Вирішено

Dynamic Spectrum Sharing (для Huawei CloudAir)


Рівень користувача 8
Позначка +3

Цікавить, чи працює у Київстару динамічний розподіл частот за технологіями 2G / 3G / LTE для максимізації спектральної ефективності всіх поколінь стільникового зв'язку в залежності від миттєвого навантаження чи ні?

Якщо немає, то коли планується запуск технології?

icon

Найкраща відповідь від Xomyak 30 April 2020, 12:16

Переглянути оригінал

18 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Ты же знаешь что на этот вопрос тебе не ответят

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, запрос передан. Ждем ответ :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +3

Ты же знаешь что на этот вопрос тебе не ответят

Конечно знаю. :rofl:

Рівень користувача 6
Позначка +1

Знаю у Vodafone в Харькове много где уже практикуется. За Киевстар ни от кого не слышал ещё 

Рівень користувача 6
Позначка +1

@kikiwora, запрос передан. Ждем ответ :hugging:

довго чекати на відповідь? Майже два тижні пройшло, на горі рак свиснув, і рибка скоро заспіває, мабуть "інженери" ніяк не нагуглять відповіді 😆

Позначка +1

@Mr.Sixma, это решается также, как и с eSIM  :hugging:

Рівень користувача 8
Позначка +3

@kikiwora, запрос передан. Ждем ответ :hugging:

довго чекати на відповідь? Майже два тижні пройшло, на горі рак свиснув, і рибка скоро заспіває, мабуть "інженери" ніяк не нагуглять відповіді 😆

Це вже від Хом`яка не залежить, інженери Київстару завжди такі. Їм постійно передають питання, а відповіді немає майже ніколи.

Доречі, використання цієї технології є обов`язковим за умовами надання ліцензій на LTE900 відповідно до постанов НКРСІ.

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Mr.Sixma, это решается также, как и с eSIM  :hugging:

Ага, Київстар як завжди буде першим… з кінця. Але звісно ж що будуть затирати які вони “кращі”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Ура! відповідь отримано :hugging:

Друзі, прошу вибачення за таку "оперативність" :wink:

Компанія "Київстар" вже близько року використовує динамічний розподіл спектра між радіо-технологіями 2G і LTE в діапазоні 1800 МГц на тестових високонавантажених сегментах мережі. Даний підхід є компромісним шляхом збільшення пропускної спроможності мережі LTE, оскільки спостерігається вплив на іншу радіо-технологію.

Київстар уважно стежить за навантаженням 4G мережі і своєчасно застосовує ефективні рішення для розширення ємності, наприклад включає додаткові сектора в діапазоні 2600 МГц і активує агрегацію тих, що несуть, активує технологію MIMO 4x4 і Massive MIMO, встановлює двопроменеві антени, будує нові базові станції.

Хотілося б нагадати, що Київстар з самого початку запуску LTE 1800 використовував більш широкі статичні смуги: 15 МГц в 17 областях і 20 МГц в 7 областях. Це дозволяє надавати більш високі швидкості без компромісів в сторону 2G.

Рівень користувача 6
Позначка +1

@Xomyak, ну на вопрос Вы так и не ответили, это не совсем то, что мы ожидали. А вот за 20 МГц в 7 областях интересно, можно узнать какие именно областя на 20 МГц?

Позначка +1

@Good Bye, напомню, 15 МГц и 20 МГц - это про статические полосы  :wink:

Рівень користувача 6
Позначка +1

@VLAD.Z, да, но ведь вопрос был за Cloud Air. С полосами думаю тут все знакомы

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Good Bye, жду информацию по вашему вопросу :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +3

Компания “Киевстар” уже около года использует динамическое распределение спектра между радио-технологиями 2G и LTE в диапазоне 1800 МГц на тестовых высоконагруженных сегментах сети.

Теперь понятно почему там где есть LTE 1800 в 2G голос как из бочки 😂
Там где LTE 1800 есть он “давит” 2G сеть, там где его нет, 2G сеть лежит сама по себе, из-за слишком высокой нагрузки.

Вопрос остаётся только - почему телефон начал вместо 3G сети для звонка переходить сразу в 2G сеть. Раньше качество голоса было нормальным, но последний год стало просто ужасным.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, постараюсь что-то узнать...

Рівень користувача 6
Позначка +1

@Good Bye, жду информацию по вашему вопросу :nerd:

Ну что, не узнали всё ещё? 

Рівень користувача 8
Позначка +3

@Good Bye, жду информацию по вашему вопросу :nerd:

Ну что, не узнали всё ещё? 

Если не ответили, то новостей нет. Киевстар не особо спешит, как говорится, клиенты ждут, а денюжку всё равно платят

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Good Bye, еще раз передала запрос (напомнила о себе). Надеюсь, что ответ таки получу. 

Відповісти