Вирішено

Гра "World of Tanks Blitz"



Показати перший допис

109 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

Окей я зрозумів. Тоді я попробую так як ви кажете. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Andriy2322 рішення, нажаль, окрім Wi-Fi або покращення покриття оператором або абонентом (за свій кошт, купивши фемтосоту / мікросоту) немає.
Деякі телефони (із пластиковим корпусом) або планшети (більша антена) працюють у таких умовах краще, але загалом вони мають ту саму ж проблему.

Також на якість сигналу может впливати і навантаження на соту. Наприклад, по вечорам погриття може просідати на 1 поділку в LTE та 2 поділки в 3G.

Якщо у вас дома немає провідного доступу до Інтернет, є варіант скористатись модемом підключеним до роутера з Wi-Fi. З нього навіть у власну провідну мережу роздати доступ не проблема.

І це буде набагато краще. Де-факто, Wi-Fi це власна сота, але без дзвінків та SMS наразі. Пізніше і це буде (технологія Wi-Fi Calling)

Рівень користувача 1
Позначка

Ну усе попробував так, як ви казали, не допомагає, попробував чере другого оператора мобільного зв‘язку то все добре таких проблем немає! Як ви це обясните?

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ну усе попробував так, як ви казали, не допомагає, попробував чере другого оператора мобільного зв‘язку то все добре таких проблем немає! Як ви це обясните?

Базова станцiя ближче, сигнал потужнiший

Рівень користувача 1
Позначка

Ні якраз і ні сигнал ще менший, і швидкість менша, бо це водафон. А проблеми то нема. Странно)

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ні якраз і ні сигнал ще менший, і швидкість менша, бо це водафон. А проблеми то нема. Странно)

Так, дійсно. Не може такого бути. При наймні, не повинно такого бути.
Ну тоді чейкайте відповіді від когось іншого 🤷🏼‍♂️

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, ви можете звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення деталей.

Там зможете надіслати відео і попросити, щоб передали заявку до тех.відділу. 

Рівень користувача 6
Позначка +1

А как вы вообще играете в онлайне с фирменными ежечасными разрывами от Киевстара? 

Рівень користувача 1
Позначка

У мене така проблема: заходжу в гру WoT Blitz все добре, починаю бій, проходить 2-3 хв, і вимикається 4 джі 3джі, вмикаєть едж, і зразу в грі все лагає, пінг високий. Перезаходжу в гру, перед тим перезагрузивши мережу, появляється 3джі, но пінг і дальше дуже виский.

На дпугих ресурсах, ігра, сайтах такої проблеми немає, через wifi, все добре, заходжу граю через другого оператора також все добре.

Так як мені тут казав один консультант, що я руками перешкоджаю проходу сигналу і тому у мене така проблема, то це повний капець, вони просто щось мутять, і все. Граю в інші ігри в такому же положенні, як і в танки но чомусь, в них гвидкість норм і 4джі стабільне, і руки не мішають проходженню, сигналу. Скільки ви ще будете, цю проблему вирішувати вже більше року пройшло, за що вам платити, гроші ща таке халатне відношення? Незнаю чи на довго мене вистачить, з вашим київстаром!!!!!

Рівень користувача 1
Позначка

 

Рівень користувача 8
Позначка +3

А как вы вообще играете в онлайне с фирменными ежечасными разрывами от Киевстара? 

Я играю с iPad будучи на контракте и с постоянно включеным VPN на дом.
Как итог, после разрыва сессии мой адрес не меняется и после редкого (из-за времени сессии и коротких боёв) разрыва, который вызывает временное подвисание, всё работает ОК.
Но конечно это костыль. Имхо, Киевстар должен наконец-то избавиться от анахронизма в виде разрыва в 2020м то году (разрыв - привет из 90х).

Рівень користувача 1
Позначка

Проблема така: заходжу в гру все добре інтернет добрий, лише починаю бій проходить до 1хв часу і все інтерне прчинає лагати, вмикається edge самостійно. Виходжу з гри усе добре працює, грузить як і в інших онлайн іграх так і в браузері, ютубі. 
Зробив запис екрану, де наглядно все видно, що це не причина гри, а причина того що київстар сам, щось зробив, щоб така проблема проявлялась, або це їхній прокол і його не визнають https://photos.app.goo.gl/t8oTh3MKvCtjjAhF6 
Писав у підтримку Wargaming то вони провели діагностику по цьому питанню, даже создали мені спеціальний мікропатч, щоб вирішити цю проблему. Тому звертаюсь до Вас Київстар робіть щось з цим, і не лише(у вас повно лагів і проблем). І не в одного мене така проблема. 
 

Можете кинути, це відео з цією проблемою, в техвідділ, щоб вони подивились, що не так можливо, зрозуміють, що це. Писав у Wargaming , сказали, що це точно не їх проблема. 
І так, як один консультант, мені тут казав, що я типу рукою закриваю, антену і погано проходить сигнал(смішно), тому що це не вирішення проблеми, тому що в інших іграх в такому ж положенні рук і телефона все норм.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy2322:thinking: ви вже звернулись до оператора Онлайн Чату з описом проблеми та знятим відео, як порадила @Valentyna?

Рівень користувача 1
Позначка

@Andriy2322:thinking: ви вже звернулись до оператора Онлайн Чату з описом проблеми та знятим відео, як порадила @Valentyna?

Звернувся, я до оператора, так він мені нічого не відповів, що б допомогло, тому що він, даже не розумів, про що іде мова… Мда, і скільки нам ще прийдеться, чекати, щоб київстар, зміг щось зробити(

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, можливо, спробуйте перефразувати своє питання :thinking:  Також попросіть, щоб передали до технічного відділу заявку.  

Рівень користувача 1
Позначка

@Andriy2322, можливо, спробуйте перефразувати своє питання :thinking:  Також попросіть, щоб передали до технічного відділу заявку.  

Написав другому оператору, то він казав, що сам нічого не зробить, передав це у техвідділ( точно незнаю). 
І результат радує, сьогодні уже цілий день беез цих лагів)

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, аееее :sunglasses:  

Рівень користувача 1
Позначка

Да ні ніфіга не допомогло, знову та сама фігня, в мене таке враження, що київстаровці, на вихідні підключають ДНС( чи в чому там проблема), щоб нормально робило, бо в багатьох людей вихідні і просто бояться, щоб їх не зачмирили, бо лаги капец. 
Що з вами не так київстар, чому ви такі? Зажрались уже чи, що. 
Кароче прблема залишилась, а київстару пофіг, нормальне у вас ставлення, до своїх клієнтів?!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy2322:slight_frown:

Рівень користувача 1
Позначка

Ну ви Київстар взагалі ..., нічого не хочете робити!!! І повідомлення видаляєте...!!!!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, якщо не будете матюкатися, не буду видаляти ваші повідомлення. :wink:

Ви пробували через інший пристрій перевірити, як працює? 

Рівень користувача 1
Позначка

Так пробував там така ж ситуація( 

у мене просто слів уже немає, як це стільки часу ви не можете вирішити цю проблему!

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Andriy2322, розумію ваші емоції. Я уточнила інформацію щодо такої ситуації. Повідомили, що масових складнощів немає. Треба індивідуально передавати заявку на перевірку. :nerd:  

Рівень користувача 1
Позначка

Тоді передвйте будь- ласка, або скажить, чи зможу я сам передати і як?

І як немає, масових складнощей? Якщо тут скільки людей пише про цю проблему на ігрових форумах про неї пишуть, і думаю що 30% гравців стикнулись з цією несенітницею, але не спрвіщають. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Andriy2322, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support. Консультант залишить запит на перевірку індивідуально за вашим номером. 

Відповісти