Вирішено

Інтернет-пакети "Усюди онлайн 10 000 МБ" / "Усюди онлайн 20 000 МБ / Усюди онлайн Безлім" на 30/90/180 днів для абонентів передплати


Рівень користувача 3
Позначка

Сьогодні прийшло смс від Київстар

Пакет«Усюди онлайн» підключено. Мегабайти нараховано. Перевірка залишку мегабайтів і терміну дії: *712*0# або у додатку "Мій Київстар" kv.st/pr

Я звичайно дякую за 10000 мб, але що це акція? І як її взагалі підключили?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 6 листопад 2020, 19:30

@shpychak1995, підключення можливе, якщо ви отримали персональную пропозицію. Канали підключення: USSD-комбінація, голосовий IVR (в рамках персональної пропозиції), система самообслуговування “Мій Київстар” (в рамках персональної пропозиції). 

Переглянути оригінал

51 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@shpychak1995, підключення можливе, якщо ви отримали персональную пропозицію. Канали підключення: USSD-комбінація, голосовий IVR (в рамках персональної пропозиції), система самообслуговування “Мій Київстар” (в рамках персональної пропозиції). 

Рівень користувача 1

@shpychak1995, підключення можливе, якщо ви отримали персональную пропозицію. Канали підключення: USSD-комбінація, голосовий IVR (в рамках персональної пропозиції), система самообслуговування “Мій Київстар” (в рамках персональної пропозиції). 


Підкажіть як відключити, бо знімає кожен день по гривні, а мені на телефоні нокія х1-01 той інтернет ну дуже “потрібен”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vlad5229, для відключення вам потрібно звернутись до оператора і попросити його з’єднати вас з технічним спеціалістом. Інженер зможете подати заявку на відключення. 

P.S.: якщо нічого не вийде, напишіть мені, будь ласка.

Рівень користувача 1

@vlad5229, для відключення вам потрібно звернутись до оператора і попросити його з’єднати вас з технічним спеціалістом. Інженер зможете подати заявку на відключення. 

P.S.: якщо нічого не вийде, напишіть мені, будь ласка.

оператор відмовилась  з’єднати мене з технічним працівником - сказавши що “у неї не має такої можливості” і послугу вона не може відключити - для чого мені ця послуга на телефоні який конструктивно не має доступу в інтернет ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KOJI9I, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я передам запит інженеру.

Рівень користувача 1

Написав

Дякую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KOJI9I, йду в особисті повідомлення :pencil2:

Рівень користувача 1

Велика подяка Модератору Xomyak Модератор

послугу відключено

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KOJI9I:hugging:

Рівень користувача 1

На мобільний телефон прийшла персональна пропозиція підключення до 25.11.2020 пакета «Усюди онлайн» 10000МБ на 3 місяці за 1 грн. Скористався 24.11.2020 запропонованою USSD-комбінацію *712*1#, але отримав повідомлення про недостатність коштів. На рахунку залишалося ще 3 грн, тому зателефонував оператору на 466. Оператор запевнила, що таке буває, але впродовж доби підключення відбудеться. І дійсно, через невеликий час після завершення розмови з оператором, надійшло SMS про підключення пакета. З рахунку зняли 1 грн і надали 10000МБ до 23:59 21.02.2021. Перевірив, інтернет працює.., хоча під час спроби перегляду відео на YouTube видавало повідомлення про помилку "Ваш браузер не розпізнає жоден із доступних форматів відео".
Я порадував дитину, що матиме мобільний інтернет на всі вихідні та різдвяні зимові канікули... Слів не вистачить описати радість дитини... Зателефонували з Київстар з проханням оцінити роботу сервісу: звісно поставив високу оцінку...
Але у суботу 28.11.2020 інтернет вже не працював і USSD-комбінація *712# видала "Пакет «Усюди онлайн» не підключено"..
Боляче не стільки через те, що компанія Київстар в черговий раз "кидонула" і вкрала гроші... Найбільше болить бачити розчарування в очах дитини...
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@klientW2006, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Маю підозру, що відбувся технічний збій. Перевіримо, що відбулось і як можна допомогти. 

Дітей розчаровувати не можна :hugging:

Добрый день!
Сегодня пришло сообщение “Пакет «Везде онлайн» подключен. Мегабайты начислены. Проверка остатка мегабайт и срока действия: *712*0# или в приложении "Мой Київстар" kv.st/pr”

Я не подавала заявку на подключение этой услуги. Мне она не нужна, у меня кнопочный телефон и соответствующий тариф. Но операторы отказываются ее отключать по моему запросу,  Что необходимо сделать, чтобы отключить эту услугу на моем телефоне?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@rozochka, напишите мне, пожалуйста, в личные сообщения ваш номер телефона. Я передам запрос коллегам из технического отдела. По факту отключения вам поступит SMS.

Написала. Спасибо вам!

Рівень користувача 3
Позначка +1

Та тут все гірше ніж я думав: послуги неіснуючі підключають, на неіснуючі тарифи переводять:rolling_eyes:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IloveBeeline:thinking: чому ви вирішили, що це неіснуюча послуга? Якщо про цю акційну пропозицію немає інформації на офіційному сайті - це означає лише те, що для підключення відбувається в індивідуальному порядку і не всім абонентам. 

Рівень користувача 3
Позначка +1

@IloveBeeline:thinking: чому ви вирішили, що це неіснуюча послуга? Якщо про цю акційну пропозицію немає інформації на офіційному сайті - це означає лише те, що для підключення відбувається в індивідуальному порядку і не всім абонентам. 

І головне - без їх згоди

Прошу допомоги з відключення данного пакету. Написала в приватні повідомлення. Дякую!

Доброго дня! прошу відключити послугу “Усюди онлайн” за моїм номером. В приватні повідомлення написала. Дякую

Рівень користувача 8
Позначка +5

@IloveBeeline, це індивідуальна безкоштовна пропозиція :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ella Melnyk, @OlhaPas, повідомлення отримала. Зараз передам запити на відключення. 

Прийшла смс: “Ловіть момент! 10000 МВ щомісяця всього за 1 гривню протягом 3 міс. Щоб активувати пакет наберіть комбінацію *712*1# до 11/12/2020.Деталі 477”

Підключаю і приходить смс: “На жаль для Вас немає доступного пакета на даний момент.”

Що робити?

Послуга “Усюди онлайн” за моїм номером відключена.
Дуже дякую!!

Вітаю!!! Прошу відключити також цю послугу на 2 номери які написані в пп... Буду вдячний...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@038-2069uow9ythrw:thinking: напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер телефону, про котрий йде мова.

Відповісти