Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати



Показати перший допис

396 Відповідей

Не працює інтернет з послуги "Усюди онлайн". Спочатку підключив послугу, інтернет працював. Далі зайшов в настройки та ненароком змінив настройки APN. Інтернет перестав працювати. Повернув настройки APN до попередніх. Інтернет не почав працювати. 

Додаткового інтернету залишилося більше 16гб. Після поповнення рахунку, інтернет знову діяв, але, після закінчення інтернету тарифу, він перестав діяти. Інтернет з послуги не закінчився та має діяти ще кілька місяців, але користуватися ним не вдається. 

Звернувся до магазину Київстар. Там вирішити проблему не змогли та оформили скаргу на послугу (номер скарги 1815983). Пройшов тиждень, проблему так і не вирішили.

(Проблеми з телефоном немає)

Підкажіть, що робити.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lesh, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки та отримання рекомендацій. 

Спасибо вам. Теперь я понял, что это очередной развод от киевстар. Хочу отметить, что в тексте сообщения нету никаких упоминаний о дополнительной ежемесячной плате. Также в сообщении не разъясняется, как получить дополнительные сведения о предлагаемой услуге. Так что можно смело подавать в суд на компанию киевстар. 

 

 

 

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Спасибо вам. Теперь я понял, что это очередной развод от киевстар. Хочу отметить, что в тексте сообщения нету никаких упоминаний о дополнительной ежемесячной плате. Также в сообщении не разъясняется, как получить дополнительные сведения о предлагаемой услуге. Так что можно смело подавать в суд на компанию киевстар. 

Ну да, подайте в суд за 5 грн)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lesh, прикро, що зробили такі висновки :worried:

Як відключити послугу усюди онлайн 20000 мб??

Рівень користувача 3
Позначка +1

@diana pushko, для відключення потрібно зателефонувати за номером 466*66 :telephone_receiver: і за підказками автовідповідача подати заявку. 

Заявка на відключення виконається протягом доби. По факту відключення ви отримаєте SMS.

Добрый день. Подключила по смс эту услугу. пополнении сняли все, что было на счету. Позвонила оператору, она что то переключила и уже я пополнила на гривну и все включилоПользовалась месяц. Правда скорость такая, что можно пользоваться только вайбером, но ладно. Сейчас снова хотела подключить следующий месяц 1 гривну звоню оператору уточнить, а мне отвечают, что нужно 11 гривен пополнить тогда подключат. Это как? Мне изначально сказали на пол года по 1 грн. В месяц.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alisa18, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

У жовтні підключила послугу Скрізь онлайн 20 000 МБ за 1 грн на 180 днів, 30.11 чомусь перестав піключатись мобільний інтернет, хоча залишилось 15 000 мб. Проблема не в смартфоні.Робот Зоряна не допомагає, с смс ніякої інформації не приходило, в додатку інформація по послузі взагалі не доступна, постійно в режимі очікування загрузки, перевірити мегабайти по через короткий номер також не дозволяє - 3-й день технічні проблеми, до ваших операторів також не дозвонитись - час очікування 34 хв, на 23 хвилині очікування мене просто вибили, повтоно не дає підключитись.

Мало того что при наявності цієї послуги не списувались тарифні мегабайти і вони просто через місяць згорали, то тепер взагалі мобільного інтернету нема. Київстар, вам куди жалобу писати? Чи може вам настільки пофіг на своїх клієнтів, що пора змінювати оператора?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Liyda, ваше питання потребує індивідуальної перевірки. 

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону.

Рівень користувача 1

Поповнив рахунок а акція не дає мегабайти, як зробити так щоб появились мегабайти?

Надійшла смс

Ловіть момент! 10000 МВ щомісяця протягом півроку. Активуйте пакет всього за 10 грн/міс та насолоджуйтесь улюбленими відео, музикою та сайтами. Щоб замовити надішліть SMS з кодом 19 на номер 478 до 14/12/2021. Перед замовленням переконайтеся, що у Вас достатньо коштів на рахунку за допомогою запиту *111#. Деталі 477
Шкода, але заявка на підключення пакета «Усюди онлайн» не виконана через нестачу коштів на рахунку. Поповніть рахунок і повторіть замовлення. Поповнення БЕЗ комісії у додатку «Мій Київстар» kv.st/pr.
2021.12.08 о 16:45 Ваш рахунок поповнено на 10,00 грн. Дякуємо, що Ви з нами!

 

Гроші зняло акцію не включили . Оператор сказав шо її вже нема в смс до 14 числа сьогодні 9

 

Кідалово не ведіться

Рівень користувача 1

Як відключити акцію Усюди онлайн?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TONYStar, на поточний момент відкрита “аварія”:

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів можуть виникати складнощі з послугою "Всюди Онлайн":
1) при першому підключенні послуги "Всюди Онлайн" виникає помилка.
2) при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».
3) при підключенні послуги "Всюди Онлайн" пакет ("10 000 МБ за 20 грн. на 90 днів") виникає помилка, кошти знімаються, а МБ не нараховуються.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035”.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки і реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Щодо відключення, достатньо зателефонувати за номером 466*66 та за підказками подати заявку.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dah:thinking: я вірно зрозуміла, що після поповнення рахунку 10 грн. було знято саме за активацію цієї пропозиції? Або за щось інше?

Не знімаються гроші за тариф Усюди онлайн 20000мб за 1 гривню писав код шоб перевірити мб пише не підключено дзвонив до оператора сказав шо це резервування коштів і треба переключити з 4g на 2g потім перезагрузити телефон зробив так пару раз нічо не змінилось

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Valik7383, на поточний момент відкрита “аварія”:

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів можуть виникати складнощі з послугою "Всюди Онлайн":
1) при першому підключенні послуги "Всюди Онлайн" виникає помилка.
2) при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».
3) при підключенні послуги "Всюди Онлайн" пакет ("10 000 МБ за 20 грн. на 90 днів") виникає помилка, кошти знімаються, а МБ не нараховуються.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035”.

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для перевірки і реєстрації технічного звернення. Як тільки складності будуть усунені, вас проінформують в SMS.

Підключена послуга усюди онлайн (20000мб за 1грв), на момент зняття абонплати грошей не було на рахунку, зараз є не знімається. Телефонував до оператора каже, що потрібно щоб на рахунку було 11 грв, щоб знялась денна абонка і залишилась гривня на абонку усюди онлайн. Поповнив на 11 грв, знялась тільки денна абонплата. Можливо якось, щоб знялась абонка за усюди онлайн? Номер 067ххх8985.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sasakip, зверніться, будь ласка, повторно до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Бачу тут вже знають про проблему з даною пропозицією:

Ловіть момент! 20000 МВ щомісяця протягом півроку. Активуйте пакет всього за 1 гривню та насолоджуйтесь улюбленими відео, музикою та сайтами. Щоб активувати пакет надішліть SMS з кодом 19 на номер 478 до 17/09/2021 Деталі 477

Сподіваюся на якомога скоріше вирішення даної проблеми, бо онлайн оператори говорять щось про те що акція закінчилася і я пропустив термін зняття плати,хоча минулого місяця теж пропустив кілька днів. Вчора поповнив рахунок на 2 гривні-гроші знялися так ніби це просто нестача коштів для абонплати.

Сподіваюся технічний відділ все поремонтує 😀

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Art, чекаємо на якнайскоріше вирішення:pray_tone2:

Підключив послугу "Усюди онлайн" мегабайти нараховані, проте нема підключення жо інтернету

Рівень користувача 3
Позначка +1

@HEGATIB4IK, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки та отримання рекомендацій. 

Доброго дня! прошу відключити послугу “Усюди онлайн” за моїм номером. В приватні повідомлення написала. Дякую

Відповісти