Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати



Показати перший допис

396 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rozochka, будь ласка, звертайтесь :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ihor2108, інформацію отримала. Запит інженерам передаю. 

Доброго дня! Прошу відключити послугу “Усюди онлайн” за моїм номером. В приватні повідомлення написала. Дякую

Рівень користувача 1

А я хочу подякувати за можливість (вже більше 2-х місяців точно) користуватись цією акцією і безкоштовним інтернетом!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Liliya_13, повідомлення отримала. Запит на відключення передаю. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tanyaac, дякуємо за відгук :hugging:

Доброго времени суток )

Могу ли поинтересоваться полными условиями услуги «Усюди онлайн» ? Т.к. личный кабинет почему-то не открывает полные условия. Спасибо.

Скажіть будь- ласка,як можна відключити послугу "усюди  онлайн" ,мені хватає моїх мегабайтів по тарифному плані,допоможіть будь-ласка

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yaroslav1978, пожалуйста :nerd:

Подключение доступно только при наличии индивидуального предложения. 

Для заказа пакета обязательно должен быть оплачен пакет услуг на 4 недели и выполнено условие первого пополнения счёта на 45 грн. и выше.
:warning: Подключение не доступно в последний день перед снятием плановой оплаты по тарифному плану (поданная заявка будет выпадать в ошибку):warning:  
-МБ начисляются на бонусный GPRS_BALANCE.
-МБ или безлимит используются только при успешном снятии платы по тарифному плану.

Начисленные МБ или безлимитный Интернет при подключении пакета действуют до момента снятия оплаты по тарифному плану, следующие начисления происходят одновременно со снятием оплаты по тарифному плану до момента окончания срока действия пакета. 

Предоставляется доступ к Интернету только на территории Украины (не в роуминге). Если у абонента до предоставления пакета действовало ограничение скорости, оно будет отключено автоматически (если пакет подразумевает фиксированное количество МБ).

В безлимитных пакетах после использования 1 500 МБ в течение суток, доступ к Интернету предоставляется со скоростью до 0,8 Мбит/c согласно "Политики справедливого пользования сетевыми ресурсами". 
При завершении срока действия пакета, неиспользованный остаток МБ аннулируется. После исчерпания МБ или завершения срока действия пакета, действуют мегабайты по тарифному плану.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ella Melnyk, @OlhaPas, @Ihor2108, @Liliya_13, заявки на відключення були успішно виконані :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@123459876, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону за котрим потрібно послугу відключити.

068ХХХХХХХ

Рівень користувача 6
Позначка

 @123459876, будь ласка, свій номер телефону напишіть в особисті повідомлення @Xomyak.

Також можна подавати заявку  на відключення послуги “Усюди онлайн” самостійно по номеру 466*66.

Відключіть мені пакет послуг усюди онлайн +38097ххххх33

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Propavkit, є гарна новина. Реалізована можливість самостійного відключення послуги. Спробуйте зателефонувати за номером 466*66 :telephone_receiver: і відключити послугу за допомогою підказок. 

Які умови надання послуги Усюди онлайн ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@lotoc, підключення доступно тільки при наявності індивідуальної пропозиції.

Для замовлення пакета обов'язково повинен бути оплачений пакет послуг на 4 тижні і виконана умова першого поповнення рахунку на 45 грн. і вище.

:warning:Підключення не доступно в останній день перед зняттям планової оплати за тарифним планом (подана заявка буде випадати в помилку):warning:
-МБ нараховуються на бонусний GPRS_BALANCE.
-МБ або безліміт використовуються тільки при успішному знятті плати за тарифним планом.

Нараховані МБ або безлімітний Інтернет при підключенні пакета діють до моменту зняття оплати за тарифним планом, такі нарахування відбуваються одночасно зі зняттям оплати за тарифним планом до моменту закінчення терміну дії пакета.

Надається доступ до Інтернету тільки на території України (не в роумінгу). Якщо у абонента до надання пакету діяло обмеження швидкості, воно буде відключено автоматично (якщо пакет передбачає фіксовану кількість МБ).

В безлімітних пакетах після використання 1 500 МБ протягом доби, доступ до Інтернету надається зі швидкістю до 0,8 Мбіт/c згідно з умовами "Політики справедливого користування мережевими ресурсами".
При завершенні терміну дії пакета, невикористаний залишок МБ анулюється. Після вичерпання МБ або завершення терміну дії пакета, діють мегабайти за тарифним планом.

Рівень користувача 1

Ловіть момент! 10000 МВ щомісяця без додаткових плат протягом 3 міс. Щоб активувати пакет наберіть комбінацію *712*2# до 05/02/2021. Деталі 477

Прийшло вже другий раз таке смс. Перший раз скористався комбінацією, а другий додаком. І в обох випадках написало чекайте смс про підключкння, але так нічого і не підключилось.

Рівень користувача 6
Позначка

Якщо не оплачений тариф, то послуга не підключається. Це щодо відсутності додаткових плат.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@odkate, відповідь на питання ви вже знайшли :wink:

Хоч і підключений до акції “всюди онлайн за нуль”, але в мене чомусь обнулилися невикористані мегабайти по цій акції. Хоча витратив менше половини з 10000мб. В чому проблема? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alex_Master, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Ловіть момент! 10000 МВ щомісяця без додаткових плат протягом 3 міс. Щоб активувати пакет наберіть комбінацію *712*2# до 06/02/2021. Деталі 477 Прийшло це смс у цю неділю 24.01.21

А зараз пише: На жаль, для Вас немає доступного пакета на даний момент. За детальнішою інформацією зверніться за тел. 466. Чому бо як до 6го лютого послуга доступна для підключення. Допоможіть будь ласка ось розпочалося дистанційне мені потрібно бо дуже корисно...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Manzy, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

В мене кожен місяць знімало кошти за цей пакет, а в цьому не знімає. В чому проблема?

Відповісти