Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати



Показати перший допис

396 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak, у мене тарифний план “Без меж lite”, хочу змінити на “ТВІЙ Новий” по спецпропозиції. Отже, додатковий Інтернет-пакет "Усюди онлайн 20 000 МБ на 180 днів за 1 грн" при цьому зберігається?

В сусідній темі пані @Xomyak написала про “аварію” при якій навіть платні інтернет пакети згорають. Тому не варто.

Та і взагалі не варто переходити на цей новий тариф, там є пару нюансів неприємних. Краще сидіть на Без меж lite.

Позначка +1

@Xomyak, який орієнтовний термін усунення "аварії" щодо відключення платних пакетів під час заміни тарифного плану?

Скористався пропозицією "Усюди онлайн" 20Гб на 180 днів

Детальна інформація стосовно даної послуги просто вражає: 

"Абонплата 1грн/місяць"

і все…

Підкажіть будь ласка, як керувати послугою і чи є можливість самостійно активувати нарахування інтернету?

Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Xomyak, у мене тарифний план “Без меж lite”, хочу змінити на “ТВІЙ Новий” по спецпропозиції. Отже, додатковий Інтернет-пакет "Усюди онлайн 20 000 МБ на 180 днів за 1 грн" при цьому зберігається?….

@VLAD.Z, так, зберігається.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, орієнтовні терміни усунення - 11.11.2021 р., до 18:00.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NeoMatrix, абонентська плата за умовами послуги знімається раз в місяць (в день підключення) в розмірі 1 грн. Якщо пропустили дату планово зняття оплати, поповнюєте рахунок, оплата буде знята автоматично вночі.
Відключення послуги відбувається в автоматичному режимі, додатково подавати заявки не потрібно. 
Перевірити залишок МБ ви можете за допомогою комбінації *712# виклик. 

Рівень користувача 1

Працював і перестав. У мене підключено “Усюди онлайн 20 000 МБ 180 днів” в додатку київстар пише що підключенно і залишилось 19 700мб, у додатку натискаю вкладку усі послуги>пакет>усюди онлайн>деталі і пише “в процесі обробки”.Допоможіть

Позначка +1

@NeoMatrix, абонентська плата за умовами послуги знімається раз в місяць (в день підключення) в розмірі 1 грн. Якщо пропустили дату планово зняття оплати, поповнюєте рахунок, оплата буде знята автоматично вночі.
Відключення послуги відбувається в автоматичному режимі, додатково подавати заявки не потрібно...

@Xomyak, в мене підключена послуга, за умовами якої абонентська плата 1 грн., і я не хочу, щоб більше планово знімалась оплата і не нараховувались МБ. До закінчення строку дії послуги в мене 3 місяці, але я не бажаю користуватись нею і сплачувати лише за тариф.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ayumu Belfegor:thinking: у вас платний пакет?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, чекала від вас цієї “пастки” :wink:
Для відключення потрібно зателефонувати за номером 466*66 :telephone_receiver: і за підказками автовідповідача подати заявку. 

Заявка на відключення виконається протягом доби. По факту відключення ви отримаєте SMS.

P.S.: якщо самостійно відключити не вийде, можна написати мені номер в особисті повідомлення. Допоможу. 

Рівень користувача 1

@Ayumu Belfegor:thinking: у вас платний пакет?

Інтернет був за 1 грн на старій картці, потім київстар без згоди сам підключив “vip інтернет безлім на 30 днів”, після заміни на нову сім-картку ще працював “vip інтернет безлім на 30 днів” який закінчився позавчора, а тепер усюди онлайн не працює

@NeoMatrix, абонентська плата за умовами послуги знімається раз в місяць (в день підключення) в розмірі 1 грн. Якщо пропустили дату планово зняття оплати, поповнюєте рахунок, оплата буде знята автоматично вночі.
Відключення послуги відбувається в автоматичному режимі, додатково подавати заявки не потрібно. 
Перевірити залишок МБ ви можете за допомогою комбінації *712# виклик. 

Дякую за відповідь

Ще одне питання

Чи можливе нарахування інтернету раніше дати підключення, наприклад за допомогою USSD коду?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ayumu Belfegor, ой-йой :hushed:
Це припущення, але не виключено, що я маю рацію. Ці два пакети не сумісні. По факту підключення “VIP Інтернету” послуга “Усюди Онлайн” автоматично була відключена. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

І в мене буде до вас прохання, написати, що відповів консультант. Заздалегідь, дякую. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NeoMatrix, так, можливість позачергового замовлення є. USSD код - *712*1# та виклик. 

Рівень користувача 1

@Ayumu Belfegor, ой-йой :hushed:
Це припущення, але не виключено, що я маю рацію. Ці два пакети не сумісні. По факту підключення “VIP Інтернету” послуга “Усюди Онлайн” автоматично була відключена. 

Будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

І в мене буде до вас прохання, написати, що відповів консультант. Заздалегідь, дякую. 

Дякую за допомогу, оператор вияснив що послуга деактивована, треба поповнити рахунок і активувати повторно за 1 грн, я так і зробив, і після цього інтернет знову запрацював:grin: .

@NeoMatrix, так, можливість позачергового замовлення є. USSD код - *712*1# та виклик. 

"На жаль, для Вас немає доступного пакета на даний момент. За детальнішою інформацією зверніться за тел. 466."

Таке повідомлення надходить у відповідь

Тариф оплачено, є залишок коштів на рахунку

Звернувся на 466. Отримав відповідь: "Нарахування інтернету в даному пакеті раніше дати підключення неможливо."

Пришло СМС  с предложением за 10гривен, подключить услугу,отправить смс с кодом 19 на номер 478,10 000мб в месяц на протяжении 180дней, счёт пополнил,смс отправил,услугу не подключает,что за шутки такие?

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Vlad28, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки.

Рівень користувача 1
Позначка

Послуга "Усюди онлайн 20 000 МБ за 20 грн на 90 днів” -- на жаль, суцільний обман. Для того, щоб підключити і отримати 20 гб на 3 місяці ,як пояснюється в умовах, вам варто сплатити 20 грн. І вам ,зрештою, ці 20 гб нарахують на 3 місяці. Але після першого місяця користування вам слід буде сплатити ще раз 20 грн., щоб на другий місяць отримати доступ до залишку гігабайтів ,які залишаться з початково нарахованих 20 гб. На третій місяць вам слід оплатити ще раз 20 грн., щоб отримати доступ до об’єму гігабайтів, який у вас ще залишиться. Тому, у висновку, ці 20 гб на 3 місяці обійдуться вам у 60 грн., а не 20 - як це “розмито” заявлено у початкових умовах цієї акційної  пропозиції

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ayumu Belfegor, дякую за зворотний зв’язок :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NeoMatrix:thinking: цікаво. Я передам додатково запит колегам (стосовно комбінації, котра в нас є). 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Юра Рябенко, ваші зауваження, щодо формулювання умов послуги будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 

Рівень користувача 1
Позначка

@Юра Рябенко, ваші зауваження, щодо формулювання умов послуги будуть передані на розглядання колегам у відповідний відділ. 


Дякую,  це  дійсно   важливо !

Рівень користувача 1

Доброго вечора, я поповнив рахунок але гроші не знімаються і не приходять мегабайти

Рівень користувача 8
Позначка +5

@TONYStar, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки та отримання рекомендацій. 

Відповісти