Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати



Показати перший допис

396 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Margo382016, отримала від вас інформацію в особистих повідомленнях. Передала запит колегам. 

Добрый день, подскажите, пожалуйста, если у меня была услуга «везде онлайн» и у меня закончились мегабайты раньше срока оплаты, возможно как-то оплатить за пакет раньше? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sofiya_1583, уточніть, будь ласка, який саме пакет підключено? З якою оплатою (1 грн., 0 грн., 10 грн., 20 грн.)?

Рівень користувача 1

Як можна замовити раніше, а ніж закінчиться місяць, новий пакет послуг?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lubov123, уточніть, будь ласка, який саме пакет підключено? З якою оплатою (1 грн., 0 грн., 10 грн., 20 грн.)?

Рівень користувача 1

@Xomyak З оплатою 10 грн

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lubov123, на жаль, для цього пакету позачергове підключення пакету не передбачено. 

Рівень користувача 1

@Xomyak, дякую.

Не грузить інтернет, я замовив послугу усюди онлайн, мені дали 10000мб, я витратив 3000 і у мене лишилось 7000, і інтернет перестав грузити, в настройках все добре, перезагружати телефон пробував, що робити?

Рівень користувача 6
Позначка

Поставити сімку в інший телефон.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova01042004:thinking: я вірно розумію, що у вас підключено платний пакет? Місяць ще не пройшов? Оплата за послугу була знята успішно? 

@Vova01042004:thinking: я вірно розумію, що у вас підключено платний пакет? Місяць ще не пройшов? Оплата за послугу була знята успішно? 

Так оплата 10грн була знята після чого я потратив 3гб інтернету і він перестав грузити, місяц пройшов, но інтернет мб не забрало в програмі Київстар, і також коли телефоную по номеру *712# то показує що є 7тисяч мб, і пише що вони діють до 25.06 числа, а інтернет не грузить.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Vova01042004, у вас не знята оплата за пакет МБ в розмірі 10 грн. Потрібно поповнити рахунок на потрібну суму. Оплата буде знята автоматично вночі. 

Прийшло повідомлення з підключенням пакету "усюди онлайн " 10000 мб за 10 грн/місяц.Я ним користувався два місяці тепер коли час підійшов знову платити за нього мені прийшло повідомлені про підключення цього тарифу знову на півроку в мене є 10 грн на балансі але підключити я всерівно не міг потім прийшло ще одне також саме повідомлення про підключення цього тарифу але й за ним я не можу підключити, відправляю код на номер а відповіді немає . По запиту *712*0# пише що пакет усюди онлайн не підключено.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeriy351, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

@Valeriy351, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення. 

Я трохи не зрозумів як звернутись і до кого 😓

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valeriy351, звернутись до оператора Онлайн Чату.

Потрібно перейти за посилання https://kyivstar.ua/uk/support, а далі спуститись вниз: 

Натиснути на кнопку “Онлайн-консультант”. Далі описуєте ситуацію і очікуєте, коли до діалогу приєднається оператор.
Будь ласка, спробуйте. 

Позначка

Підключив послугу Усюди Онлайн 10000МБ на півроку за 10 гривень  щомісяця після персонального повідомлення 16 лютого і за тариф безлім лайт сплатив 50 гривень. Отримав 3 ГБ та 10 ГБ одразу. Сьогодні 16 березня  поповнив рахунок на 62 гривні. 3 ГБ отримав згідно тарифу, а 10 гривень не знімає та не надає 10 ГБ згідно персональної пропозиції? Що робити? Прийде згодом чи потрібно ввести якусь комбінацію?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@o.tarasi4ek, спробуйте почекати до ночі. При достатній сумі на рахунку оплата повинна знятись. Якщо і завтра послуга не активується, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Позначка +1

@o.tarasi4ek, у тарифі "Без меж lite" плата знімається кожні 4 тижні, а за послугою "Усюди онлайн" — кожні 30 днів. Тому дата надання ГБ згідно персональної пропозиції зміщується.

Доброго ранку!

Скажіть будь ласка як я можу відключити інтернет-пакет "Усюди Онлайн" ?

Рівень користувача 1

Як, і взагалі чи це можливо, підключити позачергово інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" на 180 днів. 

 

Я підключав цей пакет по коду , відправляєте код 19 на номер 478

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Bogdan Shalashov , відключення пакету можливе при дзвінку на номер 466*66 за підказками меню.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@0966717434 , на жаль, позачергове замовлення за цим пакетом неможливе 🤷 . Пакет нараховується тільки автоматично. А для нарахування пакету на рахунку має бути достатня сума. 

Відповісти