Найкраща відповідь від Katrine
Переглянути оригіналБонус 10 000 МБ 4G
Прийшло смс: “замініть карту на 4г і буде вам 10.000мб на 30 днів”. Так от карту замінив, смс сповіщення про те що я тепер в мережі 4г прийшло, а бонуси не надійшли
Сторінка 1 / 7
Рівень користувача 1
Сменил карточку на 4г, продавец не сказал Что можно получить 10Гб в подарок . Как их можно получить ?
теж саме, змінив сім-карту, на наступний день прийшла смс про те, що можу отримати 10гб на 30 днів 😥
Після заміни сім-карти очікуйте надходження пакету МБ протягом доби. По факту нарахування вам надійде смс-повідомлення
Протягом одного дня повинно було нарахувати.
Якщо ні, пишіть сюди > Відгуки.
Якщо ні, пишіть сюди > Відгуки.
Якщо не надійшли пакетні мб ? пройшло вже 2 дні після заміна сім-карти.
Мне пришло смс ,что при замене старой карточки на 4G,то дают 1000мб,Так на сколько на пополнить счёт что б были МБ?
Пополнять не нужно.
Бонусы начисляются при первом подключении к LTE.
Главное карточку обновите и убедитесь что ваш девайс поддерживает Band 7 (2600).
Бонусы начисляются при первом подключении к LTE.
Главное карточку обновите и убедитесь что ваш девайс поддерживает Band 7 (2600).
Якщо ви отримували на свій номер смс-повідомлення про те, що 10000 мб будуть нараховані після заміни сім-карти, то рекомендую ще почекати нарахування. На даний момент дійсно можуть спостерігатися труднощі з нарахуванням пакета МБ. Інженери працюють над вирішенням. Вибачте за тимчасові незручності.
После замены сим-карты бонусные Мб начисляются максимально в течение дня автоматически. О начислении поступит смс😉
Рівень користувача 1
Доброго дня, у мене до вас одне запитання. Я отримав (11 квітня) смс з повідомленням про те, що при зміни SIM-карти з підтримокою 4G, я отримаю 10000 МБ на 30 днів. Ось сьогодні я її змінив і хочу взнати, чи нарахуються мені ці МБ?
Рівень користувача 1
Мені прийде якесь повідомлення?
Рівень користувача 1
Дякую)
На сторінках форуму раді підказати загальну інформацію, але ваше питання вимагає перевірки інформацію по вашому номеру. рекомендую звернутись до оператора по номеру 466 чи до онлайн консультанта на сторінці: https://kyivstar.ua/uk/support
Здравствуйте. Я получил сообщение с предложением сменить сим карту на юсим с поддержкой 4g и обещание 10000мб интернета на месяц! Но после замены сим карты так ничего и не получил хотя на втором телефоне все пришло, менял одновременно обе симки!
После замены сим начисление бонусных мб происходит в течении суток.
Поменял симку на 4 g и не пришли обещанные 10000 мегабайт ,сутки уже прошли прошу что-то с этим сделать?
Пишіть сюди: Відгуки
Вам дадуть відповідь протягом дня-двух.
Ну або ж телефонуйте до оператора чи йдіть до найближчого центра обслуговування абонентів (питайте адміністратора, а не міньйонів).
Вам дадуть відповідь протягом дня-двух.
Ну або ж телефонуйте до оператора чи йдіть до найближчого центра обслуговування абонентів (питайте адміністратора, а не міньйонів).
Напишите, пожалуйста, оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support номер телефона и опишите детально ситуацию. Консультант проверит, что произошло по номеру и предоставит рекомендации по вопросу.
Сторінка 1 / 7
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.