

@Heliusing, для замовлення пакету за 0 грн. обов'язково має бути сплачено пакет послуг на 4 тижні. Якщо ця умова не виконана і ви залишите заявку на підключення, пропозиція “згорить” і можливості повторного замовлення не буде. Необхідно буде чекати наступної пропозиції.

я це зрозумів. пакет уже замовлено і підключено. він на 3 місяці, тому мені цікаво чи обов'язково потрібно буде ці три місяці сплачувати абонплату за тарифний план, щоб це пакет працював. у мене тариф зараз оплачений до 16 липня. якщо я не буду платити абонплату за тариф, після 16 липня це пакет безлімітного інтернету буде працювати?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Heliusing, нараховані МБ/безліміт при підключенні пакета діють до моменту зняття оплати за умовами тарифного плану, наступні нарахування відбуваються одночасно зі зняттям оплати за тариф до закінчення терміну дії пакета.

Тобто оплачувати тариф потрібно. 

Рівень користувача 1

@Heliusing, нараховані МБ/безліміт при підключенні пакета діють до моменту зняття оплати за умовами тарифного плану, наступні нарахування відбуваються одночасно зі зняттям оплати за тариф до закінчення терміну дії пакета.

Тобто оплачувати тариф потрібно. 

дякую вам за інформацію 

Рівень користувача 8
Позначка +1

.

Відповісти