Корисно знати

Безлімітний інтернет на весь рік? Легко!


Рівень користувача 8
Позначка +3

Аби ви користувались тільки вигідними тарифними планами та послугами, які відповідають вашим потребам, час від часу ми можемо надсилати вам індивідуальні пропозиції. Одними з таких є послуги Рік без оплат lite та Рік без оплат.

Наприклад, у вас передплата, тарифний план влаштовує, але постійно не вистачає гігабайтів. Наші менеджери це помітять і надішлють персональну рекомендацію підключити Рік без оплат lite або Рік без оплат. 

Що це за послуги?

Вони дають доступ до необмеженого мобільного інтернету на 365 днів. 

Якщо ви отримали персональну пропозицію підключити послугу:

  1. Поповніть свій рахунок на 100 грн, якщо хочете підключити Рік без оплат lite, і 365 грн, якщо вибрали Рік без оплат. Це важливо зробити заздалегідь, бо якщо на вашому рахунку не буде достатньо коштів, ми не зможемо підключити безлімітний інтернет, а також повторно надіслати вам цю пропозицію

  2. Залиште заявку на підключення за номером 477 або 477*365, чи надішліть запит *512*1# (Рік без оплат lite) або *512*2# (Рік без оплат)

  3. Як тільки ми приймемо вашу заявку і знімемо плату за підключення, ви отримаєте безлімітний доступ до інтернету на цілий рік

Ще трошки корисної інформації про послуги: 

  • Щоб перевірити статус підключення — наберіть 466*66

  • Щоб перевірити термін дії послуги — надішліть запит *512#

  • Якщо впродовж доби ви використаєте понад 1500 МБ інтернету, його швидкість знизиться до 0,8 Мбіт/с

У вас теж передплата і ви хочете мати 365 днів інтернету, але не отримали від нас персональної пропозиції? Зателефонуйте за номером 477*1 і дізнайтеся, що ми для вас підготували.

Є запитання? Пишіть у коментарях. 


51 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Хазяйці на замітку:


1)Як показує практика, краще підключати цю послугу через додаток Мій Київстар, активація послуги через USSD (*512*1#) та IVR (477) може іноді глючити.

2)Перед поповненням рахунку, перевірте чи у вас сплачена абонплата, оскільки як тільки на рахунок попадуть кошти, достатні для оплати місячної абонплати - вони одразу будуть зняті в користь абонплати, а не в користь послуги “Рік без оплат”. Якщо абонплата (денна/місячна) оплачена - сміло поповняємо рахунок, якщо неоплачена - перед поповненням вмикаємо “Паузу абонплати”.

3)Якщо ж ви лоханулись, і спочатку активували послугу а потім поповнили (а потрібно наоборот), виведіть кошти з мобільного рахунку на картку з допомогою https://money.kyivstar.ua та кожного дня перевіряйте доступні вам акції в додатку Мій Київстар. Як правило, через пару днів акція знову прийде.​​​​​​​

4)Якщо ж ви лоханулись по повній, поповнили рахунок, і їх “з’їло” на оплату абонплати по тарифу - в такому випадку потрібно знову допоповнити рахунок, щоб вистачило на оплату послуги.

5)Для оплати послуги підходять тільки “живі гроші”. Оплата бонусами/екстра грошима/жолудями не можлива.
6)Послуга протягом року може працювати і без сплаченої абонплати.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Все стало на свої місця. Я підключала акційну пропозицію vip інтернет безлім на 90 днів безкоштовно.

Термін пройшов, послуга відключилася. 
Дякую за допомогу!
 

Файно є)
До зустрічі :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день. Скажіть будь ласка, в мене закінчилася дія пакету Рік без оплату чи можу я надіслати заявку на повторне підключення та чи є сенс поповнювати рахунок на таку велику суму?

Не можете. Потрібно чекати відповідну пропозицію.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тобто я можу 365 грн заплатити один раз на рік, а потім лише щомісяця оплачувати свій передплатний тариф "Твій Новий" за 55 грн. на місяць і мати безлімітний інтернет при цьому? 

Безлімітний, проте з певними обмеженнями: 1500мб в день на максимально доступній швидкості, а потім швидкість обмежується до 0.8мбіт. Опівночі лічильник обнуляється і у вас знову 1500мб на максимальній швидкості.

 

І чому при замовленні тарифу пише, що оплата знімається не за безліміт інтернету, а за 1000000 МБ на 365 днів?

Не звертайте уваги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, @KurwaMatj, інформація про закриття цих послуг не надходила. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

Маякните там оператору что бы начал раздавать ГБА а то разбегутся все к конкурентам...вон Водафон массово начал рассылку на ГБА

Рівень користувача 8
Позначка +5

@virtuon, передано 😎

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, і я таку пропозицію хочу, а то мені тільки подарувати 2 ГБ пропонують 😅

P.S.: спробую щось дізнатись. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Рік не пройшов. У моб. додатку не можу подивитись коли послуга була підключена. У історії не вказується, просто пишеться «мобільний інтернет» - 0 грн і кількість мб за день. 

Давайте спробуємо розібратись без мануальної терапії)

 

Вам необхідно залогінитись в десктопній (браузерній) версії Мій Київстар за адресою: https://account.kyivstar.ua/cas/login

 

Після того як залогінетесь, перейдіть по цьому посиланню:

https://ecare.kyivstar.ua/orders

Ви побачите перелік всіх послуг що були (і є) підключені. Шукайте “Рік без оплат”, там буде дата підключення і відключення. Зробіть скріншот і викладіть сюди.

 

Рівень користувача 1

Рік не пройшов. У моб. додатку не можу подивитись коли послуга була підключена. У історії не вказується, просто пишеться «мобільний інтернет» - 0 грн і кількість мб за день. 

 

Все стало на свої місця. Я підключала акційну пропозицію vip інтернет безлім на 90 днів безкоштовно.

Термін пройшов, послуга відключилася. 
Дякую за допомогу!
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, офіційної інформації щодо закриття персональних пропозицій немає. Тому теоретично, @Trotaminor може отримати таке індивідуальне запрошення. 

А так, в цілому, ваша відповідь досить вичерпна 🤗

Позначка +1

@KurwaMatj, @Trotaminor, погоджуюсь з поясненням @Xomyak

Рівень користувача 1

42 дні пройшло,а сьогодні мені відповіли чекайте ще раз такої пропозиції..Я в шоці наскільки дурять і вводили в оману.Ось так все вирішилось,до одного місця їм чи я отримаю цю акційну пропозицію

Рівень користувача 8
Позначка +1

Якщо одночасно підключені послуги Щасливий деньРік без оплат та VIP Інтернет Безлім на 30/90 днів (надається в рамках пропозиції за заміну старої SIM на USIM), то яка з них використовується першою?

Ви ще забули підключити “Завжди Онлайн” ))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, найвищий пріоритет у послуги “Щасливий день”, далі використовуються МБ за умовами пакету “VIP Інтернет Безлім на 30/90 днів”, і останньою буде використовуватись послуга “Рік без оплат”. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@VLAD.Z, найвищий пріоритет у послуги “Щасливий день”, далі використовуються МБ за умовами пакету “VIP Інтернет Безлім на 30/90 днів”, і останньою буде використовуватись послуга “Рік без оплат”. 

Цікаво, що якщо вже включився шейп по, наприклад, “Рік без оплат”, то “найвищоприорітетний” “Щасливий день” його не скасує. Прийдеться чекати закім закінчиться шейп, і після того “Щасливий день” запрацює на повну.

Позначка +1

@dsev, у послузі “Рік без оплат” шейп після 1500 МБ на день.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@dsev, у послузі “Рік без оплат” шейп після 1500 МБ на день.

дякую. чим відрізняються між собою послуги “Рік без оплат lite” та “Рік без оплат”?

Вартістю.
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fofofa, так, незалежно від вартості пакету :shrug_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +1

Доброго дня. Я підключила послугу "Рік без оплат lite", але в мобільному додатку вказано, що інтернет не безлімітний, а 953672 мб (було одразу після підключення) і кількість мб зменшується. Підкажіть, будь ласка, чому так? І що буде коли використаються ці мегабайти?

Якщо навіть станеться таке диво, що ви використаєте 999Гб,- то лічильник оновиться і піде по другому колу.

Рівень користувача 1

Доброго дня. Я підключила послугу "Рік без оплат lite", але в мобільному додатку вказано, що інтернет не безлімітний, а 953672 мб (було одразу після підключення) і кількість мб зменшується. Підкажіть, будь ласка, чому так? І що буде коли використаються ці мегабайти?

Якщо навіть станеться таке диво, що ви використаєте 999Гб,- то лічильник оновиться і піде по другому колу.

Дуже Вам вдячна за відповідь )

Рівень користувача 1

29 вересня поповнила карту і замовила послугу 365днів 365грн.Сьогодні 18 жовтня ,а послуга не підключена.Гроші на рахунку є,дозвонитись до оператора не можу,а попередні рази як дозвонювались то завжди відкладали питання на декілька днів.А і ще казали що то у всіх така проблема,а тут рекламується ця послуга.Коли мені чекати цього підключення?

Рівень користувача 4
Позначка +1

@MarynaanyraM, в цій ситуації потрібна індивідуальна перевірка інформації. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support  із зазначенням номера телефону для отримання консультації.

Позначка +1

@Xomyak, вже декілька місяців не надсилаються пропозиції підключити Рік без оплат lite або Рік без оплат. На сьогодні ще немає інформації щодо закриття?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak, вже декілька місяців не надсилаються пропозиції підключити Рік без оплат lite або Рік без оплат. На сьогодні ще немає інформації щодо закриття?

Приєднуюсь, хочу продовження акції😍

Відповісти