Вирішено

Гра "World of Tanks Blitz"


Рівень користувача 2

Сьогодні пропав доступ до гри WoT Blitz з мобільного Інтернету. Через WiFi все працює! Причому ця проблема виникає не вперше, приблизно в кінці зими не було доступу десь місяць. Цікаво, зараз теж на місяць проблема затягнеться? Через інших операторів працює нормально.

icon

Найкраща відповідь від VkedaxVIP 19 July 2019, 06:06

Переглянути оригінал

109 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kirill12345, уточніть, будь ласка, вже звертались до оператора для реєстрації технічного звернення?

Подскажите пожалуйста, стоит автоматический режим DNS, а в игру не заходит, почему так?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kolint, будь ласка, ознайомтесь з найкращою відповіддю в “шапці” теми. 

Рівень користувача 1

Всем привет. У меня проблема с входом в игру World of Tanks Blitz. Пишет ошибку 65 (не распознаёт днс насколько я понял). Писал в поддержку игры, сказали проблема с провайдером. У кого-то ещё есть такая проблема и как ее решить? 
P.S. Эта проблема именно с мобильным интернетом, к вай Фай сейчас подключиться нет возможности. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NoMoreSorrow, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки і реєстрації технічного звернення.

Вітаю усіх. Виникла проблема декілька днів тому. Не можу зайти на сайт wotblitz.ru, хоча ще тиждень назад міг заходити без проблем (і впн). На інші сайти заходить. Пробував з мобільного інтернету іншого оператора та з вайфаю сусіда - все працює. Проблема як на телефоні так і з комп'ютера. У чому проблема може бути? 

Находив похожу тему, де рекомендували поставити приватний DNS у режим "авто" - не помогло. Кеш / перезагрузка не допомагають, перепідключення кабелю також. 

Рівень користувача 3
Позначка

вообщем нарыл тут:

Пробуй этот способ(Не реклама!)

надеюсь пред не получу.

отпишите как на тестах если что.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy2322:cold_sweat:

На жаль, ми з @Valentyna лише модератори. Зі своєї сторони передали інформацію ще раз….

Рівень користувача 1
Позначка

@Andriy2322, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support. Консультант залишить запит на перевірку індивідуально за вашим номером. 

Я уже писав їм, но оператори даже не знають про що я маю на увазі. Це без смислу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy2322, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support. Консультант залишить запит на перевірку індивідуально за вашим номером. 

Рівень користувача 1
Позначка

Тоді передвйте будь- ласка, або скажить, чи зможу я сам передати і як?

І як немає, масових складнощей? Якщо тут скільки людей пише про цю проблему на ігрових форумах про неї пишуть, і думаю що 30% гравців стикнулись з цією несенітницею, але не спрвіщають. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, розумію ваші емоції. Я уточнила інформацію щодо такої ситуації. Повідомили, що масових складнощів немає. Треба індивідуально передавати заявку на перевірку. :nerd:  

Рівень користувача 1
Позначка

Так пробував там така ж ситуація( 

у мене просто слів уже немає, як це стільки часу ви не можете вирішити цю проблему!

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, якщо не будете матюкатися, не буду видаляти ваші повідомлення. :wink:

Ви пробували через інший пристрій перевірити, як працює? 

Рівень користувача 1
Позначка

Ну ви Київстар взагалі ..., нічого не хочете робити!!! І повідомлення видаляєте...!!!!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy2322:slight_frown:

Рівень користувача 1
Позначка

Да ні ніфіга не допомогло, знову та сама фігня, в мене таке враження, що київстаровці, на вихідні підключають ДНС( чи в чому там проблема), щоб нормально робило, бо в багатьох людей вихідні і просто бояться, щоб їх не зачмирили, бо лаги капец. 
Що з вами не так київстар, чому ви такі? Зажрались уже чи, що. 
Кароче прблема залишилась, а київстару пофіг, нормальне у вас ставлення, до своїх клієнтів?!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, аееее :sunglasses:  

Рівень користувача 1
Позначка

@Andriy2322, можливо, спробуйте перефразувати своє питання :thinking:  Також попросіть, щоб передали до технічного відділу заявку.  

Написав другому оператору, то він казав, що сам нічого не зробить, передав це у техвідділ( точно незнаю). 
І результат радує, сьогодні уже цілий день беез цих лагів)

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, можливо, спробуйте перефразувати своє питання :thinking:  Також попросіть, щоб передали до технічного відділу заявку.  

Рівень користувача 1
Позначка

@Andriy2322:thinking: ви вже звернулись до оператора Онлайн Чату з описом проблеми та знятим відео, як порадила @Valentyna?

Звернувся, я до оператора, так він мені нічого не відповів, що б допомогло, тому що він, даже не розумів, про що іде мова… Мда, і скільки нам ще прийдеться, чекати, щоб київстар, зміг щось зробити(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy2322:thinking: ви вже звернулись до оператора Онлайн Чату з описом проблеми та знятим відео, як порадила @Valentyna?

Рівень користувача 1
Позначка

Проблема така: заходжу в гру все добре інтернет добрий, лише починаю бій проходить до 1хв часу і все інтерне прчинає лагати, вмикається edge самостійно. Виходжу з гри усе добре працює, грузить як і в інших онлайн іграх так і в браузері, ютубі. 
Зробив запис екрану, де наглядно все видно, що це не причина гри, а причина того що київстар сам, щось зробив, щоб така проблема проявлялась, або це їхній прокол і його не визнають https://photos.app.goo.gl/t8oTh3MKvCtjjAhF6 
Писав у підтримку Wargaming то вони провели діагностику по цьому питанню, даже создали мені спеціальний мікропатч, щоб вирішити цю проблему. Тому звертаюсь до Вас Київстар робіть щось з цим, і не лише(у вас повно лагів і проблем). І не в одного мене така проблема. 
 

Можете кинути, це відео з цією проблемою, в техвідділ, щоб вони подивились, що не так можливо, зрозуміють, що це. Писав у Wargaming , сказали, що це точно не їх проблема. 
І так, як один консультант, мені тут казав, що я типу рукою закриваю, антену і погано проходить сигнал(смішно), тому що це не вирішення проблеми, тому що в інших іграх в такому ж положенні рук і телефона все норм.

Рівень користувача 8
Позначка +3

А как вы вообще играете в онлайне с фирменными ежечасными разрывами от Киевстара? 

Я играю с iPad будучи на контракте и с постоянно включеным VPN на дом.
Как итог, после разрыва сессии мой адрес не меняется и после редкого (из-за времени сессии и коротких боёв) разрыва, который вызывает временное подвисание, всё работает ОК.
Но конечно это костыль. Имхо, Киевстар должен наконец-то избавиться от анахронизма в виде разрыва в 2020м то году (разрыв - привет из 90х).

Рівень користувача 1
Позначка

 

Відповісти