Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати



Показати перший допис

396 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valhot, @Bilic, для відключення достатньо набрати запит 466*66 і виклик. І, за підказкам автоінформатора, подати заявку на відключення. Максимальний термін виконання запиту - доба. За фактом відключення надійде SMS.

Здравствуйте. Ровно 1 мес. работала услуга Всегда онлайн. Потом стало снимать по 10 коп. в сутки непонятно за что? Сейчас при проверке *712*0# пишет услуга Всегда онлайн отключена. Как так? На сайте указано, что за 1 грн. доступен интернет на 3 мес., без каких либо дополнительных условий.

Рівень користувача 6
Позначка

@Yuras100зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням мобільного номеру. Консультант перевірить ситуацію з підключенням послуги.

В прошлом месяце Март 2021 прийшло персональное предложение подключить услугу "везде онлайн", 10000мб/месяц, на три месяца, за 1 грн/мес. По факту первый месяц услуга работала, пришли мегабайты, второй месяц ничего! Хотя в додатку "Киевстар" у меня стоит галочка что услуга подключена. 

Очередной обман?

У меня так же. Два обращения в чат поддержки и две разных трактовки условий акции получил. Кто то из них врёт. Дайте пожалуйста, кто нибудь ссылку почитать официальные условия акции Везде онлайн 10 000 МБ за 1 грн на 90 дней

 

@Yuras100зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням мобільного номеру. Консультант перевірить ситуацію з підключенням послуги.

 

В онлайн чате  “помогли” - у вас подключена услуга, все должно работать. Дозвонился “живому” оператору - все у вас хорошо, но специалисты проверят. И пошли СМС -  “Срок рассмотрения Вашего обращения продлен до  30.04., потом - до  03.05.” Сегодня 4 и тишина. Интернета больше недели нет.

https://community.kyivstar.ua/members/xomyak-1110

Почему модератор не реагирует так долго на жалобы?

Тех поддержка у Зоряны не помогает. 

В прошлом месяце Март 2021 прийшло персональное предложение подключить услугу "везде онлайн", 10000мб/месяц, на три месяца, за 1 грн/мес. По факту первый месяц услуга работала, пришли мегабайты, второй месяц ничего! Хотя в додатку "Киевстар" у меня стоит галочка что услуга подключена. 

Очередной обман?

У меня так же. Два обращения в чат поддержки и две разных трактовки условий акции получил. Кто то из них врёт. Дайте пожалуйста, кто нибудь ссылку почитать официальные условия акции Везде онлайн 10 000 МБ за 1 грн на 90 дней

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NiknameNikname:thinking: довго так не відповідала, так як в мене була відпустка. Замість мене питання розглядав модератор @Vitulia.

Що стосується вашого звернення: на жаль, інформації на офіційному сайті ви не знайдете, так як пакети не публічні, і доступні лише деяким абонентам мережі. 

По умовам послуги: нараховані МБ/безліміт при підключенні пакета діють до моменту зняття оплати за тарифним планом, наступні нарахування відбуваються одночасно зі зняттям оплати по тарифному плану до моменту закінчення терміну дії пакета.

Тобто, якщо у вас не знята оплата за умовами тарифного плану, МБ не нарахуються

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yuras100, у вас була оплачена абонентська плата за умовами тарифного плану?

Рівень користувача 1

Здравствуйте очень нужна услуга "везде онлайн" Уже все трое комбинаций введа дважды и не активируется, не 1 грн на счету, может влиять ли то, что абонплата не пополнена?

Рівень користувача 6
Позначка

@Brun4ik19711, я би радила звернутись для перевірки до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  , оскільки умови підключення  для персональних пропозицй відрізняються в залежності від доступного пакету.

Рівень користувача 1

Доброго дня мені прийшло повідомлення, що можна активувати послугу"Онлайн усюди", вле коли я надсилаю запит то мені приходить, що для мене нема доступної послуги, що робити?

Рівень користувача 6
Позначка

@Nazars5252ви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки? :thinking:

Рівень користувача 1

Я не знайшов там цієї теми

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nazars5252, ви можете звернутись до оператора з цим питанням через розділ “Інші питання”. 

Доброго дня! Підкажіть, 3 місяці з дня підключення послуги ще не закінчились, а абонплату не було сплачено вчасно і послуга тепер не працює, якщо я зараз сплачу абонплату, чи поновиться послуга Усюди онлайн? 

 

Позначка +1

@Svitlana0987654321, при сплаті абонплати за тариф послуга Усюди онлайн відразу активується, поки не закінчиться термін дії послуги .

Рівень користувача 6
Позначка

@Svitlana0987654321, як написав @VLAD.Z , послуга  буде відновленн після опоати тарифу :wink:

Рівень користувача 1

Добрий ранок! 24 червня мені надійшла SMS пропозиція "Ловіть момент! 20000 МВ щомісяця протягом 3 міс. Активуйте пакет всього за 20 гривень та насолоджуйтесь улюбленими відео, музикою та сайтами. Щоб активувати пакет надішліть SMS з кодом 19 на номер 478 до 07/07/2021. Деталі 477". 25 червня я вирішив активувати цей пакет. Але мене ігнорують.

Допоможіть, будь ласка, активувати цей пакет.

 

24.06 прийшло повідомлення Ловіть момент! 20000 МВ щомісяця протягом 3 міс. Активуйте пакет всього за 20 гривень та насолоджуйтесь улюбленими відео, музикою та сайтами. Щоб активувати пакет надішліть SMS з кодом 19 на номер 478 до 07/07/2021. Деталі 477. 25.06 вирішили підключити данний пакет послуг. Спочатку відправили повідомлення як вказано в повідомленні, в результаті чого після 5 хвилин очікування приходить повідомлення, що не вдалося підключити пакет послуг через нестачу коштів. Та пропозицією поповнити рахунок і повторити замовлення. Після цього поповнили рахунок та повторно відправили повідомлення, але відповіді так і не надходило. Сьогодні повторно відправили два повідомлення з даним кодом , але все без результату. Також після відправлення другого повідомлення з рахунку кудись зникли гроші. Допоможіть вирішити дане питання.​​​​​

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Snegov, на поточний момент відкрита “аварія”:

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Марина Борзенець, на поточний момент відкрита “аварія”:

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035

Не виключено, що ваш номер підпадає під цю ситуацію. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 1

@Snegov, на поточний момент відкрита “аварія”:

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035

Ви можете написати мені в особисті повідомлення ваш номер телефону, я зареєструю технічне звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Номер написав.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Snegov, йду в особисті повідомлення :pencil2:

Прийшло смс на номер де пише щоби получити пакет послуг Усюди онлайн потрібно відправити смс з кодом 19 на номер 478. Після відправки смс нічого не сталося.

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Прийшло смс на номер де пише щоби получити пакет послуг Усюди онлайн потрібно відправити смс з кодом 19 на номер 478. Після відправки смс нічого не сталося.

Абонплата сплачена?

Відповісти