Не знаю до кого звертатися. та все ж останній період маю виключно негативні враження від роботи компанії Київстар. Утримуюсь від зміни оператора виключно через моїх колег які наразі ще в з даним оператором. І ось черговий казус: завершились пакетні мегабайти. Придбав додатково на день 1000 мГб по умовах вищевкзаної послуги. Гроші зняті з балансу, а послуга не надається. Пробував замовити додатково нічні мегабайти - "Виникла помилка". Але найгірше у всій цій ситуації: неможливість додзвонитися до оператора. Складається врження що компанія ховається від абонентів. Отож питання як повернути кошти за ненадану послугу?
icon
Найкраща відповідь від Katrine 11 грудень 2017, 16:42
@yarek-pr, вітаємо у нашій спільноті!
Перевірила за вашим запитанням, послуга "День Онлайн" не сумісна із інтернет-пакетом "Нічний", саме через це не була виконана заявка.
Якщо при підключенні послуги "День Онлайн" була знята оплата, то автоматично мб нараховуються, їх можна перевірити на балансі *263#, будь ласка, скористайтесь.
Переглянути оригінал