Корисно знати

Безлімітний інтернет на весь рік? Легко!


Рівень користувача 8
Позначка +3

Аби ви користувались тільки вигідними тарифними планами та послугами, які відповідають вашим потребам, час від часу ми можемо надсилати вам індивідуальні пропозиції. Одними з таких є послуги Рік без оплат lite та Рік без оплат.

Наприклад, у вас передплата, тарифний план влаштовує, але постійно не вистачає гігабайтів. Наші менеджери це помітять і надішлють персональну рекомендацію підключити Рік без оплат lite або Рік без оплат. 

Що це за послуги?

Вони дають доступ до необмеженого мобільного інтернету на 365 днів. 

Якщо ви отримали персональну пропозицію підключити послугу:

  1. Поповніть свій рахунок на 100 грн, якщо хочете підключити Рік без оплат lite, і 365 грн, якщо вибрали Рік без оплат. Це важливо зробити заздалегідь, бо якщо на вашому рахунку не буде достатньо коштів, ми не зможемо підключити безлімітний інтернет, а також повторно надіслати вам цю пропозицію

  2. Залиште заявку на підключення за номером 477 або 477*365, чи надішліть запит *512*1# (Рік без оплат lite) або *512*2# (Рік без оплат)

  3. Як тільки ми приймемо вашу заявку і знімемо плату за підключення, ви отримаєте безлімітний доступ до інтернету на цілий рік

Ще трошки корисної інформації про послуги: 

  • Щоб перевірити статус підключення — наберіть 466*66

  • Щоб перевірити термін дії послуги — надішліть запит *512#

  • Якщо впродовж доби ви використаєте понад 1500 МБ інтернету, його швидкість знизиться до 0,8 Мбіт/с

У вас теж передплата і ви хочете мати 365 днів інтернету, але не отримали від нас персональної пропозиції? Зателефонуйте за номером 477*1 і дізнайтеся, що ми для вас підготували.

Є запитання? Пишіть у коментарях. 


51 Відповідей

Рівень користувача 1

Доброго дня. Я підключила послугу "Рік без оплат lite", але в мобільному додатку вказано, що інтернет не безлімітний, а 953672 мб (було одразу після підключення) і кількість мб зменшується. Підкажіть, будь ласка, чому так? І що буде коли використаються ці мегабайти?

Якщо навіть станеться таке диво, що ви використаєте 999Гб,- то лічильник оновиться і піде по другому колу.

Дуже Вам вдячна за відповідь )

Рівень користувача 1

Добрий день. Скажіть будь ласка, в мене закінчилася дія пакету Рік без оплату чи можу я надіслати заявку на повторне підключення та чи є сенс поповнювати рахунок на таку велику суму?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день. Скажіть будь ласка, в мене закінчилася дія пакету Рік без оплату чи можу я надіслати заявку на повторне підключення та чи є сенс поповнювати рахунок на таку велику суму?

Не можете. Потрібно чекати відповідну пропозицію.

 

Якщо впродовж доби ви використаєте понад 1500 МБ інтернету, його швидкість знизиться до 0,8 Мбіт/с

А какая вообще скорость интернета? Т.е. до того, как дневной лимит будет исчерпан?

Рівень користувача 8
Позначка +1

А какая вообще скорость интернета? Т.е. до того, как дневной лимит будет исчерпан?

Такая як і у всіх.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@417, максимальна швидкість :wink:

Тобто я можу 365 грн заплатити один раз на рік, а потім лише щомісяця оплачувати свій передплатний тариф "Твій Новий" за 55 грн. на місяць і мати безлімітний інтернет при цьому? Чи як це працює?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Тобто я можу 365 грн заплатити один раз на рік, а потім лише щомісяця оплачувати свій передплатний тариф "Твій Новий" за 55 грн. на місяць і мати безлімітний інтернет при цьому? 

Безлімітний, проте з певними обмеженнями: 1500мб в день на максимально доступній швидкості, а потім швидкість обмежується до 0.8мбіт. Опівночі лічильник обнуляється і у вас знову 1500мб на максимальній швидкості.

 

І чому при замовленні тарифу пише, що оплата знімається не за безліміт інтернету, а за 1000000 МБ на 365 днів?

Не звертайте уваги.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj:hugging:

Рівень користувача 1

Вітаю. 
Прийшла мені якось пропозиція від київстар безлім інтернет на рік. Підключила. Все працювало до сьогодні 21.03… Послуга відключилась, навіть смс не надіслали про відключення. 
Підскажіть, мені чекати повтопну пропозицію або зателефонувати краще у контакт-центр? 
дякую за відповіді. :) 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Вітаю. 
Прийшла мені якось пропозиція від київстар безлім інтернет на рік. Підключила. Все працювало до сьогодні 21.03… Послуга відключилась, навіть смс не надіслали про відключення. 
Підскажіть, мені чекати повтопну пропозицію або зателефонувати краще у контакт-центр? 
дякую за відповіді. :) 

Вітаю.
Якщо рік пройшов - то все добре, не потрібно нікуди телефонувати)

На разі Київстар не пропонує цієї акції (в принципі, як будь яких інших), не на часі, як то кажуть.

Рівень користувача 1

Вітаю. 
Прийшла мені якось пропозиція від київстар безлім інтернет на рік. Підключила. Все працювало до сьогодні 21.03… Послуга відключилась, навіть смс не надіслали про відключення. 
Підскажіть, мені чекати повтопну пропозицію або зателефонувати краще у контакт-центр? 
дякую за відповіді. :) 

Вітаю.
Якщо рік пройшов - то все добре, не потрібно нікуди телефонувати)

На разі Київстар не пропонує цієї акції (в принципі, як будь яких інших), не на часі, як то кажуть.

Рік не пройшов. У моб. додатку не можу подивитись коли послуга була підключена. У історії не вказується, просто пишеться «мобільний інтернет» - 0 грн і кількість мб за день. 

І ще вночі в 00:39 та 3:31 годині два рази пишеться «Корекція балансу» - 0 грн. 
Можливо вплинуло те, що я через режим модему скачувала гру на ноут через безліміт київстар? 😅👉👈  Але мені ніяких смс не надходило типу перевищено ліміт або відключення/повторне підключення. 
Оновила додаток сьогодні і в додатку зникло «безлім інтернет» тепер тільки пакетний 8 гб. 



 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Рік не пройшов. У моб. додатку не можу подивитись коли послуга була підключена. У історії не вказується, просто пишеться «мобільний інтернет» - 0 грн і кількість мб за день. 

Давайте спробуємо розібратись без мануальної терапії)

 

Вам необхідно залогінитись в десктопній (браузерній) версії Мій Київстар за адресою: https://account.kyivstar.ua/cas/login

 

Після того як залогінетесь, перейдіть по цьому посиланню:

https://ecare.kyivstar.ua/orders

Ви побачите перелік всіх послуг що були (і є) підключені. Шукайте “Рік без оплат”, там буде дата підключення і відключення. Зробіть скріншот і викладіть сюди.

 

Рівень користувача 1

Рік не пройшов. У моб. додатку не можу подивитись коли послуга була підключена. У історії не вказується, просто пишеться «мобільний інтернет» - 0 грн і кількість мб за день. 

 

Все стало на свої місця. Я підключала акційну пропозицію vip інтернет безлім на 90 днів безкоштовно.

Термін пройшов, послуга відключилася. 
Дякую за допомогу!
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Все стало на свої місця. Я підключала акційну пропозицію vip інтернет безлім на 90 днів безкоштовно.

Термін пройшов, послуга відключилася. 
Дякую за допомогу!
 

Файно є)
До зустрічі :wink:

Рівень користувача 1

@KurwaMatj  , вечір добрий ще раз!

Ви мені допомогли вже. 
Є ще питання, можливо Ви знаєте послугу з безлім інтернетрм? На рік лайт недоступний. 
Це тільки 365 залишається? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj  , вечір добрий ще раз!

Ви мені допомогли вже. 
Є ще питання, можливо Ви знаєте послугу з безлім інтернетрм? На рік лайт недоступний. 
Це тільки 365 залишається? 

На разі Київстар закрив всі акції і спецпропозиції у зв’язку з ситуацією в країні. Тому єдиний варіант отримати безлімітний інтернет - це перейти на тариф з безлімітним інтернетом. У мобільних операторів безлімітний інтернет є двох видів:

  1. з обмеженням швидкості до 0.8мбіт/сек після використання певного об’єму (40/50/60Гб)
  2. без жодних обмежень по швидкості і об’єму

У Київстар безлімітний інтернет є у тарифах:

  1. Ваш Оптимум (250грн, контракт, обмеження швидкості після 40Гб)
  2. Твій Максимум (350грн, передоплата, обмеження швидкості після 60Гб)
  3. Ваш Безлім (500грн, контракт, немає жодних обмежень)

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, офіційної інформації щодо закриття персональних пропозицій немає. Тому теоретично, @Trotaminor може отримати таке індивідуальне запрошення. 

А так, в цілому, ваша відповідь досить вичерпна 🤗

Позначка +1

@KurwaMatj, @Trotaminor, погоджуюсь з поясненням @Xomyak

Позначка +1

@Xomyak, вже декілька місяців не надсилаються пропозиції підключити Рік без оплат lite або Рік без оплат. На сьогодні ще немає інформації щодо закриття?

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak, вже декілька місяців не надсилаються пропозиції підключити Рік без оплат lite або Рік без оплат. На сьогодні ще немає інформації щодо закриття?

Приєднуюсь, хочу продовження акції😍

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, @KurwaMatj, інформація про закриття цих послуг не надходила. 

Рівень користувача 4
Позначка +1

Маякните там оператору что бы начал раздавать ГБА а то разбегутся все к конкурентам...вон Водафон массово начал рассылку на ГБА

Рівень користувача 8
Позначка +5

@virtuon, передано 😎

Рівень користувача 8
Позначка +1

Маякните там оператору что бы начал раздавать ГБА а то разбегутся все к конкурентам...вон Водафон массово начал рассылку на ГБА

@Xomyak терміново потрібен Рік без оплат, бо мене вже також Водафон соблазняє)))

 

Відповісти