Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати



Показати перший допис

396 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Molly, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Добрый день!
Сегодня пришло сообщение “Пакет «Везде онлайн» подключен. Мегабайты начислены. Проверка остатка мегабайт и срока действия: *712*0# или в приложении "Мой Київстар" kv.st/pr”

Я не подавала заявку на подключение этой услуги.  Что необходимо сделать, чтобы отключить эту услугу на моем телефоне?

Рівень користувача 6
Позначка

потратить 10000 мб и она сама отключится.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeryevna29, для відключення достатньо набрати запит 466*66 і виклик. І, за підказкам автоінформатора, подати заявку на відключення. Максимальний термін виконання запиту - доба. За фактом відключення надійде SMS.

Позначка

Что это за услуга везде онлайн за ноль?

Рівень користувача 1
Позначка

В додаток київстару пришла пропозиція підключити 10000 МВ на 3 місяці.Нажав на підключити.Показало галочку,так як виконано.Після місячного зняття абонплати пропозиція пропала взагалі.По надсиланню комбінації пише,на жаль для вас нема пакету.Замість цього дало 1 бонусну гривню,це якось мало схоже на 10 000 мб щомісяця протягом 3 місяців

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Biovak, це додатковий Інтернет-пакет. Підключення можливе, якщо ви отримали персональную пропозицію. Канали підключення: USSD-комбінація, голосовий IVR (в рамках персональної пропозиції), система самообслуговування “Мій Київстар” (в рамках персональної пропозиції). 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valerik:thinking: я вірно розумію, що ви подали заявку на підключення послуги перед тим, як оплатили умови тарифу?

Рівень користувача 1
Позначка

@Valerik:thinking: я вірно розумію, що ви подали заявку на підключення послуги перед тим, як оплатили умови тарифу?

Так.Натиснув на підтвердження пропозиції,галочка промалювалась,як підтверджено.Пізніше(в цей же день) підключився місячний пакет,а та пропозиція канула в невідомості.В "мій київстар" пропали і всі інші пропозиції..типу бонусив за поповнення,щось про роумінг було і т.п

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valerik, для замовлення пакета обов'язково повинен бути оплачений пакет послуг на 4 тижні. Тому подана попередньо заявка не виконалась і пропозиція зникла. 

Можу порадити лише очікувати на наступну. 

Рівень користувача 1

В прошлом месяце Март 2021 прийшло персональное предложение подключить услугу "везде онлайн", 10000мб/месяц, на три месяца, за 1 грн/мес. По факту первый месяц услуга работала, пришли мегабайты, второй месяц ничего! Хотя в додатку "Киевстар" у меня стоит галочка что услуга подключена. 

Очередной обман?

Рівень користувача 8
Позначка +1

В прошлом месяце Март 2021 прийшло персональное предложение подключить услугу "везде онлайн", 10000мб/месяц, на три месяца, за 1 грн/мес. По факту первый месяц услуга работала, пришли мегабайты, второй месяц ничего! Хотя в додатку "Киевстар" у меня стоит галочка что услуга подключена. 

Очередной обман?

Огляньтесь навкруги, що відбувається.

Рівень користувача 6
Позначка

Услуга работает только когда оплачен тариф.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EugeneK:thinking: уточніть, будь ласка, абонентська плата за цей місяць була знята?

Рівень користувача 1

Ні не була знята! Та не знімається! Я пробував набрати комбінацію позачергового зняття плати, але нічого не допомагає!

Наприклад, я користуюсь ще Водафон, і там таких проблем немає від слова взагалі! В любий час можу активувати позачергового зняття абонентської плати. Та ще там оператори трубку піднімають та допомагають в любий час доби.

А не так як Київстар, в якого неможливо ніколи дозвонитись до оператора, а кладуть трубку, та посилають до бота "зоряни" яка абсолютно безтолкова річ.

В мене вже огида до "сервісу" Київстар.

Ось чому не можна просто взяти і дозвонитися до оператора Київстар та вирішити питання?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ні не була знята! Та не знімається! Я пробував набрати комбінацію позачергового зняття плати, але нічого не допомагає!

Наприклад, я користуюсь ще Водафон, і там таких проблем немає від слова взагалі! В любий час можу активувати позачергового зняття абонентської плати. Та ще там оператори трубку піднімають та допомагають в любий час доби.

Справедливості ради,варто уточнити, що Водафон - єдиний оператор, який додумався брати 10грн за з’єднання з оператором)

А що вартує їх роздача інтернету за 100грн, через деякий час напевно побачили що немає дурних, і зробили за 50грн.
Тому не спішіть співати хвалебні пісні, у кожного оператора є речі, які дратують.

Ось чому не можна просто взяти і дозвонитися до оператора Київстар та вирішити питання?

Через надзвичайну величезну кількість звернень.

Рівень користувача 1

​​​KurwaMatjj 

Ага! Настільки величезна кількість звернень, що вже напротязі кількох років взагалі не можна попасти на живого оператора))

На рахунок Водафон не брешіть, 10 грн знімається за позачергове з'єднання з оператором. Завжди немає проблем дозвонитися в черзі максимум 1-2хвилини.

Я не хвалю іншого оператора, але те що робить Київстар то в ніякі ворота вже! Сервіс на нулі!

Я можу зараз попробувати зателефонувати до оператора, і можу поклястися що трубку ніхто не візьме. Також немає чату підтримки в додатку з живим оператором, так як це у іншого оператора влаштовано. Завжди переводять на безтолкову та безкористну "Зоряну"…

Я ще раз запитую тут, є хоч хто небудь хто зможе вирішити моє питання. Чому неможна активувати позачергово згідно мого тарифного плану? На рахунку достатньо коштів.

Чому не нараховується бонусні мегабайти згідно акції "усюди онлайн", яка в мене активована?

Рівень користувача 1

Достали. Киевстар поза тарифом просто так снимает деньги, хоть не пользуюсь, не включаю интернет и не звоню. Пополнил счет, чтобы сняли согласно моему тарифному плану. Так нет, нельзя же просто взять и подключить согласно моему тарифному плану! Будем плату подневно снимать! За ни за что! И никаких услуг не предоставлено! Нуль! 

Буду полностью уходить с Киевстар. Мошенники!

Рівень користувача 8
Позначка +1

​​​НА рахунок Водафон не брешіть, 10 грн знімається за позачергове з'єднання з оператором. Завжди немає проблем дозвонитися в черзі максимум 1-2хвилини.​​​

Так мається на увазі сам факт брати гроші за надання підтримки.

​​​Я не хвалю іншого оператора, але те що робить Київстар то в ніякі ворота вже! Сервіс на нулі!

Я можу зараз попробувати зателефонувати до оператора, і можу поклястися що трубку ніхто не візьме. Також немає чату підтримки в додатку з живим оператором, так як це у іншого оператора влаштовано. Завжди переводять на безтолкову та безкористну "Зоряну"…​​

Так, тому що кількість звернень переважає можливості колл-центру, в зв’язку з роботами по оновленні системи. Як лежав Водафон пару місяців тому - ситуація була така ж і в Водафоні. На щастя, Водафон вирішив свої проблеми за день, тут ситуація складніша.

​​Я ще раз запитую тут, є хоч хто небудь хто зможе вирішити моє питання. Чому неможна активувати позачергово згідно мого тарифного плану? На рахунку достатньо коштів.

Чому не нараховується бонусні мегабайти згідно акції "усюди онлайн", яка в мене активована?​

Є, напишіть в приват @Xomyak 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@EugeneK, приношу вибачення, що так довго не відповідала. Зараз йду в особисті повідомлення. 

Доброго дня! Прохання відключити мені цю послугу, номер мого телефону, надіслав в приватні повідомлення. Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AlekseyG, послуга відключена.

Добрий день. Допоможіть відключити послугу "Усюди онлайн" за моїм номером

Рівень користувача 6
Позначка

Для чого відключати безкоштовну послугу, яка сама відключиться через місяць?

Добрый день. Прошу отключить услугу "Усюди онлайн" на номере 068-ххх-хх-88.

Відповісти